fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – סוס מנצח

    השבוע בקולנוע תמצאו את הסרט המקסים ״סוס מנצח״ ומספר תכנים לכל המשפחה כמו ״בייבי בוס 2״. בנוסף, מותחן גם ג׳רארד באטלר, דרמה מלאת תקווה עם קייטי הולמס וסרט אימה לקינוח.

    הסוד: האומץ לחלום

    אדפטציה לספר המצליח, ״הסוד״. מירנדה (קייטי הולמס) היא אלמנה המגדלת שלושה ילדים ומתקשה לשרוד כלכלית. כשסערה פוקדת את העיירה בה הם גרים, גבר מיסתורי מבקש לקבל מחסה בביתה של מירנדה. אותו הגבר מפיק תקווה חדשה במירנדה ומשפחתה, אך הוא גם מסתיר סוד שיכול לשנות את הכל.

    עם: קייטי הולמס, ג׳וש לוקאס וג׳רי אוקונול
    במאי: אנדי טננט
    משך: 1:47 ש׳

    מטרה מאחורי סורגים

    מותחן פשע. עבריין שרוצח שכיר רודף בעקבותיו, גורם לעצמו להעצר בכוונה בידי שוטרת מתחילה. הרוצח אינו מתכוון לוותר בקלות ומוצא דרך להגיע אף הוא לתא המעצר. כשרוצח שכיר נוסף נשכר לאותה המשימה, העלילה מתחילה להסתבך.

    עם: ג׳רארד בטלר, פרנקו גרילו וטובי האס
    במאי: ג׳ו קרנהן
    משך: 1:48 ש׳

    בייבי בוס 2 עסק משפחתי (גם בגרסה מדובבת)

    האחים טים וטד (הבייבי בוס המקורי) גדלו והתרחקו האחד מהשני. כשסוכנת חדשה של סוכנות הבייבי קורפ נוקטת בגישות חדשניות, טים וטד מאחדים כוחות ומקימים עסק משפחתי חדש.

    במאי: טום מגראת׳
    משך: 1:47 ש׳

    סוס מנצח

    דרמה קומית מרגשת. ג׳ן חיה בעיירה אירית משעממת, היא עובדת בפאב ומרגישה ייאוש כללי. מפגש אקראי עם מגדל סוסי מרוץ, גורם לה להחליט על גידול ואימון סוס מרוץ בעצמה. הסוס ״חלום״ הופך לחלומה ותקוותה הגדולה, אך מדובר בעסק יקר וג׳ן נעזרת בתרומות התושבים בדרך להגשמת החלום. מבוסס על סיפור אמיתי.

    עם: טוני קולט, דמיאן לואיס ואוון טיל
    במאי: אירוס לין
    משך: 1:53 ש׳

    לרכב על דרקון – מדובב

    דרקון צעיר מתחבר עם נערת שדונים וילד יתום, שלושתם יוצאים להרפתקה קסומה בחיפוש אחר מקום המפלט האחרון לדרקונים – ״קצה השמיים״.

    במאי: תומר אשד
    משך: 1:31 ש׳

    הרפתקאות תום ואווזי הבר – מדובב

    סרט לכל המשפחה המבוסס על סיפור אמיתי. כריסטיאן הוא מומחה אווזי בר אשר יחד עם בנו, שהגיע אליו לתקופת הקיץ, יוצא למסע בכלי טייס מאולתר לכוון את אווזי הבר למסלול הנדידה הנכון והבטוח ביותר עבורם.

    עם: ז׳אן-פול רווה, מלאני דוטי ולואיס ואזקס
    במאי: ניקולאס וניר
    משך: 1:53 ש׳

    הווילה

    מותחן אימה. שני זוגות שוכרים ווילה לסופ״ש של חופשה. הדברים משתנים כשהם מגלים שהבעלים של המקום מרגל אחריהם. הסופ״ש הרומנטי הופך למשהו אחר לחלוטין כשסודות של ארבעת הנופשים מתגלים ורף הסכנה עולה.

    עם: דן סטיבנס, אליסון ברי ושליה ואנד
    במאי: דייב פרנקו
    משך: 1:28 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן