fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – פשע הוליוודי

    השבוע עולים בקולנוע 4 סרטים למבוגרים כולל ״פשע הוליוודי״ עם מל גיבסון ו-״נראתה לאחרונה בחיים״ עם ג’רארד באטלר. בנוסף, שלל תכני אנימציה לכל המשפחה.

    פשע הוליוודי

    פשע הוליוודי

    קומדיית פשע. שוטר לשעבר מצא נחמה וגאולה בחיים שקטים ביער מבודד. כשגופתה של אישתו של שחקן הוליוודי אקסצנטרי מתגלה בפתאומיות, חוקרת פרטית משכנעת את השוטר לעזור לה לחקור את המקרה.

    שחקנים: צ׳ארלי האנם, מל גיבסון ומורנה בקארין
    במאי: טים קירקבי
    משך: 1:50 ש׳

    נראתה לאחרונה בחיים

    מותחן. וויל ספאן (ג’רארד באטלר) מסיע את אישתו, עמה הוא נמצא בהליך גירושין, לבית הוריה. הם עוצרים בתחנת דלק ושם אישתו נעלמת ללא כל עקבות. לאחר שהמשטרה אינה מסייעת, וויל מבין שהדרך היחידה למצוא את אישתו היא לקחת את החוק לידיים.

    שחקנים: ג’רארד באטלר, ג׳יימי אלכסנדר וראסל הורנסבי
    במאי: בריאן גודמן
    משך: 1:35 ש׳

    מאסטר-שף צ’נג

    דרמה רומנטית. צ׳נג הוא שף מקצועי שאיבד את אישתו האהובה. הוא מחליט לצאת למסע לפינלנד יחד עם בנו שם הוא רוצה לפגוש בחבר וותיק, אותו הוא פגש בשנגחאי. כשהוא מגיע לכפר, איש אינו מכיר את האדם שצ׳נג מחפש. בעלת הקפה המקומי מציעה לצ׳נג מקום לינה בתמורה לעזרה בהכנת האוכל.

    שחקנים: פק הון צ׳ו ואנה-מאיה טוקו
    במאי: Mika Kaurismäki
    משך: 1:54 ש׳

    ברזיל אהובתי

    מסע תלת דורי, רוברטו הוא בעל עסק כושל, בנו המפונק והסב, חובב הכדורגל, שמגלה שימיו ספורים, שלושתם יוצאים למסע מישראל לברזיל, לצפות במונדיאל שם. מסע מרגש שישנה את חייהם.

    שחקנים: אסף גולדשטיין, אנטוניו פטרין ורום ברנע
    במאי: חורחה גורביץ׳
    משך: 1:32 ש׳

    פלאמלים – מדובב

    אנימציה לכל המשפחה. אופ ואד הם יצורים בצורת סופגניה הנקראים פלאמלים. הם חיים להם בשלווה בשנת 1835, עד שהם באופן מקרי נוסעים בזמן ומגיעים לשנגחאי של ימינו. שם הם מגלים את נפלאות העולם המודרני כגון פקקי תנועה, אוכל מטוגן וגם העובדה שהפלאמלים נכחדו.

    משך: 1:30 ש׳

    בדיחה של ממלכה – מדובב

    אנימציה חדשה, שמבטיחה לקרוע את כל המשפחה מצחוק. נערה אמיצה יוצאת להרפתקה מטורפת לבטל את הכישוף שהוטל על נסיך והפך אותו לשילוב בין חתול ותרנגול!

    משך: 1:29 ש׳

    הגיבורים של סנטופיה – מדובב

    סרט מהעולם של ״מיה ואני״ המשלב סרט עם אנימציה. מיה מגלה שהאבן הקסומה שלי היא חלק מנבואה עתיקה. היא יוצאת להרפתקה לאיים הרחוקים ביותר של עולם סנטופיה, שם היא תמודד מול רשע עוצמתי.

    משך: 1:22 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן