fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – תתקשרי לג’יין

    השבוע בקולנוע, ״תתקשרי לג’יין״ היא דרמה היסטורית על חוקי ההפלה בארה״ב. בנוסף, מותחן פעולה, דרמה ישראלית, קומדיה צרפתית וסיפור אמיתי על אישה שזכתה בלוטו רק כדי להגיע לשפל.

    תתקשרי לג'יין

    השורד האחרון

    פעולה ומדע בדיוני. כשהאנושות קורסת בעקבות וירוס קטלני, ואישתו נרצחת, קצין הכוחות המיוחדים, ג׳ון ווד מחליט לפרוש לבקתה מבודדת ביערות. כמה שנים לאחר מכן אישה מופיעה בפתח ביתו ומספרת לו שהיא ברחה ממעבדה שעשו בה ניסוים וששכירי חרב רודפים אחריה. ג׳ון אינו רוצה להתערב, אך כשהוא מבין שמנהיג שכירי החרב הוא האיש שרצח את אישתו, החלטתו משתנה.

    שחקנים: דניאל סטיסן, אולגה קנט ודניאל נמה
    במאי: פנסו נג׳י
    משך: 1:27 ש׳

    תתקשרי לג’יין

    דרמה תקופתית, המובססת על אירועים אמיתיים. כשאישה נשואה נכנסת להריון לא רצוי בשנות ה-60 בארה״ב, אסור לה לעבור הפלה על פי החוק. יחד עם ארגון נשים היא מנהלת מאבק היסטורי חשוב על הזכות שלה על גופה.

    שחקנים: אליזבת׳ בנקס, סיגורני וויבר וכריס מסינה
    בימאית: פיליס נאגי
    משך: 2:01 ש׳

    השתיקה

    דרמה ישראלית. אביהו, איש טלוויזיה עם פה גדול מידי, מוצא את עצמו מתמודד עם אימו שבפתאומיות מפסיקה לדבר ושותקת. במקביל מתמודד מוביל לראשות הממשלה, שהיה תלמידו בעבר בוחר אף הוא בשתיקה. הניסיון לפענח את המתרחש, אביהו יגיע אל הלקח הגדול של חייו.

    שחקנים: מוריס כהן, לבנה פינקלשטיין ואושרי כהן
    במאי: שמי זרחין
    משך: 2:10 ש׳

    תרקדי איתי

    קומדיה צרפתית. טוני מתבודד מהחברה האנושית, כשיום אחד הוא מתעורר בבית החולים מבלי אף מבקר, הוא מחליט לשנות את חייו. טוני מנסה לחדש את הקשר עם בתו, אותה הוא לא ראה מאז שהייתה תינוקת. לשם כך הוא מחליט לנסוע לפריז ולהירשם לחוג ריקודי הרומבה שהיא מעבירה. הריקוד הזה עוד ישנה את חייו.

    שחקנים: פרנק דובוסק ולונה אספינוזה
    במאי: פרנק דובוסק
    משך: 1:42 ש׳

    לזלי היקרה

    דרמה, המבוססת על סיפור אמיתי. לזלי היא אם חד הורית ואלכוהוליסטית. בצעירותה היא זכתה בלוטו, אך במהרה בזבזה את כל הונה והשאירה הרבה שברון לב בדרך. כעת שנים לאחר מכן, היא מחפשת עזרה, שיקום והזדמנות אחרונה.

    שחקנים: אליסון ג׳ני, אנדראה ריסברו וסטפן רוט
    במאי: מייקל מוריס
    משך: 1:59 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן