fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מהדורת החדשות – IFA 2019

    מהדורת החדשות - IFA 2019
    מהדורת החדשות השבוע באיחור קל, אז בואו נקפוץ מיד לחדשות.

    חדשות הקולנוע

    הסרט הגדול של השבוע הוא ללא ספק “זה חלק 2” האדפטציה האחרונה לספרו הנפלא של סטיבן קינג. החלק הראשון היה ב-2017 ולטעמי היה מוצלח מאוד. בעוד שהספר מדבר על שתי תקופות ההתמודדות של החבורה (מועדון המפסידנים) מול פניוויז הליצן השטני במקביל, באדפטציה הקולנועית חילקו את ההתמודדות לשתיים. בחלק הראשון קיבלנו את סיפור הילדות של החבורה והמאבק מול פניוויז כשהם בגיל בית ספר. החלק השני מתרחש 27 שנים אחרי, ככשכל חבורת “המפסדנים” כבר בוגרים ונאלצים להילחם מול פניוויז שוב. בסרט מככבים ג’סיקה צ’סטין וג’יימס מאקבוי.
    טריילר (לא לבעלי לב חלש):
    אני לא אוהב סרטי אימה, אבל אני מאוד אוהב את הספרים של סטיבן קינג, ככה שאני ממש רוצה לראות את הסרט ה”זה”.
    סרט נוסף שעלה לאקרנים השבוע הוא “פנים רבות לאמת” או Luce באנגלית. זהו דרמת מתח, שמספרת על משפחה שאימצה נער אריטראי שגדל להיות תלמיד מצטיין, אך מאמר פרובקטיבי אחד שלו בעבודת כתיבה בבית ספר משנה הכל.
    טריילר:

    נמשיך למסך הקטן

    סלקום TV

    סרט השבוע של סלקום הוא “האדם הראשון” בכיכובו של ראיין גוסלינג. זהו סרט המתאר את סיפורו של ניל ארמסטרונג האדם הראשון שדרך על הירח.
    טריילר:
    בנוסף עלה השבוע בסלקום ג’ון וויק (2014), הראשון מבין הטרילוגיה האלימה (יותר מידי לטעמי) על עולם הסודי של המתנקשים והמאבקים ביניהם בכיכובו של קיאנו ריבס.
    טריילר:
    מבחינת סדרות, סדרת השבוע היא העונה השלישית של פשע אמריקאי. דרמת פשע שחושפת את הצד הפחות היפה והאתני של ארה”ב.

    נעבור לנטפליקס

    סדרה חדשה בשם “אלי” בכיכובו של סשה ברון כהן עלתה השבוע. הסדרה מספרת את סיפורו של המרגל הישראלי הנודע, אלי כהן. היוצר הוא גידי רף ולא מעט מהקאסט הם ישראלים גם, למשל מוני מושונוב.
    טריילר:
    מבחינת סרטים, נוספו “ספיידרמן – השיבה הביתה”, סרט האימה “אמא” בכיכובה של ג’ניפר לוראנס, קומדיית האימה “מז”ל טוב” והקלסיקה: ריקוד מושחת.

    חדשות מעולם הקולנוע ביתי:

    החלק הזה יהיה ארוך מהרגיל, בגלל שתערוכת IFA 2019 מתרחשת השבוע.
    נתחיל משתי סקירות לטלוויזיות:
    אתר Ratings סקרו את ה-LG OLED B9, הדגם החדש של סידרת הכניסה של מסכי LG OLED. מדובר במסך עם תמורה אדירה למחיר. הבעיה הגדולה ביותר במסך הזה, זה דיוק הצבע שלו Out of the Box, זה נאמר בחצי משפט בסרטון. אני חושב שהרבה מאתרי סקירות המסכים כמעט ולא נותנים את הדעת לכך ורוב הסקירה שלהם מדברת על המסך אחרי שהוא עבר כיול. בישראל כמו בהרבה מקומות אחרים, אף אחד לא עושה כיול מקצועי למסך שלו, לכן זהו נתון קריטי. לאחר כיול המסך רוב מסכי ה-OLED של LG נותנים ביצועים זהים וניראה שהשיטה של LG לבדל בין המסכים מעבר לשינויי עיצוב ואיכות בנייה זה הכיול של המסך במפעל. התחושה שלי היא שהכיול של המסכים בסדרות הנמוכות הוא בצורה מכוונת הרבה פחות מדיוק, על מנת להצדיק רכישה של הדגמים היקרים יותר (כמובן שמדובר רק בתיאורה).
    וינסנט טאו סקר השבוע את ה-Samsung Q70R, רק לפני שנתיים-שלוש, לא היה אפילו מסך אחד בטכנולוגיית Full Array Local Dimming בליין של סמסונג, דבר שהם חטפו הרבה ביקורת עליו. בסדרת 2019 הטכנולוגיה הזו מיושבת כבר החל בסדרה 70 (וכמובן בסדרות ה-80 וה-90). מגיע לסמסונג פרגון על כך, אם כי עדיין יש לי בעיה עם הגישה של החברה הזו, שמעדיפה לגרום למסכים שלהם לבלוט על ידי הגדלת הבהירות על חשבון תאימות לתקן.
    אתר אודיוהוליקס פרסמו השבוע סקירה לרמקולים רצפתיים של גולדן איר האמריקאית מדגם Triton 5. גולדן איר היא חברה שחוגגת בביקורות במשך כמה שנים כבר. הרמקולים התיקרתיים שלי הם של החברה. מדובר ברמקולים עם תמורה נהדרת למחיר והם נמכרים גם בארץ.
    נעבור כעת לסקירה קצרה של החידושים שהוצגו בתערוכת IFA 2019:
    אני עוקב אחרי סקירת התערוכה באתר AVForums הבריטי שלטעמי נותן סקירה ממצה ומעולה.
    הנה מספר קישורים לידיעות שלהם:
    ניראה שיותר ויותר חברות מציעות היצע של 3-4 סדרות של מסכי OLED, מה שאומר שאנו מקבלים מסכי OLED החל מדגמים זולים יותר.
    בעבר אלקטרה הייתה מייבאת מסכי פיליפס ומשווקת אותם דיי בארגסיביות, כיום אני לא בטוח מה הסטטוס, אבל מזמן לא ראיתי אף מסך פיליפס בחניות בארץ.
    פנסוניק היא חברת המסכים האיכותית בעולם לטעמי, וכיף לראות אותם חוזרים לחדש. פנסוניק מייצרת מסכים עם דגש אמיתי על איכות התמונה, אבל היה ניראה כי הם דיי השאירו את החדשנות ליצרנים הקוריאנים והסינים בשנים האחרונות, מקווה מאוד שזה סימן לבאות.

    הנה סרטון של וינסנט טאו על מסך ה-LCD עם הפנל הכפול של פנסוניק:

    בעוד פנסוניק הציגו אב טיפוס של מסך עם פנל LCD כפול, ניראה שהייסנס הסינים קרובים הרבה יותר להשקה של מסך כזה. זאת בנוסף למסך OLED, מסכים עם Quantom Dot ומקרני לייזר, ההיצע של הייסנס ניראה מרשים במיוחד.
    אחרי הצלחה אדירה בארה”ב, ניראה ש-TCL הסינית מתכוונת גם לכבוש את אירופה עם מסכים מאוד מעניינים, בראשם מסך ה-Mini LED שלהם.
    ולסיום LG מתחילה לשווק את מסכי ה-8K שלה, מסך OLED ענקי בגודל של ’88 ומסך Nano Cell בגודל צנוע יותר של ’75.
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן