fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מקרני הקול של LG לשנת 2023 יוצגו בתערוכת CES

    בתערוכת CES בלאס וגאס יחשפו מקרני הקול של LG לשנת 2023. במרכז יהיו דגמי SC9 ו-SE6 החדשים. מקרני הקול מציעים התאמה מושלמת לטלוויזיות של LG ומספקים אודיו רב עוצמה ועשיר בניואנסים, מגוון תכונות שימושיות, ועיצובים מסוגננים.

    מקרני הקול החדשים של LG מציעים שילוב נוח עם הטלוויזיות של החברה, ומספקים נוחות תפעול  וסאונד חזק ואותנטי יותר, ההופך את הבידור הביתי לסוחף מאי-פעם. שילוב מקרני הקול עם הטלוויזיות של LG מציג תכונות חדשניות וחדשות, ובהן WOW Orchestra, המנצלת כל אחד מערוצי השמע של שני המוצרים (מקרן הקול והטלוויזיה) כדי ליצור מרחב קול עוטף, עם גובה, עומק ועוצמה משופרים. מקרני הקול והטלוויזיות של LG מבצעים עבודה משולבת על מנת לספק צליל היקפי מעולה, ומאפשרים למאזינים ליהנות מ- Dolby Atmos  ו-IMAX באיכות משופרת שמועצמת גם ב DTS:X.

    מקרני הקול של LG
    (Image Credit: LG)

    פתרונות האודיו של LG לבידור ביתי מנוהלים באמצעות ממשק אינטואיטיבי דרך מסך הטלוויזיה של החברה, ומאפשרים למשתמשים לנהל בקלות את הגדרות מקרן הקול שלהם ולשתף מצבי סאונד עם הטלוויזיה. יכולת ה-WOWCAST מאפשרת לדגמי 2023 להתחבר באופן אלחוטי עם טלוויזיות LG המספקות נוחות ללא צורך בשימוש בכבלים, תוך שמירה על מראה מסודר יותר בסלון וללא פשרות באיכות השמע.

    מקרני הקול החדשים מציגים עיצוב מתוחכם המשלים את המראה המינימליסטי של הטלוויזיות האחרונות של LG ומשתלב ללא רבב עם מגוון רחב של עיצובים. מנגנון תפס חדש מאפשר למשתמשים למקם את מקרן הקול שלהם ישירות מתחת לטלוויזיות LG וליצור הרמוניה ויזואלית. התושבת, שמתחברת לחלק האחורי של טלוויזיית LG תואמת, יכולה להיות מורכבת על הקיר או על מעמדים בגובה ומיקום המבטיחים את חוויית הסאונד הטובה ביותר. התושבת עוזרת לשמור על סביבת הצפייה נקייה מעומס הכבלים, וחוסכת למשתמשים את הטרחה הכרוכה בקידוח חורים בקיר.

    מקרני הקול של LG
    (Image Credit: LG)

    דגמי 2023 מספקים צליל מדויק ובהירות משופרת לחוויית קולנוע ביתי שלמה יותר בעזרת טכנולוגית Triple Sound של LG, הכוללת את רמקול הטריפל Up-Firing הראשון מסוגו בעולם. חידוש נוסף הוא טכנולוגיית סאונד מרחבית משולשת, המבצעת ניתוח ערוצים בעזרת מנוע עיבוד תלת מימד מבוסס HRTF, כדי להוסיף שכבת ביניים וירטואלית. התוצאה היא צליל אמיתי להפליא עם תחושת מרחב משכנעת, שמציבה את המאזינים במרכז של סביבת אודיו סוחפת.

    ניתן לשמוע היטב את ההבדל הנוצר בזכות אופטימיזציית הצליל Triple Sound Optimizer של LG, המגבירה בצורה חכמה את הביצועים של מקרני הקול החדשים וליהנות מצליל משודרג באמצעות Smart Up-mixer הממיר אודיו דו-ערוצי לרב-ערוצי. המערכת של LG יודעת להתאים את פלט האודיו לחלל המסויים בו פועל מקרן הקול: טכנולוגיית הבינה המלאכותית המשופרת של LG מנתחת את מאפייני החדר, ולאחר מכן מיישמת את הנתונים האלה על הגדרות מקרני הקול כדי לספק דיוק רב יותר בטווח התדרים הנמוכים. המערכת יודעת גם לחלק ולאזן את תדרי הערוץ הקדמי כדי לעזור לשפר את האיזון הכללי, בהירות הביצועים הקוליים, איכות הצליל בדיאלוג בסרטים והדיוק הכולל של הקול.

    הדגמים החדשים משלבים את הכלי המתקדם  AI Sound Pro של LG כדי להבטיח צליל מעולה בכל סוג תוכן: סרטים, אירועי ספורט, משחקים או מוזיקה. AI Sound Pro מנתח את אות השמע ומחיל באופן אוטומטי את ההגדרות המתאימות ביותר.

    מקרני הקול של LG
    (Image Credit: LG)

    מקרני הקול החדשים של LG מתאימים לצרכי הבידור הביתי המגוונים של הצרכנים של היום, תואמים למגוון רחב של שירותים, מכשירים ותכונות קישוריות. משתמשים יכולים ליהנות מצליל מדוייק ללא אבדן איכות, בהאזנה לאמנים האהובים עליהם ולמוסיקה בשירותי הזרמת מוזיקה כגון Tidal Connect.

    על מנת לספק פתרונות סאונד מעולים לאלו המבקשים לקחת את חווית המשחק בקונסולות שלהם לשלב הבא, מקרני הקול העדכניים ביותר של LG תומכים ב-VRR ו-ALLM, בנוסף לתמיכה ברזולוציה של 4K ב-120Hz.

    מקרן הקול SE6, אותו תציג LG בתערוכת CES בינואר בלאס וגאס, מציע מבנה קומפקטי אידיאלי לחללים קטנים יותר ועיצוב מלוטש ומודרני, המשתלב היטב כמעט עם כל סגנון פנים. למרות היותו הקטן ביותר מבין מקרני הקול של LG, הדגם החדש יודע לספק סאונד מעולה עם בס חזק.  SE6 תומך גם ב- Dolby Atmos לאודיו קולנועי.

    מקרני הקול של LG 2023 יוצגו במהלך CES 2023 בין התאריכים 5-8 בינואר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן