fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • ביקור בברנד אודיו וראיון עם אמיר ברנד

    הביקור הוא חלק מפרויקט חדש שלנו, “האנשים מאחורי הצלילים“, בו אנחנו נבקר במקומות שכל חובב אודיו היי-אנד צריך להכיר. נראה לכם מה תוכלו לראות, וחשוב מכך לשמוע שם, בנוסף נראיין ונכיר לכם את האנשים שמאחורי המקומות המדהימים הללו.

    אם כך, יום שישי בבוקר, העמסנו את האוטו עם מצלמות וחצובות ויצאנו כל הדרך להוד השרון, לביקור בחנות האודיו והקולנוע הביתי, ברנד אודיו. לא בכדי בחרנו לפתוח את הפרויקט עם החנות של אמיר ברנד. אנחנו מכירים את אמיר כבר מספר שנים והוא אחד האנשים הכי שירותיים וקשובים ללקוחות בענף. בין עם זה יעוץ טלפוני, השמעה של ציוד שמעניין אתכם או כל עזרה שתצטרכו, אין לנו ספק שתזכו לשירות הטוב ביותר אצל ברנד אודיו.

    החנות של אמיר, ממוקמת בהוד השרון, ברחוב הבנים 27. המקום נוח לגישה ולרוב ניתן למצוא חנייה בקרבת מקום. החנות מכילה שתי קומות. בקומת הכניסה תוכלו להתרשם מציוד בדרגות כניסה וביניים ממותגים שונים, בנוסף תוכלו למצוא שם מספר מציאות יד שנייה. למרות שהחלל לא גדול ומכיל לא מעט רמקולים, מגברים ועוד, הסדר הוא מופתי וקל מאוד לנוע ולהסתובב במקום. למרות ניצול מוחלט של השטח, אמיר לא וויתר על הטאץ’ האישי, על קיר החנות ליד הכניסה, תוכלו לראות חולצה חתומה ממוסגרת של רונאלדו במדי ריאל מדריד.

    בראנד אודיו, brand audio, focal speakers, dali speakers vincent amplifier
ביקור בברנד אודיו וראיון עם אמיר ברנד

    מול המערכת המרכזית בקומה, תמצאו כורסא קטנה ונוחה ושולחן לשלטים (למרות שרובכם יעדיף לקום ולגעת במגברים היפיפיים). המערכת מחוברת לממתג שיאפשר לכם לבחון שילובים שונים של רמקולים ומגברים. כמו בכל חנות מהסוג הזה, מומלץ לתאם הגעה מראש, כך אמיר יוכל לדאוג לחבר לכם את השילובים שמעניינים אותכם. האווירה בחנות היא תמיד נינוחה, אתם יכולים לשקוע לכם במוזיקה והציוד שבחרתם לבחון, בעוד אמיר מטפל בעסקי החנות בעמדה מרוחקת לתוך פנים החנות. מניסיוני, אמיר מייעץ ומכוון לקוחות, רק לאחר שהלקוחות ביקשו זאת. החוויה בבחירת מערכת, הינה חוויה אישית, כל אדם אוהב משהו אחר ומחפש משהו אחר, אמיר מאוד קשוב לכך.

    כששאלנו את אמיר אם אפשר להדליק אור חזק יותר בשביל הצילומים, אמיר הסביר לנו שמטרת התאורה בחנות היא להיות רומנטית (טוב, הוא אמר ארוטית, אבל בחרתי לעדן). כן כאלה אנחנו, האודיופילים החובבים מחפשים להתאהב.

    אם חשקה נפשכם בציוד ברמת קצה, אתם מוזמנים לרדת למרתף התענוגות של ברנד, ולזכות שם להדגמה של מבחר מרשים של רמקולים ומגברי היי אנד. שם תזכו לשקט ופרטיות מוחלטים. היה לי העונג לבלות שם מספר פעמים וזה באמת חדר נפלא. זה המקום בו תוכלו להבין מה זו מערכת היי-אנד, ולאיפה ניתן להגיע עם התחביב הזה.
    הנה כמה פריטים שתפסו את עניינו בעת הביקור הנוכחי שלנו:

    Vincent SV-237MK hybrid integrated amplifier מגבר משולב
    מגבר היברידי יפיפה Vincent SV-237MK
    Sonus Faber Olympica 1 bookshelf speaker רמקול מדפי סונוס פאבר
    הרמקול המדפי היוקרתי, סונוס פאבר אולימפיקה 1 (ומאחוריו המדפי של Bowers & Wilkins מסדרה 7)
    Bowers & Wilkins 8 series
    בפינת המציאות, תוכלו למצוא רמקול רצפתי מסדרה 8 של Bowers & Wilkins עם טוויטר היהלום המפורסם.
    Kef LS50 bookshelf speaker רמקול מדפי
    הרמקול, שתמיד תהיה לי פינה חמה בלב בשבילו, ה-Kef LS50.

    מכאן ירדנו במדרגות התלולות אל המרתף של ברנד. גרם המדרגות הזה מילא אותי בציפייה בכל פעם שירדתי בו. ידעתי שבסופו תמיד יחכה לי משהו חדש ויוקרתי. אמיר לא מפסיק לחדש ולהפתיע.
    הנה טעימה קטנה מהדברים שראינו שם:

    Mcintosh MA352 integrated amplifier מגבר מנורות משולב
    מגבר משולב מנורות של מקניטוש האמריקאית, יצירת אומנות מפלצתית!
    Luxman L-590AXII class A integrated amplifier מגבר משולב
    מגבר דגל משולב, Class A, מבית לקסמן היפנית מדגם: L-590AXII.

    מבחינת הרמקולים, היו שם רמקולים של פרואק, סונוס פאבר, פוקאל ורבים נוספים.

    Proac speakers Luxman L-590AXII Mcintosh MA352 Sonus Faber speakers רמקולים מגבר משולב

    אז לפני שתפסנו את אמיר לשיחה קלה, הנה סרטון פרומו שהכנו על הביקור:

    ראיון עם אמיר ברנד

    הראיון זמין גם כסרטון:

    אהלן אמיר, תספר לנו מעט על עצמך ועל ברנד אודיו.
    “שמי אמיר, הבעלים של ברנד אודיו. פתחתי את העסק לפני 5 שנים (ב-1/1/2016, כדי שיהיה קל לזכור). פתחתי את העסק כי זה משהו שבא מהלב, מוזיקה זה משהו שאני מתעסק בו כל החיים. הייתי די ג’יי, עשיתי מוזיקה במסיבות. לפני 12 שנה התחלתי לעבוד כמתקין בסיריוס. הייתי שנה מתקין, לאחר מכן עברתי להיות סוכן מכירות ועבדתי שם 8 שנים. משם עברתי לחברה בהוד השרון שמתמחה בפרויקטים ומכירת אודיו. ראיתי שאני מתחבר מאוד לתחום הזה ויודע לעשות אותו כמו שצריך, והחלטתי לפתוח את העסק הזה, ברנד אודיו.”

    מה היה החזון כשהקמת את ברנד אודיו?
    “כשהקמתי את ברנד אודיו החזון היה להתעסק בפרויקטים, חשמל חכם, אודיו וידאו, בבתי עסק, מסעדות, בתי קפה ובבתים פרטיים. לאחר שלוש שנים, ראיתי שחסר לי משהו בעסק ואז פתחתי את הנישה של ההיי-אנד. זה משהו שאני עושה מאהבה. מאז שאני מתעסק בהיי-אנד, אני נהנה הרבה יותר מהעסק.”

    בכל חמש השנים, ברנד אודיו נמצאים באותו מקום פיזי?
    “כשפתחתי עשיתי סקר שוק, ראיתי שכל אזור המרכז כבר רווי, אם זה תל אביב, הרצליה והאזור. ראיתי את הפוטנציאל בהוד השרון ולשמחתי לא טעיתי.”

    איזה מותגים אנחנו יכולים למצוא בברנד אודיו?
    “אפשר למצוא פה את רוב המותגים בעצם: Bowers & Wilkins, Focal, Kef, Proac, Sonus Faber, Dali, Morel, Monitor Audio ועוד הרבה. מה שבאמת חשוב לי, זה באמת לעבוד עם מותגים שאני מכיר, מאמין בהם ושאני יודע שהם טובים. כל מה שיש לי פה בחנות, זה משהו שאני מאמין בו ושאני יודע שהוא טוב. אין מצב שאני שם בחנות משהו, שאני לא מתחבר אליו.
    מבחינת האלקטרוניקה/הגברה, בוא נתחיל מה-entry level, אז זה Denon, Onkyo, Pioneer, Marantz, Integra, Cambridge Audio, NAD, Rotel, ואחרי עולים לתחום ההיי-אנד שזה מתחיל מ-Vincent, Roksan, Arcam, ואז Luxmanו-Mcintosh. בעתיד יהיה כאן גם Accuphase ו-Esoteric”

    אז הנה לכם, התחייבות של אמיר, לעוד מותגים נפלאים שיגיעו לברנד אודיו.

    האם ישנם מותגים בלעדיים לברנד?
    “מותגים בלעדיים אין, זה משהו שאני חושב עליו עתידית. אני מחפש איזשהו מותג להביא לארץ, אני עושה סקר, קורא מאמרים. כרגע אין לי איזה מותג בראש. מה שכן אני מדבר עם היבואנים ולוקח מותגים בבלעדיות שלי, למשל הפרואק D30 או הפוקאל Spectral”.

    מהו המוצר הכי נמכר בברנד אודיו?
    “תשמע, הרמקול הריצפתי שהכי נמכר פה זה הפוקל אריה 926, זה value for money מדהים, רמקול שאני מאוד מאוד אוהב. לאחר מכן זה, אתה יודע, הלחם והחמאה, סט 5.1 של מוראל, קאבס או פוקאל.”

    אלו שירותים נוספים ברנד אודיו מציעים?
    “אנחנו עושים פרויקטים, רשתות, מצלמות, אזעקות, אינטרקום, כמובן השחלה של כבלים. אנחנו בעצם לוקחים פרויקט מתוכניות ההקמה של הבית ועד הגמר, אנחנו יושבים עם הלקוח ומסבירים לו את כל התהליך.”

    מה הם האתגרים המרכזיים בתחום מכירת האודיו/וידאו?
    “מה שמאתגר אצלי בעסק זה שהמחירים בחו”ל הרבה יותר זולים מהמחירים בארץ. אני נתקל בהרבה לקוחות שאני מוכר להם מוצר ב-X כסף והם מראים לי שזה עולה בחו”ל הרבה פחות. אנחנו כל הזמן מדברים עם היבואנים שיצמצמו את הפער הזה, כי העולם הולך לשם. אני מאמין שבעוד 5 שנים, יהיה אפשר להזמין את הכול מחו”ל.”

    איזה תחום, מניסיונך, מעניין יותר את הצרכן הישראלי, סטריאו או קולנוע ביתי?
    “אני מרגיש, שעד לפני 3 שנים, תחום הקולנוע ביתי מאוד פרח ואילו ב-3 השנים האחרונות תחום ההיי-אנד והסטריאו חזר big time. גם עניין התקליטים, זה משהו שהוא נעלם וחזר בטירוף. אנשים קונים פטיפונים, אנשים מחפשים את הסאונד האנלוגי. בנוסף כל הסטרימרים, נגני הרשת, כך שאני מרגיש שזה הולך יותר לכיוון הסטריאו.”

    לאן תרצה לקחת את ברנד אודיו בעתיד?
    “כמו שאמרתי, אני רואה את ברנד אודיו בעתיד עם מותג שלה. אני מחפש מותגים, גם בתחום האלקטרוניקה, גם ברמקולים. לשם אני מכוון, יבוא בלעדי.”

    עד כאן הריאיון עם אמיר ברנד.

    אתגר המערכות של AVReviews

    באתגר זה אנחנו מבקשים מבעל העסק להמליץ לכם על שלוש מערכות שתוכלו לרכוש דרכו, לפי שלוש קטגוריות שונות: רמת כניסה, מערכת באזור ה-20K ומערכת החלומות, ללא הגבלת מחיר.
    אז אמיר הוא הראשון לעבור את האתגר שלנו, והוא אפילו דאג למחירים מיוחדים עבורכם (המחירים יהיו זמינים למשך חודשיים מיום פרסום הכתבה).

    מערכת ברמת כניסה

    עבור מערכת ברמת כניסה, אמיר בחר בזוג רמקולים ריצפתים מוגברים (מה שנקרא אקטיביים) מבית Audio Pro, מדגם A36. אני מודה שלא הכרתי את המותג עד היום, זו חברה שוודית עד כמה שהצלחתי להבין מהאתר שלהם, והם מייצרים רמקולים אקטיביים בתיבות קטנות, שמייצרים סאונד גדול. זוהי חברה ותיקה, שהתחילה את דרכה כבר ב-1978 וכבר אז הם ייצרו רמקולים אקטיביים.

    Audio Pro A36 floorstanding active speakers רמקולים ריצפתים אקטיביים

    מדובר ברמקולים ריצפתים בגודל ממש צנוע, והם מגיעים עם מקלט Bluetooth, כניסה אופטית, כניסת HDMI תומכת ARC ואפילו יציאה לסאבוופר חיצוני. כך שתוכלו להזרים אליהם מוזיקה דרך BT, או סטרימר בעל יציאה אופטית, ואפילו תוכלו לחבר את המסך שלכם ב-HDMI. אמיר הדגים לנו את הרמקולים וביחס לגודל והמחיר שלהם, בהחלט נשמע שיש כאן מוצר מעניין. עבור מערכת ברמת כניסה מדובר בפתרון אלגנטי, מאוד קומפקטי, עם רגישות לעיצוב וקלות שימוש.
    המחיר: 3,990, מחיר מיוחד עבור קוראי האתר*: 3,500.

    מערכת ברמת ביניים (20K~)

    את המערכת ברמת ביניים, אמיר בחר להרכיב מהרכיבים הבאים:
    רמקולים ריצפתים פוקאל אריה 926.
    מחיר רגיל: 13,500. מחיר מיוחד עבור קוראי האתר*: 10,000.

    focal aria 926 speaker רמקול פוקאל אריה 926

    מגבר משולב היברידי (מנורות Class A ו-Solid State) מדגם: Vincent SV-237MK.
    מחיר רגיל: 10,900. מחיר מיוחד עבור קוראי האתר*: 10,000.

    Vincent SV-237MK hybrid integrated amplifier מגבר משולב

    עבור מקור, אמיר בחר בסטרימר Bluesound Node 2i.
    מחיר רגיל: 2,690. מחיר מיוחד עבור קוראי האתר*: 2,000.

    Bluesound Node 2i streamer סטרימר נגן רשת בלוסאונד

    סה”כ מחיר רגיל למערכת כולה: 27,090.
    סה”כ מחיר מיוחד עבור קוראי האתר*: 22,000.

    *תוכלו ליהנות מהמחיר המיוחד במשך חודשיים ממועד פרסום הכתבה, פשוט תספרו לאמיר שהגעתם דרכינו.

    מערכת החלומות

    עבור מערכת החלומות, אמיר בחר במערכת הנפלאה, שהוא הציג בתערוכת דיגיטאון האחרונה. מעבר לתערוכה, יצא לי גם לשמוע את המערכת אצלו בחנות להאזנה של שעה ארוכה, ואני בהחלט יכול להבין למה הוא בחר במערכת זו למערכת החלומות שלו.
    רמקולים Sonus Faber Serafino.
    מחיר: 95K.

    Sonus Faber Serafino סונוס פאבר רמקולים

    מגבר משולב Mcintosh MA8900.
    מחיר: 41,900.

    Mcintosh MA8900 integrated amplifier מגבר משולב מקינטוש

    ובשביל להשלים את הסט, אמיר בחר בנגן הרשת החדש מבית מקינטוש ה-MS500.
    מחיר: 33K.

    Mcintosh MS500 network streamer player מקינטוש נגן רשת סטרימר

    סיכום

    היה לנו תענוג צרוף לבלות את הבוקר בברנד אודיו, המבחר והתחלופה של המותגים בתצוגה הם מרשימים מאוד. לאמיר יש משהו שיכול להתאים לכל חובב אודיו, בכל מסגרת תקציב, ויש לו גם את הסבלנות להתאים את המערכת בדיוק לדרישות של הלקוח.

    וזה עוד לא הכול, בנוסף יש לנו שתי הפתעות נוספות מהביקור, אותן נחשוף בקרוב.

    ביקור בברנד אודיו וראיון עם אמיר ברנד

    המשיכו לעקוב ונתראה בכתבה הבאה!

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן