fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • סקירה למגבר משולב: Naim Uniti Nova

    יחד עם רמקולי ה-YG Acoustics Carmel 2, הגיע אלי לסקירה גם מגבר משולב All in One מבית Naim, מדגם Uniti Nova.

    אני רוצה להודות לחנות ואולפן ההקלטות “אבי יפה“, שהשאילו לי את המגבר לסקירה.

    על חברת Naim

    חברת Naim הוקמה בידי ג’וליאן ורקר בסוף שנות ה-60 באנגליה. ג’וליאן היה נהג מרוצים, יזם ומהנדס שלמד בעצמו. הוא אהב מאוד מוזיקה, ולא היה מרוצה מאיכות הסאונד של המערכות הביתיות באותם הזמנים. לכן ג’וליאן החליט להקים את Naim, במטרה להתמקד בביצועים ולהביא סאונד מלא חיים למערכות ביתיות. ג’וליאן הלך לעולמו בשנת 2000.
    עם השנים Naim זכו להצלחה מרובה, בזכות ביצועים גבוהים, איכות בנייה מרשימה, ושירות לקוחות מצוין. החברה זכתה פעמיים ב”פרס המלכה”, פרס בריטי יוקרתי לבתי עסק. בשנת 2011 חברת Naim וחברת הרמקולים הצרפתייה Focal, הודיעו על מיזוג ביניהן. שתי המותגים ממשיכים להתקיים עצמאית. ברחבי אירופה תוכלו לראות חנויות משותפות של שני המותגים.
    ליין המוצרים של Naim הוא רחב וכולל מגברים משולבים, קדם מגברים, מגברי הספק, קדם פטיפון ושלל מוצרים דיגיטליים, כגון הרמקול החכם המצליח Mu-So. בנוסף לרוב מוצרי Naim, יש אפשרויות שדרוג למיניהן, למשל על ידי הוספת ספק כוח חיצוני, אחד מסימני ההיכר של המותג.

    העומד למבחן: Naim Uniti Nova

    סקירה למגבר משולב: Naim Uniti Nova

    ליין ה-Uniti הוא ליין מגברי ה-All in One של Naim, כלומר מגברים שכוללים DAC וסטרימר, כל מה שאתם צריכים זה לחבר להם זוג רמקולים ואתם יכולים להתחיל ליהנות ממוזיקה. הליין כולל את המגבר הקומפקטי והפופולרי Uniti Atom, ואת ה-Uniti Core, שהוא מגבר משולב עם נגן CD (שידוע גם לעשות ריפ).
    ה-Uniti Nova הוא למעשה הגרסה הגדולה והמשודרגת, ברוחב מלא, של ה-Atom.

    סרטון פתיחת מוצר (Unboxing) שהכנתי עבור המגבר:

    אם אתם מעדיפים סקירות וידאו, הנה סיקרת הוידאו המלאה שלי:


    הנתון שמיד בולט לעין במפרט של ה-Nova, הוא ההגברה הצנועה שלו, 80W ל-8 אוהם בטופולוגיית Class A\B. אם הנתון הזה הוא משהו שגורם לכם מיד לתחושה של “המגבר הזה חלש מידי בשבילי”, אני ממליץ להמשיך לקרוא את הסקירה.

    Naim Unity Nova

    מבחינת הכניסות, ה-Nova מגיע עם מבחר מרשים של כניסות דיגיטליות: שתי כניסות אופטיות, שתי כניסות קואקסיאליות, שתי כניסות USB מסוג Type A (אחת מהן מקדימה), כניסת BNC אחת ולסיום יציאת HDMI תומכת ARC, כדי שתוכלו לשלוח סאונד ממסך הטלוויזיה שלכם אל ה-Nova.
    בגזרת הכניסות האנלוגיות, יש שתי כניסות RCA ושתי כניסות 5pin DIN. בנוסף, ה-Nova כולל חריץ לכרטיס SD, המאפשר לנגן שירים שנמצאים על כרטיס הזכרון.
    מבחר הכניסות מרשים ביותר, כשרק כניסת פונו סטייג’ לחיבור פטיפון חסרה לשם השלמות.
    היציאות במכשיר כוללות, יציאת RCA, לחיבור מגבר הספק חיצוני או סאבוופר, יציאה אחת מסוג Stereo power amplifier, ויציאת אוזניות.

    Naim Unity Nova

    יכולות הניגון של המגבר כוללות: Spotify Connect ו-Tidal (דרך האפליקציה של Naim), כרומקאסט ו-Apple Airplay.
    שימו לב שה-Nova, אומנם תומך ב-Tidal, אך אינו תומך בפענוח MQA, כך שקבצים אלה יוזרמו באיכות FLAC “רגילה” בלבד.
    ה-Nova תומך ברדיו אינטרנטי, כולל תחנה מובנת של Naim, כך שתוכלו לנגן מוזיקה גם אם אין לכם מינוי לשירות הזרמה. בנוסף, ישנה תמיכה ב-UPnP (למשיכה קבצי מוזיקה מהרשת הביתית), ב-Bluetooth AptX HD ונוסף על כל זאת, ה-Nova הוא גם Roon Ready.

    כפי שאתם רואים, המפרט של ה-Nova לא היה מבייש רסיבר קולנוע ביתי. מי אמר שמגברי סטריאו הם בהכרח חיות פשוטות?

    מידות המכשיר הן ג 95 מ”מ, ר 432 מ”מ, ע 265 מ”מ. המשקל הוא 13 ק”ג.

    עיצוב ואיכות בנייה

    כשפתחתי את הקופסה בפעם הראשונה וראיתי את ה-Nova, הופתעתי מאוד. עיצוב המגבר הוא מודרני, תעשייתי ונאה. הסיבה שהופתעתי היא שרוב התמונות ברשת, כולל באתר הרשמי של ה-Nova, מדגישות את הגימור של המגבר וגורמות לו להראות על גבול רהיט בגימור “ונגה”, שהיה פופולרי בילדותי. במציאות מדובר במגבר נאה ביותר. עוד דבר, שמובלט בתמונות ברשת זה החלוקה של המגבר לשתי קופסאות נפרדות, כשבחצי אחד נמצא המסך. גם במקרה זה המציאות שונה, ומדובר בשני חצאים, שמשתלבים יפה ומרגישים יחידה אחת נקייה ואסטטית.
    המסך הוא צבעוני ובהיר, התצוגה של תמונת האלבום בזמן הניגון, מוסיפה לחוויה המודרנית. יחד עם זאת, אם תרצו לשחק עם ההגדרות של המכשיר, בזמן שאתם יושבים במרחק של 4 מטרים תגלו שזה לא ממש אפשרי, המסך קטן מידי לשם כך.
    עוד אלמנט עיצובי קטן שמוסיף טאץ’ יוקרתי, הוא נורת הלד, שמאירה מלמעלה על הלוגו של Naim בפינה השמאלית התחתונה של ה-Nova.

    Naim Unity Nova
    מאוד אהבתי את התאורה על הלוגו, מוסיף המון שיק לטעמי

    בחלק העליון של ה-Nova יש את בורר העוצמה הענקי, שגם מסביבו יש תאורה. כשמסובבים את הבורר, נורות לד נדלקות על גביו ומראות באיזה עוצמה אנחנו נמצאים כרגע. סיבוב הבורר הוא חלק לחלוטין, זו תחושה נעימה, אך אני אישית מעדיף להרגיש התנגדות מכנית בעת סיבוב בורר.
    בצידי ה-Nova יש צלעות קירור גדולות ומרשימות. המגבר שומר על טמפרטורת עבודה רק מעט חמימה, גם לאחר שעות של ניגון בעוצמה בינונית-גבוהה.

    Naim Unity Nova
    בורר העוצמה הממוקם בחלקו העליון של המגבר

    פנים המכשיר הוא מרשים לא פחות עם שנאי טרואידי עצום:

    סקירה למגבר משולב: Naim Uniti Nova

    נקודה אחרונה בנוגע לאיכות הבנייה, היא לגבי כניסות הרמקולים של ה-Nova. המחברים שלהם בקושי בולטים החוצה, הסיבה לכך היא שבצורת כזו הם מחוברים חזק יותר לתוך השלדה של המגבר ופחות רגישים לויברציות לא רצויות.

    Naim Unity Nova
Nordost Blue Heaven
    מחברי הרמקול של ה-Naim Uniti Nova

    הנובה מגיע עם שלט יוקרתי ומרשים, מסתבר שיש חברות אודיו שכן מתייחסות ברצינות לשלטים של המכשירים שלהם. למעשה מדובר בשלט המרשים ביותר שיצא לי לבחון. הוא נוח לאחיזה, כולל תאורה המופעלת על ידי חיישן תנועה (תרימו אותו מהשולחן והאור ידלק) ובנוי בצורה מעולה. השאלה היחידה לגביו, היא שאלת הנחיצות בו, במגבר חכם שכולל אפליקציית שליטה.

    Naim Unity Nova Remote controller
    השלט של ה-Naim Uniti Nova

    חוויית שימוש ואפליקציית השליטה

    במגברים שהם All In One, יש מגוון יכולות רחב ולכן חווית השימוש מהווה אחוז גדול יותר מהמדד של איכות המוצר.
    בהדלקה הראשונה של המגבר הוא מיד התחבר לרשת והתחיל להוריד עדכונים. כנראה שהוא לא היה מעודכן במשך זמן רב (אם בכלל), כך שהתהליך היה דיי ארוך וארך כ-15-20 דקות. ברגעים אלה, הרגשתי את החיסרון במכשיר All In One, במהלך העדכון, לא ניתן להשתמש במגבר. זהו כנראה תהליך יחסית נדיר, וכנראה גם שהוא לא ימשך זמן כה ממושך בפעמים הבאות. אין מה לעשות, זה חלק מהעניין במכשירים מודרניים משוכללים, הם תלויים בתוכנה שלהם.

    Naim Unity Nova
    ה-Naim Uniti Nova במהלך תהליך העדכון

    מסך הפתיחה של ה-Nova מציג אייקונים של כל הכניסות, כולל שירותי הסטרימינג והרדיו. המסך ממש מבקש ממני ללחוץ על האייקונים, אבל לא מדובר במסך מגע (תסמכו עלי, ניסיתי). בחירה באמצעות השלט בתחנת הרדיו המובנת של Naim, ובלי להכניס אף פרט או חשבון של שירות סטרימינג, המגבר מתחיל לנגן מוזיקה.
    אם אתם משתמשי Spotify, אז ה-Nova תומך ב-Spotify Connect, כך שתוכלו להזרים אליו את המוזיקה שלכם ישירות דרך אפליקציית ה-Spotify, מבלי צורך להתקין את האפליקצייה של Naim כלל.
    בכל מקרה מאוד מומלץ להתקין את האפליקציה, שמעבר ליכולת להזרים משירותים כמו Tidal, מהווה את הדרך הקלה והנוחה ביותר להגדיר ולקנפג את ה-Nova.

    האפליקציה של Naim, ידידותית, מודרנית ונוחה לשימוש. אפליקציה זו שולטת בכל מכשרי Naim, שמחוברים לרשת שלכם. בעליה ראשונה, האפליקציה תסרוק את הרשת ותציג בפניכם את מכשירי Naim שהתגלו, על מנת שתבחרו במכשיר ברצונכם לשלוט כעת.
    ניתן לשנות את הרקע של האפליקציה מתוך מבחר של אפשרויות וכך לתת לה מראה שיותר מתאים לטעמכם. דרך האפליקציה תוכלו להכנס בצורה נוחה להגדרות של ה-Nova, תוכלו למשל לכבות את הכניסות שלא נמצאות בשימוש (מאוד נוח!), כך שלא תראו את האייקון שלהם באפליקציה ובמסך הראשי של ה-Nova. תוכלו גם להגדיר שם משלכם לכל כניסה ולקבוע האם כניסה זו צריכה להשתמש ב-HT Bypass, לשילוב במערכת רב ערוצית. האפליקציה יכולה גם להדליק את המכשיר כשהוא במצב של Standby.

    Naim Audio Android App
    מסך הגדרות הכניסה

    כמובן שמעבר לסתם לשנות את הכניסה וההגדרות, השימוש הראשי באפליקציה הוא בהזרמה של Tidal. האינטגרציה של Naim עם טידאל היא נוחה ודיי מזכירה את האינטגרציה של אפליקציית BluOS מבית Bluesound, המשמשת אותי עם סטרימר ה-Bluesound Node 2i. בעת הניגון האפליקציה מראה בבירור את איכות הקובץ שמנוגן. כמקובל ניתן לעבור שיר על ידי החלקה ימינה ושמאלה. ביצועי האפליקציה הם טובים, אבל מצאתי אותם פחות חלקים מהאפליקציה של BluOS, לפחות על מכשיר ה-LG V20 שלי.

    Naim Audio Android App

    מצאתי שתי בעיות עיקריות באפליקציה. בעיה ראשונה היא, חוסר שמירה על המיקום ברשימת ההשמעה, בעת חזרה לאפליקציה. נניח שאתם עוברים על רשימת השמעה והחלטתם שאת רוצים לנגן עוד מעט את שיר מספר 100 ברשימה הזו, אם מסך הטלפון שלכם נכבה או שעברתם לאפליקציה אחרת. כשתחזרו לאפליקציה של ניים שוב, הרשימה תופיע בהתחלה שלה ולא במקום שעזבתם אותה.

    Naim Audio Android App

    הבעיה השנייה היא היותר משמעותית. נראה שהמפתחים של האפליקצייה של ניים לא עשו אינטגרציה עם מערכת ניגון המדיה של אנדרואיד. כלומר מערכת ההפעלה אינה מודעת לכך שיש ניגון כלשהו. לא במסך הנעילה ולא בתפריט העליון אין זכר לכך שיש ניגון כרגע. המשמעות של כך היא שבכל פעם שאתם רוצים להעביר שיר, או להשהות את הניגון, אתם צריכים לפתוח את האפליקציה של ניים מחדש. כמובן שהאפליקציות של Tidal, Spotify וגם ה-BluOS, כן מאפשרים את היכולות האלה, וזהו חסרון דיי מרגיז. אלה בדיוק המקרים בהם נוח לחזור לשלט המעולה של הניים ולהעביר או להשהות את השיר משם.
    מקווה ש-Naim יוכלו לשפר נקודות אלה בעדכוני תוכנה עתידיים.

    מבחן ההאזנה

    כיצד ה-Naim Uniti Nova נבחן?

    תחילה חיברתי אל ה-Nova את סטרימר הבלוסאונד שלי, בחיבור RCA ואופטי, על מנת לבחון את ה-DAC הפנימי של ה-Nova, לעומת ה-DAC של הבלוסאונד. הפער היה משמעותי, ה-DAC של ה-Nova, רך יותר עם מיד מלא יותר, הפרדת הכלים טובה יותר ובאופן כללי סאונד עשיר, מפורט ונעים יותר. למרות חוסר התמיכה ב-MQA, איכות ה-DAC חשובה יותר מקצב הדגימות הגבוה יותר בקבצים אלה. זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע למסקנה הזו, תמיכה בפורמטים מתקדמים, ממש אינה ערובה לאיכות סאונד.
    לאחר שהגעתי למסקנה זו, את שאר המבחן ביצעתי בהזרמה ישירה ל-Nova בעזרת האפליקציה שלהם משירות ה-Tidal ומעט מ-Spotify.
    ה-Uniti Nova חוברו לרמקולים YG Acoustics Carmel 2, באמצעות כבלי Nordost Blue Heaven.

    איך ה-Uniti Nova נשמע?

    הדבר שהרשים אותי באופן מידי ברגע שה-Nova התחיל לנגן, זה הרקע השקט שלו. לרקע השקט הזה יש המון השפעה על הסאונד, הצלילים הרכים והעדינים נשמעים נקיים ומפורטים יותר, בנוסף יש גם יותר שקט בין הכלים, כלומר הפרדה טובה יותר. גם על הדינאמיות יש השפעה, היא נשמעת מרשימה יותר כשהיא על רקע שקט. לטעמי הסאונד של ה-Nova כולל קמצוץ של חמימות, רחוק מאוד מהגברת מנורות, אבל כן יש לו גוון חמים במקצת, שהיה נעים מאוד לאוזן שלי.


    קטע הג’אז הרך, שמאוד אהוב עלי, From Now On של Emil Brandqvist Trio, הוא הדגמה מושלמת לרמת השקט של ה-Uniti Nova. הסאונד בקטע כל כך מעודן, והוא הרבה יותר מרשים ומענג על רקע השקט והניקיון של ה-Naim. הפסנתר כל כך קל ואוורירי שהוא מרחף, בעוד הבס הוא עדין ומאוזן.

    פעם אחר פעם נמשכתי לקטעים רכים ומענגים, אותם ה-Naim העביר בדרגת אומנות ממש. בקטע הבלוז The Answer של קירק פלטשר, הגיטרה עדינה, נקייה ומרגשת כמו גם קולו של קירק. בקטע הסולו הגיטרה עמוקה ומפורטת, לכל אורך השיר הבס הדוק ופאנצ’י.
    ב-Not With You של סופי זלמני, האיזון בין השירה של סופי והגיטרה נפלא. הקול של סופי לוחש הישר לתוך האוזן, והוא מלא ניואנסים ופרטים, בעוד הגיטרה חדה ומדויקת.

    מכאן המשכתי לקצת מוזיקה אודיופילית, התחלתי מ-Liberty של Anette Askvik, בפתיחה הפסנתר הוא עדין וקטן והווקל מרחף באוויר. בהמשך מתווספים אפקטים שבוקעים מהשקט בפירוט מרשים, הסקסופון בסיום השיר הוא עוצמתי ומדויק ומצליח למלא את החלל כולו.
    את הקטע How Deep Is The Ocean, מתוך אלבומה האחרון של דיאנה קראל, אני לא מסוגל להפסיק לשמוע. הפסנתר וקולה של דיאנה ברורים, חדים וצלולים. שומעים כל ניואנס בקולה ובהקלטה המופתית.

    על מנת לבחון את ביצועי ה-Nova בקטעי בס התחלתי כרגיל עם “Hunter” של ביורק, המהירות והפרדת שכבות הבס המרובות בקטע נהדרת. מכיוון שזהו קטע מאתגר, החלטתי לבחון בעזרתו את גבול היכולת של המגבר, אז התחלתי להגביר. בעוצמה גבוהה, כזו שאני לא מאזין בה אף פעם, חוסר הרזרבות של המגבר התחיל לבוא לידי ביטוי. בעוצמות גבוהות, ההפרדה בין שכבות הבס בשיר הופכת לפחות טובה.
    על מנת לבדוק בס טבעי יותר, שמעתי את הקטע “Jean Pierre” של בסיסט העל Marcus Miller. הבס מדויק ובעל רכות, פירוט ועוצמה. ה-Nova מצליח להניע את ה-Carmel 2 בצורה מספקת, כך שדחיפת האוויר של הרמקול מילאה את חלל הסלון ללא בעיה.

    הקטע היחיד, שבו לא קיבלתי תוצאה שהייתי מרוצה ממנה, היה קטע המטאל In The Presence Of Enemies – Part 1 של דרים ת’יאטר. בפתיחת הקטע יש תיפוף אגרסיבי של מייק פרוטנוי, שמשום מה הרגיש לי מרוסן מידי ב-Uniti Nova, ונגינת הגיטרה של פטרוצ’י קיבלה דגש על חשבון התיפוף. מצד אחד, זה גרם לקטע להיות הרבה יותר קל להאזנה, מצד שני, לא נראה לי שזה מה שחובבי המטאל מחפשים. באף אחד מקטעי הבס האחרים, לא הרגשתי את התופעה הזו, ובעוצמות הגיוניות, הבס תמיד היה פאנצ’י, מדויק ומהיר.

    את מבחן ההאזנה, סיימתי בשני קטעי גיטרה מהאהובים עלי. ראשית קטע הפתיחה של ההופעה של דיוויד גילמור בפומפיי, 5AM (מ-2016). בפתיחת הקטע ממש שומעים את הקהל מתרגש וכשהמוזיקה מתחילה, הם מחכים לפריטה הראשונה של דיוויד, שמביאה אותם לאקסטזה. הגיטרה צלולה, עוצמתית ומרגשת לכל אורך הקטע המופלא הזה.

    הקטע השני, הוא אולי הקטע המרגש ביותר עבורי, Midnight Blues של Snowy White מתוך ההופעה שלו עם חברים מ-2012. כאן שוב בא לידי ביטוי הרקע השקט ב-Nova, קטע הפתיחה לפני שהגיטרה פורצת, הוא מפורט בצורה יוצאת מן הכלל, בהמשך הפירוט בקולו של Snowy וההפרדה שלו מול הגיטרה הם מופלאים, הפרזנטציה הכללית של הקטע מרגשת ביותר.

    מחשבות אחרונות

    עוצמת ההגברה

    אז האם 80W זה מספיק עבורכם? ה-YG Acoustics Carmel 2, הוא לא הרמקול הכי נציל בעולם (87db עם עכבה מינימלית של 3.5 אוהם), בכל עוצמה שפויה וגם מעט מעבר לה, לא הרגשתי חוסר בעוצמה. בנוסף סגנון המוזיקה משחק כאן תפקיד חשוב, אם אתם חובבי מטאל אגרסיבי ואוהבים לשמוע אותו בעוצמות גבוהות, יכול להיות שלא תהיו מסופקים מה-Nova.
    השוק מלא במגברים בעלי נתון הגברה גבוה בהרבה מ-Nova, וכן יש משמעות לרזרבות הכוח של המגבר. יחד עם זאת, הקסם המוזיקלי שהרגשתי מה-Naim, השקט, ההפרדה והרגש שלו, שמים אותו בליגה של מגברים באמת טובים.
    מגבר צריך להתאים לרמקולים שברשותכם, החלל שלכם ועוצמת השמע, שאתם אוהבים לשמוע בה. לדעתי תפקוד המגבר בתנאים שלכם הוא השיקול הנכון לבחירה בו, ולא הנתונים היבשים שכתובים במפרטים.

    MQA או לא להיות

    נקודה נוספת, שאני רוצה להתייחס אליה, זה חוסר התמיכה ב-MQA ב-Uniti Nova. אז כבר ציינתי במהלך הסקירה שתמיכה בפורמטים חדשים, אינה ערובה לאיכות סאונד משופרת. ואכן ה-DAC המובנה ב-Nova, הרשים אותי בהרבה מה-DAC של ה-Bluesound Node 2i, למרות התמיכה שלו ב-MQA.
    לכן אין לי ספק איזה DAC הייתי מעדיף, ויחד עם זאת, אני לא יכול להימנע לחלוטין מלהרגיש צביטה קלה בלב, כשאני בוחר בשיר תומך MQA ב-Tidal, ורואה שהוא מוזרם באיכות CD “בלבד”. הרי שילמתי על מסלול ה-Masters, לא?

    Naim Unity Nova
YG Acoustics Carmel 2

    סיכום

    ה-Naim Uniti Nova הוא מגבר משולב All In One, שהצליח להפתיע אותי בשלושת המישורים בהם בחנתי אותו. מבחינת העיצוב ואיכות הבנייה, מדובר במגבר מודרני, מלא סטייל ושיק. חווית השימוש, למרות מספר גליצ’ים באפליקציית השליטה, גם היא מפתיעה, נוחה ומלאה ביכולות מתקדמות. הנקודה השלישית והחשובה מכולן, איכות הסאונד של ה-Nova, אותו מצאתי פשוט ממכר. מאפיין הסאונד הבולט עבורי הוא הרקע השקט המרשים של המגבר. במשך מספר ערבים, ישבתי במטרה לשמוע מוזיקה איזה שעה, ובסופו של דבר מצאתי את עצמי מפסיק רק בחצות.
    אז לא, הוא לא המגבר הכי חזק, אבל בכל עוצמה שפויה לא הייתה לו שום בעיה להוציא מה-Carmel 2 שלי סאונד מענג, שמבחנתי הוא לחלוטין “היי-אנד”. אז אם צריך לבחור בין מגבר מרובה וואטים, לבין מגבר מרגש בעל יכולת להוציא פירוט, שקט וקסם ממוזיקה, מבחנתי אין פה התלבטות. לא יודע מה איתכם, אבל אני לא אפסול שוב מגבר שמציג נתון הגברה צנוע.

    לחברת Naim יש עדת מעריצים קנאית במיוחד. אחרי ההתנסות הראשונה שלי עם מוצר שלהם, אני מרגיש שאני בהחלט יכול להבין אותם.

    מחיר: 23,400 ₪
    אחריות: שנתיים ע”י חוויה מוסיקלית – אילן טמיר

    המערכת ששימשה אותי לבדיקה:
    רמקולים: YG Acoustics Carmel 2
    מגבר משולב לצורך השוואה: Musical Fidelity M6si
    סטרימר אודיו לשם השוואה ה-DAC: Bluesound Node 2i
    כבלי רמקולים: Nordost Blue Heaven

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן