fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • האם Samsung מתכוונים לרכוש פאנלים של מסכי OLED מ-LG?

    האם יש יריבות גדולה יותר בעולם הטלוויזיות ובעולם הטכנולוגיה בכלל, כמו היריבות בין שתי הענקיות הקוראניות?

    בשנים האחרונות חברת Samsung יצאה במסע הכפשות נגד טכנולוגיית ה-OLED, בניסיון להראות את העליונות של טכנולוגיית ה-QLED שלהם. הם ניסו לומר לנו שמסכי OLED נצרבים והגדילו ראש וייצרו סרטונים מיוחדים, שכל מטרתם היא להראות את הצריבות/צבירות במסכי ה-OLED.

    מסכי OLED
    (Image Credit: Samsung) בשנת 2012, סמסונג השיקו מסך OLED ויצאו משוק ה-OLED בשנה שאחרי

    בד בבד Samsung המשיכו להשקיע במחקר ופיתוח של טכנולוגיות מתחרות, שגם בהן כל פיקסל מואר עצמאית כמו ב-OLED. בשנים האחרונות סמסונג הציגו את מסכי ה-Micro LED שלהם בכל התערוכות הנחשבות, בתור הדבר הבא. הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה זו הוא עצום, אך הם עדיין מתקשים להקטין את גודל הפיקסלים בצורה, שתאפשר להם לייצר מסכים ברזולוציה גבוהה וגודל שיחשב ריאלי עבור הצרכן הביתי, נגיד 75 אינץ’.

    האם Samsung מתכוונים לרכוש פאנלים של מסכי OLED מ-LG?
    (Image Credit: Samsung) מסך Micro LED מבית Smasung

    לאחרונה סמסונג הבטיחו שנראה מסך Micro LED בגודל 76 אינץ’, כבר בהמשך השנה, אך עד אז, הטכנולוגיה היא עדיין בגדר הבטחה בלבד. בינתיים טכנולוגיית ה-OLED זוכה למעמד של טכנולוגיה מובילה בשנים האחרונות, המחירים הולכים ויורדים והמבקרים מהללים.

    על פי דיווחים שנפוצו ברחבי הרשת בשנים האחרונות, סמסונג גם עבדה על פרויקט של QD-OLED, כלומר שילוב של טכנולוגיית ה-Quantom Dot שלהם יחד עם OLED. מאוד יתכן שהקורונה פגעה במאמצי הפיתוח של סמסונג, או שאולי קשיים אחרים.

    האם Samsung מתכוונים לרכוש פאנלים של מסכי OLED מ-LG?
    (Image Credit: Samsung) מסכי ה-Neo QLED של סמסונג

    על פי דיווחים של שתי רשתות חדשות קוריאניות, נראה שסמסונג החליטו להוריד מהאגו שלהם ולפנות למתחרה הגדולה ביותר שלהם, LG, על מנת לרכוש מהם פאנלים של מסכי OLED. המספרים שהופרכו באוויר הם כמיליון יחידות ב-2021 וארבעה מיליון יחידות נוספות ב-2022.

    חברת LG Display, הינה חברת הבת של LG והיא מהווה ספקית פאנלים של מסכי OLED עבור חברות Sony, Panasonic, Philips וכמובן LG עצמם. כעת נראה שגם סמסונג תצטרף לחגיגה.

    אז האם יכול להיות שבקרוב נראה מסכי OLED מבית Samsung?

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן