fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חברת Apple הכריזו על ה-Apple TV 4K החדש, בעל מעבד חזק וכיול תמונה אוטומטי

    אמש באירוע השנתי והמצופה של Apple הושק ה-Apple TV 4K החדש והמצופה, שיחליף את הדור הקודם של ה-Apple TV 4K, שהושק ב-2017. המכשיר החדש מציע מספר יכולות חדשות.

    Apple TV 4K
    (Image Credit: Apple)

    מעבד ה-A12 Bionic ותמיכה ב-High Frame Rate

    ה-A12 מגיע ישירות מה-iPhone XS ודגמי ה-iPad של 2020 והוא מחליף את ה-A10X, שהיה בדור ה-Apple TV 4K הקודם. המעבד כולל כמובן יותר כוח עיבוד, מה שמאפשר ל-Apple TV 2021 לתמוך בפורמט ה-High Frame Rate HDR, שידוע גם בכינוי הקליט HFR HDR. משמעות הדבר היא יכולת לנגן תכני HDR גם בקצב של 60fps.
    מכשיר ה-iPhone 12 תומך בצילום ב-Dolby Vision בקצב של 60fps וכעת תוכלו להזרים את התכנים שצילמתם ישירות ל-Apple TV באמצעות AirPlay.
    מלבד כך, בשלב זה כמות התכנים המוצעים בפורמט הינה מוגבלת ביותר.

    שלט ה-Siri החדש

    חברת Apple הכריזו על ה-Apple TV 4K החדש, בעל מעבד חזק וכיול תמונה אוטומטי
    (Image Credit: Apple)

    בעוד ה-Apple TV עצמו אינו מציג שום שינוי וויזואלי מהדור הקודם, השלט דווקא כן. השלט החדש עשוי כולו מאלומיניום ממוחזר, הוא כסוף עם כפתורים שחורים, מה שאמור להקל על מציאת הכפתורים בחושך. גלגל ה-clickpad המפורסם תומך במגע ושופר לחוויית שליטה אינטואיטיבית יותר. השלט החדש יוכל גם לשלוט בטלוויזיה שלכם, ליתר דיוק בהדלקה, כיבוי ושינו עוצמת השמע שלה.
    הכפתור של Siri עבר לצדו של השלט, כך שהוא מופרד משאר הכפתורים וקל במיוחד למצוא אותו.

    כיול תמונה אוטומטי

    לא מזמן דיווחנו לכם על כך שחברת Samsung עומדת להשיק יכולת לכייל את המסכים שלהם באמצעות מכשיר הטלפון שלכם (בין היתר, גם באמצעות ה-iPhone). נראה שהיכולות הזה תופסת תאוצה וכעת גם Apple מכריזים על יכולת דומה. כאן מכשיר ה-iPhone משמש בתור מד צבע וימדוד את דיוק הצבעים של הטלוויזיה שלכם. ה-iPhone ישלח את התוצאות אל מכשיר ה-Apple TV, שיעדכן בהתאם את אות הוידאו שהוא מוציא, על מנת שהתמונה המתקבלת תהיה על פי הסטנדרטים המקובלים בתעשייה.
    עדכון ערכי התמונה יהיה ב-Apple TV עצמו, כך שכל עדכון של ערכי התמונה במסך שלכם יצריך כיול מחדש, וכמובן שהכיול לא יפעל עבור מקורות אחרים, שמחוברים למסך.

    ה-Apple TV 4k החדש יגיע בשני נפחי זיכרון שונים, 32GB ו-64GB.

    חברת Apple הכריזו על ה-Apple TV 4K החדש, בעל מעבד חזק וכיול תמונה אוטומטי
    (Image Credit: Apple)

    האם השדרוג מומלץ עבור בעלי הדור הקודם של ה-Apple TV 4K?

    על פי ההודעה לעיתונאות שיצאה ממסיבת ההשקה של אפל, נראה שיכולת הכיול תהייה חלק מעדכון תוכנה עתידי ל-iOS TV, וכך גם הדור הקודם יזכה לקבל את היכולות הזו. אם חשקה נפשכם בשלט ה-Siri החדש, הוא יימכר גם בנפרד ויתמוך במכשירי הדור הקודם. כך שלמעשה, לפחות מבחינת התכונות והיכולות, ההבדל היחיד בין שני המכשירים הוא התמיכה ב-HFR.
    כמובן שיכול להיות שיהיו יכולות נוספות, שיתווספו בעתיד רק עבור הדור החדש ובנוסף למעבד החזק יותר יש פוטנציאל לביצועים גבוהים יותר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן