fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • אלבומי מוזיקה מומלצים – Lauren Anderson

    מידי שבת אנחנו ממליצים לכם על אלבומי המוזיקה, שעשו לנו את השבוע.

    הפעם נמליץ לכם על אלבום רוק-סול מדהים של Lauren Anderson, אלבום בלוז קלאסי משובח ואלבומה החדש של זמרת, שהייתה חלק מלהקת פופ-רוק סופר מפורסמת בשנות ה-80.

    השנה החלטנו לשנות מעט את הפורמט, אנחנו נבחר מידי שבוע את אלבום השבוע שלנו (לא בהכרח אלבום חדש), ובנוסף נמליץ על מספר אלבומים נוספים.

    אלבום השבוע: Lauren Anderson – Love on the Rocks

    אלבום השבוע: Lauren Anderson - Love on the Rocks

    אוקיי חברים, תשננו את השם Lauren Anderson טוב טוב, כיוון שמדובר במישהי שיש לה את כל הפוטנציאל להיות סופרסטארית והיא לגמרי שייכת לקבוצת ״זמרות שכדאי להכיר״. אקדים את המאוחר ואומר, שלו הייתי מכיר את האלבום הזה שבוע אחד מוקדם יותר, היה סיכוי טוב שהוא היה מככב בבחירות אלבום השנה שלי.

    אז בוא נקח רגע צעד אחורה ונספר קצת על Lauren, ילידת שיקגו שמעידה על עצמה שהיא soulful rocker, שזו כבר התחלה מעולה. לורן גדלה בבית שהיה עשיר במוזיקה והושפעה מאומנים כמו Bonnie Raitt, The Pointer Sisters, Eva Cassidy, Etta James ואחרים. למרות חיבתה למוזיקה המודרנית היא הוכשרה במוזיקה קלאסית בצעירותה, תודו שזה רק הולך ומשתפר בכל מילה שאני כותב, נכון?

    לורן למדה פסנתר קלאסי, שירה ולקחה חלק בכמה מקהלות, היא סיימה תואר במוזיקה וחשבה בכלל להיות זמרת אופרה. בהמשך האנשים שסביבה שכנעו אותה שקריירה מוזיקלית זה משהו שקשה מאוד להצליח בו. לורן הקשיבה והלכה ללמוד תרפיה באמצעות מוזיקה, ועבדה בכך מספר שנים. אך החלום והרצון שלה המשיכו לחיות על אש קטנה בתוכה. בשנת 2012 לאחר שסיימה את לימודי המסטרס שלה היא החלה להופיע בהופעות קטנות ב-Kansas, היא הרכיבה להקה ובשנת 2014 הוציאו EP ראשון, לאחריו בשנת 2015 הגיע אלבום שלם בשם Truly Me. בשנת 2017 לורן החליטה להיות מוזיקאית במשרה מלאה ועברה, איך לא, לנאשוויל.

    Lauren Anderson

    האלבום החדש, Love on the Rocks, הוא בסך הכל אלבומה השני, והוא מגיע אחרי אותו אלבום בכורה ב-2015, זהו אלבום קצר עם תשעה שירים בסך הכל וזמן כולל של טיפה פחות מחצי שעה. האלבום תפס אותי מהשנייה הראשונה, קטע הפתיחה הוא סוג של גוספל עם אקפלה שמדגימה את היכולות הווקל האדירות של לורן. לורן היא אומנית אמיתית וכל השירים באלבום נכתבו על ידה. כשקוראים את קורות החיים שלה, רואים שהמוזיקה בוערת בה והיא הצליחה בדרך הקשה, ממש לא כוכבת ריאליטי.

    הלהיט הגדול של האלבום הוא שיר הנושא שמופיע שני באלבום, זו בלדת בלוז רוק על גבול השלמות, מלאה ברגש ומקצב ממכר. האלבום כולו כולל מקצבי סול, בלוז ורוק. השירה של לורן היא מדויקת וכל כך משולבת עם המוזיקה, כשצריך לשיר קטן היא שרה קטן, כשצריך להגביר, היא מראה שאין לה גבולות. 

    למרות שהאלבום קצר הוא מאוד מגוון, בחצי הראשון יש יותר יצירה שמושפעת מסול ובלוז קלאסים, ואז מגיע חלק יותר מלא פאן ורוק עם שירים כמו Just Fucking Begun ו-I’m Done. ואז מגיעים שני השירים שחותמים את האלבום, תחילה Stand Still, בלדת קאנטרי רוק משובחת ואילו קטע הסיום, Your Turn הוא בלדת רוק איטית ומענגת שמתחילה עם פסנתר מענג ובהמשך יש גם כינורות ותופים, בקטע שקצת מזכיר לי את Beth Hart.

    אז, כפי שאמרתי האלבום קצת איחר את בחירת אלבום השנה שלי, אבל מבחנתי זהו אלבום הרוק הכי מהנה ששמעתי השנה! ודרך מופלאה לפתוח את 2022.

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    אלבומים מומלצים נוספים

    Ronnie Earl & The Broadcasters – Good News

    Ronnie Earl & The Broadcasters - Good News

    ההמלצה הראשונה היא אלבום משנת 2014, בשם Good News של Ronnie Earl & The Broadcasters.

    מעבר לזה שחשבתי שזה רעיון טוב לפתוח את השנה עם קצת חדשות טובות, זהו אלבום בלוז קלאסי ומשובח כמו רוב הדברים של Ronnie Earl. למי שלא מכיר, רוני הוא גיטריסט בלוז אמריקאי, יליד 1953, מ-Queens ניו יורק. אי אפשר לאהוב בלוז בלי להכיר את עבודתו של Ronnie, הסגנון שלו הוא פשוט חגיגה של הבלוז רוק הקלאסי, אי אפשר לטעות בגיטרה שלו והגישה הנקייה והמרגשת לביצועים.

    מעבר לעבודת הגיטרה המופלאה והבלוז הקלאסי והנוגה יש קטעי שירה מופלאים באלבום, כשאולי שני השירים הטובים שבהם הם Change Is Gonna Come ו-Six String Blessing.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    Susanna Hoffs – Bright Lights

    Susanna Hoffs - Bright Lights

    ההמלצה השניה שלנו היא האלבום החדש Bright Lights של Susanna Hoffs.

    גם אם השם לא מוכר לכם, תאמינו לי, אתם מכירים את סוזנה, היא אחת ממקימות להקת The Bangles, זוכרים עכשיו או שאני צריך ללכת כמו מצרי?

    להקת ה-Bangles הוקמה בשנת 1981 ופורקה בשנת 89, מאז סוזנה המשיכה לקריירת סולו. האלבום החדש הוא אלבום, שהייתי מקטלג כשייך לרוק קליל ואמריקנה, הסאונד מאוד מעודן ונעים, גם מבחינת המוזיקה וגם מבחינת השירה. בגלל כל הקלילות והנעימות הזו, זה יכול להיות אלבום שקל לפספס, אבל בהאזנה שנייה מתחילים להבין שיש כאן יצירה נפלאה ומבחינתי ההאזנה לאלבום הזה היא תענוג צרוף.

    קצת קשה לסמן שירים ספיציפיים באלבום, בכל זאת אבחר בשיר השני, One of These Things First ואת הדואט עם Aimee Mann שנקרא Name of the Game.

    האזנה מהנה:

    האלבום ב-Spotify:


    האלבום ב-Tidal

    עד כאן להפעם, שבוע נפלא ושנה אזרחית שמחה ומוצלחת לכל קוראי האתר.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן