fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • המגבר החדש שלי

    כחלק מהפרסומים באתר אני נוהג לשתף אתכם במסע האישי שלי אל עבר מערכת החלומות שלי, או איך שאני מכנה זאת ״מיומנו של אודיופיל חובב״. מלבד השיתוף, המטרה היא גם לחלוק אתכם מה למדתי מהמהלך ומה הוביל אותי אליו.

    הפעם זהו פוסט מעט שונה. לאחרונה סקרתי את מגבר האולטרה היי-אנד, Nagra Classic Int. חוויית ההאזנה למגבר הזה הותירה אותי המום ופעור פה, לא חלמתי שניתן להגיע לסאונד כל כך טוב בחלל שלי, סאונד שפשוט קולע בול לטעם שלי.

    בסקירה העליתי את השאלה, האם ה-Nagra Classic Int הוא מגבר משולב מושלם? אז לא, אין דבר כזה מוצר מושלם, אבל בחלל שלי, בשילוב רמקולי ה-YG Acoustics Carmel 2 וכמובן בהתחשב בהעדפת גוון הסאונד האישית שלי, זו התוצאה הכי קרובה לשלמות שיצא לי לשמוע.

    Nagra Classic Int
המגבר החדש שלי

    כך שלאחר הסקירה נשארתי בתחושה שמדובר במגבר החלומות שלי. לא מגבר שקראתי עליו, גם לא מגבר ששמעתי בחדר תצוגה בחנות או תערוכה, אלא מגבר שהיה אצלי ויצא לי להאזין אליו בחלל שלי עם הרמקולים שלי והמוזיקה שאני אוהב. כך שאין כאן שום מקום לספק בנוגע להתאמה למערכת או החלל.

    המכשול העיקרי הוא כמובן המחיר, לאחר בירור בקול רועד משהו מול אישתי, הובהר לי שכרגע זה לא הזמן הנכון להוצאות כבדות כאלה. אז השלמתי לי עם הגזרה המרה והתעודדתי מהעובדה שלפחות אני יודע בדיוק מה אני רוצה. כשגיל 40 כבר דיי מעבר לפינה, וקרן ההשתלמות אמורה להיפתח בשנים הקרובות, החלטתי להמתין בסבלנות.

    ארזתי את המגבר חזרה וצילצלתי לאורי יפה, מחנות האודיו ואולפן ההקלטות ״אבי יפה״, שסיפקו לי את המגבר לסקירה, לתאם מולו את האיסוף.

    רגע לפני האריזה הספקתי גם לצלם כתבת וידאו, בה אני משתף אתכם בדעתי בנושא ״מהו החלק הכי משפיע במערכת סטריאו?״

    הטוויסט בעלילה

    ערב לפני יום האיסוף אורי מודיע לי שלא יצא לו להגיע השבוע, הוא ממליץ לי להמשיך ליהנות מהמגבר בינתיים. אני כבר עברתי לסקירה הבאה, וחושב לעצמי ״אני לא רוצה את הטיזינג הזה של להמשיך להאזין למגבר שלא שלי״. למחרת שוב טלפון מאורי, שמספר לי שיש לו איזה לקוחה מתל אביב, שרוצה לרכוש את המגבר הזה לבעלה מתנה ליום נישואין. לטענתו, היא לא רוצה לחכות עד שיגיע חדש ולכן היא רוצה לקנות את המגבר שהיה אצלי לסקירה. אורי מבקש ממני שהיא תגיע לאסוף ישר ממני. אני כמובן מסכים ובליבי מקנא מעט בגבר בר המזל.

    שעת הערב הגיעה, הלקוחה מתקשרת אלי ואומרת שהיא בדרך. אני יוצא לפגוש אותה ולפתוח עבורה את השער. כשפתאום אני רואה את זוג חברי הקרובים מגיעים, מבולבל אני מסתובב אל אישתי שעומדת מולי ומתעדת את הכל בצילום וידאו בזמן שהיא אומרת לי, שהלקוחה שאיתי בטלפון היא עמיתה לעבודה שלה, שהתחזתה ובעצם אישתי היא זאת שרכשה את המגבר עבורי.

    לאחר שהחוורתי לחלוטין, כמעט התעלפתי וצבטתי את עצמי לוודא שאני לא חולם, התחלתי לעכל את גודל ההפתעה.

    אז המסקנות מהאירוע הן כדלקמן:

    • אישתי המדהימה היא שחקנית לא קטנה, והצליחה להפתיע אותי לחלוטין.
    • מסתבר שהפתעות עדיין קורות גם לאחר 12 שנות נישואין.
    • אי אפשר לסמוך על חברי היקרים, שהיו שותפים לפשע.
    • כעת גם לי יהיה מקום של כבוד בסיפורי הלקוחות של אורי יפה.

    אסיים במספר תודות קטן:
    כמובן שבראש ובראשונה לאישתי, את פשוט אדירה!
    לחברי הקרובים, שזרקו הכל ובאו בפיג׳מות לחזות בחברם כמעט מאבד הכרה.
    לאורי יפה, שנהנה קצת על חשבוני וגילה יופי של חוש הומור.
    ולסיום, לעמיתה לעבודה של אישתי, שם קוד: ״נטליה״, שגם לה היה חלק במעשה הקונדס

    Nagra Classic Int
המגבר החדש שלי

    את השילוב המופלא הזה בין הגברה של Nagra ורמקולים של YG Acoustics, שמעתי לראשונה לפני כשנתיים בתערוכת דיגיטאון 2019. בסיכום שכתבתי אז, ציינתי שעבורי היה מדובר בסאונד הטוב ביותר בתערוכה. כך שהשלמת הסט הזה (אם כי עם דגמים ״פשוטים״ יותר) אצלי, זה בהחלט סגירת מעגל.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    4 תגובות

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן