fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • דגם ה-iPad Pro הבכיר החדש יגיע עם מסך בטכנולוגית Mini LED

    דיווחנו לכם את השמועות על כך שה-iPad Pro החדש יגיע עם מסך Mini LED עוד בספטמבר אשתקד, וכעת השמועות הופכות למציאות. באירוע ההכרזות של Apple אמש, מעבר להכרזה על ה-Apple TV 4K החדש, הוכרז שאכן הדגם הבכיר של ה-iPad Pro יגיע עם מסך בטכנולוגית Mini LED בגודל של 12.9 אינץ’.

    iPad Pro
    (Image Credit: Apple)

    המסך יכיל 10,000 נורות LED הקטנות עד פי 120 מנורות LED סטנדרטיות. הנורות מאוגדות ללא פחות מ-2,500 אזורי תאורה (או עמעום) נפרדים, מה שיאפשר שליטה מדויקת במיוחד על רמת ההארה בתמונה. הנתונים המרשימים של המסך מספרים על רמת הארה של 1,000 ניט עבור מסך שלם (לרוב נתון זה נמדד כשרק 10% מהמסך מציג את האזור הבהיר), ויכולת להגיע לנקודת שיא של עד 1,600 ניט. המסך כמובן תומך ב-HDR ובטווח צבעים רחב, P3 colour gamut.

    בחלק של הסאונד ישנה תמיכה ב-Dolby Atmos באמצעות ארבעה רמקולים נפרדים.

    ה-iPad החדש יגיע עם מעבד ה-M1 המדובר של Apple, חיבור USB-C שתומך במהירות של עד 40Gbps. על פי אפל מכשיר ה-iPad Pro החדש יציג רמת ביצועים טובה יותר ב-75% בהשוואה לדור הקודם. ישנן שלל אפשרויות של נפח אחסון, החל ב-128GB ועד לגודל של 2TB.

    שורה תחתונה, נראה שמדובר במפלצת של כוח עיבוד בעלת מסך מתקדם במיוחד.

    המושגים של Mini LED או עמעום מקומי ואזורי תאורה נפרדים מבלבלים אתכם? קראו את המדריך המלא לטלוויזיות וטכנולוגיות מסכים שלנו.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן