fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • הטלוויזיות החכמות של LG יתמכו בשירות המשחקים Google Stadia במהלך 2021

    חברת LG הודיעה על שיתוף פעולה מתוכנן עם גוגל, המיועד להביא את סביבת Stadia אל הטלוויזיות החכמות של LG, במהלך המחצית השנייה של השנה.

    Google Stadia
    (Image Credit: LG)

    שירות Google Stadia על גבי הטלוויזיות של LG, תאפשר ללקוחות לשחק מיידית במשחקים דוגמת:Cyberpunk 2077, NBA 2K21, Assassin’s Creed: Valhalla ו-Watch Dogs: Legion, תוך שימוש בבקר Stadia בלבד וללא צורך בחומרה נוספת או בהורדת המשחק.

    LG מתכננת להשיק את השירות החדש במהלך המחצית השנייה של 2021 על גבי הטלוויזיות החכמות שלה, לצד אפליקציה ניתנת להורדה בחנות התוכן של LG במדינות בהן זמינה Stadia. סביבת Stadia מציעה כבר יותר מ- 130 משחקים. ניתן לרכוש את המשחקים כל אחד בפני עצמו, או ליהנות ממשחקים אותם ניתן להפעיל באופן חופשי על בסיס מנוי ל- Stadia Pro, הכולל הנחות ייחודיות ותמיכה ברזולוציה של עד 4K עם HDR וקצב ריענון מסך של 60 FPS. תכונות אלה הופכים את הפלטפורמה של Stadia לאופציה מושכת עבור מי שמחפשים חוויית גיימינג מעולה, ללא צורך בקונסולת משחק ייעודית ויקרה.

    הטלוויזיות החכמות של LG יתמכו בשירות המשחקים Google Stadia במהלך 2021
    (Image Credit: LG)

    “תמיכה ב- Stadia על גבי הטלוויזיות של LG היא המחויבות שלנו ללקוחות, הממחישה את החשיבות הגוברת של יכולות הגיימינג להן מצפים בעלי טלוויזיות מתוצרת LG”, אמר Lee Sang-woo, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה עסקית בחטיבת מכשירי האלקטרוניקה הבידורית הביתיים של LG. לדבריו, ” Stadiaמשנה את האופן שבו אנשים ניגשים אל המשחקים המועדפים עליהם: באמצעות הצעת תאימות ל- webOS, אנו מציגים מחויבות מוקדמת לפלטפורמה הזאת”.

    הטלוויזיות החכמות של LG יתמכו בשירות המשחקים Google Stadia במהלך 2021
    (Image Credit: LG)

    הידיעה הועברה אלינו בידי LG ישראל.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן