fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – פריים טיים

    כל התכנים החדשים שעולים השבוע בנטפליקס, שכדאי לכם לשים לב אליהם. סרט המתח הפולני, “פריים טיים”, אופרת סבון נועזת ועונה שנייה לסדרת מסתורין בריטית לכל המשפחה.

    ריקוד חייה

    היום (ה-24/6) תעלה סדרת הדרמה הדרום אפריקאית אודות רקדנית רחוב צעירה שצריכה להתמודד עם הדעות המיושנות של משפחתה ולהוכיח שריקוד הוא הייעוד שלה.

    ביום שישי יעלו התכנים הבאים:

    Sex/Life

    אופרת סבון חדשה ונועזת מבית נטפליקס. אם טרייה עם עבר מיני הרפתקני מתקשה להתמודד עם השינוי בחייה. היא אוהבת את בעלה, אבל ממשיכה לפנטז על האקס הפרוע שלה. כשאותו האקס מוצא את הדרך חזרה לחייה, היא מוצאת את עצמה קרועה בין הפנטזיות מחייה הקודמים לחיי הנישואין החדשים שלה.

    מלכת האי – עונה 2

    עונה שנייה לסדרת המתח, מסתורין ופנטזיה בריטית לכל המשפחה. על פי הטריילר, צפוי גם דיבוב לעברית. הסדרה מספרת על בני נוער שיצאו למחנה קיץ באי מרוחק, וחוו שם תעלומה קטלנית.

    ביום רביעי הבא יעלו התכנים הבאים:

    אמריקה: הסרט

    פרודיית אנימציה פרועה על המהפכה האמריקאית. ג’ורג’ וושינגטון חובר לחברו סמואל אדמס ויחד עם שלל דמויות צבעוניות הם לקרב מול הבריטים. עם צ’אנינג טייטום, אוליבה מן ואחרים. צפו להומור בוטה והמון קללות.

    פריים טיים

    פולין הופכת להיות ספקית תוכן מרכזית בנטפליקס. הפעם מגיע לשירות סרט מתח המתרחש ב-31 לדצמבר 1999. אזרח חמוש מתפרץ אל אולפן חדשות ומחזיק במגיש כבן ארובה. דרישתו היחידה לפנות אל האומה בשידור חיי, לפני פרוץ המילניום החדש (טריילר מדובב לאנגלית).

    אצלנו.

    סדרה חדשה המבוססת על סיפור אמיתי. קרטל סמים רב עצמה משתלט על עיירה בגבול מקסיקו, מה שמוביל לתוצאות טרגיות עבור תושבי המקום.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן