fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – מהיר ועצבני 9

    שלושה סרטים חדשים עולים לאקרנים מחר ב-17/06/2021, שני סרטי ילדים וסרט אחד לילדים גדולים יותר – מהיר ועצבני 9 שמו.

    מהיר ועצבני 9

    סאגת סרטי האקשן ממשיכה לסרט תשיעי, מה שהופך את סדרת “מהיר ועצבני” לאחת מסדרות הסרטים המצליחות בעשורים האחרונים. קשה להאמין, אבל הסרט הראשון בסאגה היה בשנת 2001.

    דום (וין דיזל) חיי חיים שלווים עם לטי (מישל רודריגז) ובנו. אך כמובן שהסכנה תמיד אורבת מעבר לפינה. הפעם Cipher (שרליז ת’רון) מגייסת את נהג המרוצים הכי מיומן שיש, שהוא במקרה גם אחיו האבוד של דום, על מנת להתנקם בדום וחבורתו. הפעם על מנת להציל את משפחתו, דום יצטרך להתמודד עם חטאי העבר בהרפתקה שכוללת אויבים ותיקים וחברים שנשכחו.
    המשמעות האמתית של “משפחה” תעמוד במבחן קשוח ואכזרי.

    עכשיו בואו נהיה רציניים לרגע, לאף חובב של הסדרה לא באמת אכפת מהעלילה. חובבי הסרט רוצים לראות איך שוב ושוב כל סרט חדש מעלה את רף האקשן לרמות חסרות הגיון ופרופורציות, ועל פי הטריילר, נראה שזה הולך לקרות שוב.

    עם: וין דיזל, ג’ון סינה, מישל רודריגז, שרליז ת’רון, טייריס גיבסון, לודקריס ועוד.
    במאי: ג’סטין לין
    משך: 2:25 ש’

    לאסי שובי הביתה (מדובב)

    עיבוד חדש לסיפור הקלאסי על חברות אמיצה בין ילד וכלבת הקולי שלו. כשאביו של פלו מאבד את עבודתו, המשפחה נאלצת לעבור לדירה קטנה, בה אסור להחזיק בבעלי חיים. בצער רב המשפחה נאלצת לוותר על כלבת המשפחה, לאסי. לאסי נמסרת לידי הדוכס וון ספרגל, שיחד עם נכדתו נוסע למסע אל הים הצפוני. לאסי אינה זוכה ליחס טוב ומצליחה להימלט, היא יוצאת למסע אמיץ חזרה הביתה. באותו הזמן גם פלו, שאינו יכול לשאת את שברון הלב יוצא בעצמו למסע במטרה להחזיר את לאסי.
    מבוסס על ספרו של אריק נייט.

    עם: Nico Marischka, Sebastian Bezzel, Anna Maria Mühe
    במאי: Hanno Olderdissen
    משך: 1:36 ש’

    לוקה (בגרסה מדובבת ובגרסה באנגלית)

    סרט האנימציה החדש מבית אולפני פיקסר-דיסני. לוקה מבלה חופשה מפנקת לחופי איטליה, כולל גלידות, פסטות ורכיבה על קטנוע. את החופשה הזו הוא חולק עם חברו הטוב. הסוד של שניהם הוא שהם מפלצות ים, שיכולות להתחפש לבני אנוש. המפלצות מגיעות ממלכה סודית בתחתית האוקיינוס. ההרפתקה המשותפת תשנה את חייהם לעד.

    עם: ג’קוב טרמבלאי, ג’ק דילן גרייזר ומאיה רודולף.
    במאי: אנריקו קסרוסה
    משך: 1:35 ש’

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן