fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מוצרי השנה באודיו 2021 – נבחרי השנה של אתר AVReviews

    אז אחרי שבחרנו ברמקולי השנה והמגברים של השנה, הפעם נבחר את מוצרי השנה באודיו 2021. הפרסים מחולקים הפעם לשלוש קטגוריות, סאונדבר השנה, מוצר האודיו של השנה ופרס עיצוב השנה.

    מוצרי השנה באודיו 2021

    סאונדבר השנה 2021

    הסאונדבר הפך כנראה לרמקול הנמכר ביותר בעולם. הסאונד במסכים המודרנים נחות משמעותית ביחס לאיכות התמונה הנפלאה שאפשר לקבל מהם ולכן הפתרון הקל, הנוח והמודרני ביותר הוא הסאונדבר. השנה יצא לנו לסקור כמה סאונדברים מעולים, המספקים איכות סאונד וחוויית שימוש מעולים במחיר הגיוני.

    הסאונדבר שבחרנו בו לסאונדבר השנה שלנו הוא סאונדבר שלטעמינו הוא נקודת האיזון המושלמת בין ביצועים, יכולות ומחיר.

    והזוכה הוא: LG SN7Y

    מוצרי השנה באודיו 2021
זוכה סאונדבר השנה 2021 - LG SN7Y

    דגם הביניים של חברת LG הוא סאונדבר מפוצץ ביכולות כולל רמקולים בתצורת 3.1.2, תמיכה ב-Dolby Atmos ו-DTS-X, כניסת HDMI 2.1, כוונון סאונד בידי Meridian וחיבוריות Bluetooth. עם תג מחיר צנוע, סאונד קולנועי, בס מרשים וחוויית שימוש מעולה, אנחנו פשוט לא יודעים מה עוד אפשר לבקש מסאונדבר.

    הנה מה שהיה לי לומר על ה-LG SN7Y:

    ״ה-LG SN7Y הוא דרך נפלאה להשלים את חוויית הסאונד של טלוויזיה מודרנית. רמת הביצועים שלו היא גבוהה במיוחד כבר בהגדרות ברירת המחדל שלו. ברגע שתחברו אותו ב-HDMI לכניסה תומכת ARC במסך שלכם, הוא יהפוך לחלק מהמסך וישדרג באופן מיידי את חוויית ההאזנה שלכם, זאת מבלי שתצטרכו לגעת באף כפתור או לשנות הגדרה כלשהי. 

    מלבד שדרוג הסאונד של הטלוויזיה שלכם, ה-SN7Y עושה עבודה מפתיעה ביותר גם בתחום המוזיקה, עם סאונד אנרגטי, מאוזן ומפורט.״

    מצטיינים נוספים

    סאונדברים נוספים הראויים לאיזכור:

    ה-Morel SoundHall 1 הינו הסאונדבר הראשון איי פעם של היצרן הישראלי. ה-SoundHall 1 כולל עיצוב מרשים, חוויית שימוש קלה וידידותית במיוחד וסאונד מפורט ומרשים כולל ביצועים מפתיעים במוזיקה.

    ה-LG SN9Y הוא אחיו הגדול של ה-SN7Y. ה-SN9Y הוא סאונדבר מרשים ביותר והוא מוסיף לא מעט יכולות בהשוואה ל-SN7Y כמו שני ערוצים נוספים, חיבור WiFI ואפליקציית שליטה, אך לא בטוח שרוב הצרכנים זקוקים ליכולות נוספות אלה ולכן ה-SN7Y הרגיש לנו כמו הכוכב האמיתי בליין הסאונדברים של LG השנה.

    מוצר השנה באודיו 2021

    בין כל מוצרי האודיו השונים שבחנו השנה החלטנו להעניק פרס מיוחד למוצר שהביא חידוש או פריצת דרך אמיתית לקטגוריה שלו. המוצר הנבחר שייך לאחת הקטגוריות החמות ביותר של מוצרי אודיו בשנים האחרונות, אוזניות TWS.

    והזוכה הוא: Sony WF-1000XM4

    מוצרי השנה באודיו 2021
זוכה מוצר השנה באודיו 2021 -  Sony WF-1000XM4

    אני מודה שהייתי סקפטי מאוד לגבי אוזניות TWS. לא האמנתי שהן יכולות להשתוות לאוזניות Over Ear מבחינת איכות הסאונד. בנוסף אף פעם לא היה לי נוח עם אוזניות כפתור למיניהן. כל הספקות הללו שלי נעלמו כאשר בחנתי את ה-Sony WF-1000XM4. אוזניות הדגל בתצורת TWS מבית סוני הפתיעו אותי מאוד בגזרת הסאונד, עם רמת דינאמיות גבוהה ובס פאנצ׳י, זאת בנוסף לסאונד מאוזן ומפורט ביותר. כשמוסיפים על כך את מנגנון סינון הרעשים כנראה הטוב בשוק, אפליקציית שליטה מתקדמת ונוחות מירבית עם טיפים מקצף אלסטי, התוצאה היא מוצר הראוי לפרס מוצר השנה באודיו 2021!

    הנה מה שהיה לי לומר על ה-Sony WF-1000XM4:

    ״ה-Sony WF-1000XM4, אוזניות הדגל בתצורת TWS, הן אוזניות מרשימות במיוחד. איכות הבנייה והעיצוב מעולים והמוצר מרגיש פרמיום מכל זווית שלא תסתכלו עליו.

    הנקודה שמפרידה את אוזניות האלה מרוב אוזניות ה-TWS או אוזניות BT אחרות, שהן לא Over Ear, זו ללא ספק איכות הסאונד. הניקיון במיד, הבס הדינאמי והעמוק בצורה מפתיעה והאיזון הכללי (לאחר שינוי קל באקוולייזר) יוצאים מן הכלל. איכות הסאונד של ה-WF-1000XM4 היא הישג מרשים עד כדי כך, שלטעמי האוזניות האלה יכולות לתת פייט רציני גם לאוזניות Over Ear אלחוטיות בטווח המחירים שלהם.

    כשמחברים את איכות הסאונד, סינון הרעשים האקטיבי יחד עם הנוחות ויכולות השליטה, מקבלים מוצר דגל יוקרתי, המעניק תמורה מלאה למחיר הפרימיום שלו.״

    עיצוב השנה באודיו 2021

    בכל הסקירות שלנו לחלק העיצוב יש חלק נפרד וייעודי, זה חלק מהשקפת העולם שלנו. עיצוב המוצר כולל לא רק את הנראות שלו, אלא את התכנון השלם, בחירת החומרים, המחשבה על שילוב המוצר בבית מודרני, הנגשת הפונקציונאליות של המוצר ועוד. אז נכון עם המוצר לא נשמע טוב, כל הדברים הללו לא יעזרו, אך חשוב להבין שהמצב ההפוך הוא גרוע לא פחות, מוצר שנשמע מדהים, אך לא נראה טוב ולא נוח לשימוש לא יגרום לחיוכים ונחת, שלא לדבר על תחושת גאווה, לבעליו.

    המוצר שבחרנו בתור הזוכה שלנו בפרס ״עיצוב השנה באודיו 2021״, לוקח את העיצוב לרמה אחרת, הוא כולל מראה ייחודי עם השקעה בכל פרט ופרט, מהאריזה ועד האביזרים הנוספים שתוכלו לרכוש עבורו. כל חלק במוצר הזה מעוצב לרמה הגבוהה ביותר ותפקידו לתת את החוויה האסטית והמתקדמת ביותר בשוק.

    והזוכה הוא: Devialet Phantom I 108 dB

    מוצרי השנה באודיו 2021
זוכה עיצוב השנה באודיו -  Devialet Phantom I 108 dB

    ה-Devialet Phantom I 108 dB הינו רמקול אקטיבי בעל נתונים פורצי דרך, בין עם בנוגע לעוצמת ההגברה או בנוגע לתגובת התדר שלו. הרמקול יכול לתפקד במונו או בתור מערכת סטריאו אם תרכשו שניים כאלה. מה שבטוח שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש למראה הייחודי של הרמקולים הללו, במיוחד בזמן שהם מנגנים ושני הוופרים בצידי הרמקול לא מפסיקים לנוע.

    ההשקעה בעיצוב מתחילה כבר בחוויית Unboxing ייחודית ומספקת במיוחד. משם זה ממשיך לצורה המיוחדת של הרמקול והשלט המגניב ביותר שיצא לי לחוות. בנוסף תוכלו ליהנות משלל אביזרים מעוצבים כמו הסטנד או תיק הנשיאה. בשורה התחתונה חברת Devialet עושה לשוק האודיו את מה שחברת Apple עשתה לשוק הסלולר או המחשבים, זהו עיצוב שהוא ברמה אחת מעל רוב מוחלט של המתחרים.

    הנה מה שהיה לי לומר על ה-Devialet Phantom I 108 dB:

    ״ה-Devialet Phantom I 108 dB הוא כנראה אחד המוצרים היפים ביותר, לא רק בתחום הרמקולים, אלא בתחום האודיו בכלל. בלתי אפשרי להישאר אדישים כלפי העיצוב העתידני ותשומת הלב לפרטים האסתטיים ולו הקטנים ביותר שלו.

    בתור קופסה בודדת, שלא מתיימרת לייצר סטריאו על ידי דחיסה של זוג רמקולים בקופסה קטנה, אני חושב שה-Phantom I 108 dB, נתן את אחת התוצאות הטובות ביותר שיצא לי לשמוע מקופסה בודדת בחלל שלי.

    שורה תחתונה, אם אתם יכולים להרשות לעצמכם את התכשיט היוקרתי הזה, שנקרא Devialet Phantom I 108 dB או אפילו שניים כאלה, מצפה לכם חוויה אסתטית יוצאת דופן עם סאונד דינאמי ומאוזן.״

    עד כאן בחירות השנה שלנו בתחום האודיו.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן