fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מוצר האודיו של השנה 2023 של אתר AVReviews

    בכתבה הלפני אחרונה שלנו של נבחרי השנה, נבחר את מוצר האודיו של השנה 2023, מוצר מעורר ההשראה של השנה ואת הפתעת השנה.

    מוצר האודיו של השנה 2023

    נתחיל מפרס מוצר האודיו של השנה, שמוענק למוצר האודיו שהכי הרשים אותנו השנה. מוצר שעשה משהו מעבר לאיכות בנייה, עיצוב וביצועים. השנה בחרנו להעניק את הפרס ל:

    מוצר האודיו של השנה 2023: T+A Solitaire T

    האוזניות האלחוטיות T+A Solitaire T הן האוזניות המובילות באחת הקטגוריות החמות ביותר בשנתיים האחרונות, אוזניות אלחוטיות פרימיום. מלבד קביעת רף חדש של ביצועים ב-Bluetooth, האוזניות יכולות לתפקד גם כאוזניות חוטיות וגם בחיבור USB, אז הן משמשות גם בתור ממיר, מגבר אוזניות ואוזניות חוטיות.

    מבחינת העלות, מצד אחד ה-T+A Solitaire T הן האוזניות האלחוטיות עם מנגנון ANC הכי יקרות בשוק, אך מצד שני, ביחס לשוק האוזניות החוטיות הן רחוקות מלהיות האוזניות הכי יקרות, בנוסף אוזניות חוטיות יקרות לרוב גם זקוקות למגבר אוזניות איכותי. כך שלמרות המחיר הגבוה, אנחנו מוצאים את ה-T+A Solitaire T כתמורה טובה למחיר, כיוון שהן יכולות להחליף גם את האוזניות האלחוטיות, גם החוטיות ואם תרצו, אפילו את מגבר האוזניות והממיר וכל זה במוצר אחד נוח ואיכותי.

    לסקירה המלאה שלנו של T+A Solitaire T

    מוצר האודיו של השנה 2023: T+A Solitaire T

    הפרס השני שאנו רוצים לחלק הוא פרס מוצר האודיו מעורר ההשראה של השנה 2023, זהו ניסיון שלנו לתרגם לעברית את המושג Aspirational Product. זהו מוצר שמעטים יוכלו להרשות לעצמם, אך זהו מוצר שהשאיר עלינו רושם אדיר והיה כנראה המוצר הכי יוצא דופן מבין אלו שסקרנו השנה.

    מוצר האודיו מעורר ההשראה של השנה 2023: Kaiser Acoustics Chiara

    הרמקולים המדפיים Kaiser Acoustics Chiara, הן מוצר ייחודי מעין כמותו. עם כל כך הרבה יצרני רמקולים ברחבי העולם, אני לא חושב שאף אחד מהם מייצר רמקולים שנראים כמו ה-Chiara. עם תיבה ייחודית, בה אף דופן אינה מקבילה האחת לשנייה, שימוש בחומרים אקזוטיים כמו tankwood, סטנדים מובנים וקבועים עם חיבורי הרמקולים בתחתית וכל זה לצד תוצאת סאונד יוצאת דופן, ה-Kaiser Acoustics Chiara הן מוצר שכנראה אף פעם לא נשכח.

    לסקירה המלאה שלנו של Kaiser Acoustics Chiara

    מוצר האודיו של השנה 2023 של אתר AVReviews

    את הפרס השלישי והאחרון לכתבה זו, אנחנו רוצים להעניק להפתעת השנה באודיו 2023. הזוכה הוא מוצר שציפינו ממנו לביצועים טובים, אבל הוא התגלה כהרבה מעבר לכך.

    הפתעת השנה באודיו 2023: SVS Prime Wireless Pro

    אחת הקטגוריות הצומחות ביותר בשוק האודיו היא רמקולים מוגברים ואקטיביים. בעוד חלק גדול מהמתחרים שלהם בקטגוריית המחיר מציעים קישוריות Bluetooth בלבד ומגיעים בתצורה של רמקולים מוגברים, ה-SVS Prime Wireless Pro הם רמקולים אקטיביים (כלומר עם מגבר נפרד לכל אלמנט) וכוללים קישוריות רשת, יציאת HDMI ARC, יציאה לחיבור סאבוופר ומסך פונקציונלי .

    אם אתם חושבים שבגלל שהם מציעים את כל התכונות המתקדמות הללו באותו המחיר כמו המתחרים, אז הם בטח מקריבים את איכות הסאונד, אתם טועים בגדול. ה-SVS Prime Wireless Pro התגלו כרמקולים מאוזנים, בעלי אופי ניטרלי ויכולת לייצר סאונד גדול עם בס מפתיע. בנוסף, הם תיפקדו מעולה גם בחדר השינה וגם בחלל של סלון.

    לכן מבחינתנו ה-SVS Prime Wireless Pro הם הפתעת השנה באודיו ואחד ממוצרי האודיו המודרני הכי משתלמים שיצא לנו לסקור.

    לסקירה המלאה שלנו של SVS Prime Wireless Pro

    הפתעת השנה באודיו 2023: SVS Prime Wireless Pro

    סיכום

    אז בכתבה הלפני אחרונה שלנו בסדרת כתבות נבחרי השנה שלנו, בחרנו את שלושת המוצרים שהשאירו עלינו הכי הרבה רושם השנה.

    ספרו לנו מי הוא מוצר השנה והפתעת השנה שלכם.

    מה מחכה לכם בכתבה האחרונה? ובכן, עם כל ציוד האודיו הנהדר הזה שחילקנו לו פרסים, כדאי שגם נמליץ לכם על מוזיקה מעולה שתוכלו להשמיע בכל הציוד הזה, לא? הכתבה האחרונה שלנו בסדרה תהיה הבחירה באלבומי השנה שלנו.

    הנה תזכורת לכל הכתבות הקודמות של נבחרי השנה 2023 שלנו:
    רמקולי השנה
    מגבר השנה
    אוזניות ומקורות האודיו של השנה
    מערכת הסטריאו של השנה

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן