fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • רמקולים מומלצים 2024 – רמקולים רצפתיים

    בחלק השלישי והאחרון של המדריך שלנו לרמקולים מומלצים 2024, אנחנו מגיעים אל הקטגוריה של המשקל הכבד ובוחרים את הרמקולים הרצפתיים המומלצים ביותר.

    תזכורת: הרמקולים המומלצים שלנו נבחרים מתוך רמקולים שיצא לנו לסקור ושעדיין זמינים לרכישה. הבחירה משקפת את דעתנו וטעמנו האישי.

    החלקים הקודמים של המדריך:
    רמקולים מדפיים מומלצים 2024
    רמקולים מוגברים ואקטיביים מומלצים 2024

    הרמקולים הרצפתיים הם ללא ספק הרמקולים הנחשקים ביותר. אלה הם הרמקולים שימלאו את החללים הגדולים, יככבו בתערוכות ובחלומות של האודיופילים וחובבי הסאונד. אז בואו נגלה מי הם הרמקולים הרצפתיים המומלצים ביותר על ידנו.

    רמקולים מומלצים – רצפתיים עד 10,000 ש״ח

    נקודת הפתיחה של תמחור רמקולים רצפתיים היא גבוהה יותר מאשר אחיהם הקטנים המדפיים, אבל אל דאגה, גם בקטגוריית מחיר זו, תוכלו למצוא רמקולים, שמהווים תמורה אדירה למחיר ונשמעים פשוט מעולה.

    Triangle Borea BR08

    רמקולי Triangle Borea BR08 היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2023 בקטגוריית רצפתי ברמת כניסה.

    סדרת ה-Borea של חברת Triangle הצרפתית כיכבה גם בהמלצות שלנו לרמקולים מדפיים ומוגברים ולכן זה לא באמת מפתיע שגם בקטגוריית הרמקולים הרצפתיים, אנחנו ממליצים בחום על רמקול מהסדרה המוצלחת הזו.

    ה-Triangle Borea BR08 הוא רמקול הביניים של היצע הרמקולים הרצפתיים של הסדרה, מעל ה-BR07 ומתחת לרמקולי ה-BR09 ורמקול הדגל החדש של הסדרה, ה-BR10.

    עם עיצוב מושקע, איכות בנייה מצויינת ומעל לכל הסאונד הטבעי והנעים של הסדרה, ה-Triangle Borea BR08 הוא רמקול שמתאים בול לסלון ישראלי ומהווה תמורה אדירה למחיר.

    לסקירה המלאה שלנו של Triangle Borea BR08

    רמקולים מומלצים Triangle Borea BR08

    דגם נוסף שנכנס לרשימת המומלצים שלנו:
    Elac DFR52 – רמקול בעל מראה סולידי ומאופק, גודל צנוע, המאפשר לשלבו בקלות בסלון ישראלי ממוצע, אבל מעל לכל זהו רמקול בעל סאונד בוגר, מאוזן, רך ומהנה במיוחד.

    רמקולים מומלצים Elac DFR52

    רמקולים מומלצים – רצפתיים עד 15,000 ש״ח

    בקטגוריית המחיר הזו אנחנו ממליצים בחום על רמקולים מיוחדים שיש להם תכונה, שאין לאף רמקול אחר ברשימה הזו.

    Morel Avyra 633

    רמקולי Morel Avyra 633 הם רמקולים רצפתיים בעלי עיצוב כובש לב והם רמקולים תוצרת ישראל! לחברת Morel בהחלט לקח לא מעט זמן להשיק את סדרת הרמקולים החדשה שלהם, ה-Avyra, אבל לחלוטין היה שווה לחכות לה. 

    ההשקעה הרבה ניכרת כאן בכל פרט. חברת Morel ידועה בדרייברים האיכותיים שלהם, אך כאן הם עולים מדרגה בכל הנוגע לעיצוב המושקע, שהוא נעים ועדין מספיק בשביל שיהיה לכם קל מאוד לשלב אותם בחלל המגורים שלכם. מבחינת הסאונד מצאנו את הרמקולים בעלי גוון סאונד השואף לניטרלי עם חמימות קלה ונעימה, עם אופי נינוח ומהנה.

    לסקירה המלאה שלנו של Morel Avyra 633

    רמקולים מומלצים Morel Avyra 633

    רמקולים מומלצים – רצפתיים עד 30,000 ש״ח

    אנחנו ממשיכים לעלות במחיר והפעם טווח של עד 30 אלף, שברמקולים רצפתיים נחשב לביניים גבוה. כאן בחרנו להמליץ על רמקולים מרשימים בעלי עיצוב רטרו, אחת המגמות העיצוביות החמות בתחום.

    Fyne Audio Vintage Classic VIII

    לצד העיצוב הקלסי יש כאן שילוב של טכנולוגיות מודרניות וייחודיות של חברת Fyne Audio הסקוטית. כך שזה לא מפתיע שמבחינת הביצועים, ה-Vintage Classic VIII משלבים בין תכונות קלסיות למודרניות. בצד התכונות הקלסיות תמצאו נצילות גבוהה ויחידת הוופר גדולה של 8 אינץ׳, שמאפשרת העברה דינמית וטבעית. בצד המודרני נמצאות תכונות כמו שקיפות מרשימה, במת סאונד רחבה ועוטפת ורמת פירוט גבוהה.

    לסקירה המלאה שלנו של Fyne Audio Vintage Classic VIII

    רמקולים מומלצים Fyne Audio Vintage Classic VIII

    רמקולים מומלצים – רצפתיים עד 50,000 ש״ח

    בקטגוריה הזו אנחנו כבר נכנסים לתחום ההיאנד של רמקולים רצפתיים. בקטגוריה זו אנחנו בוחרים ברמקולים שלטעמינו הם כל כך טובים שהם מציבים סימן שאלה רציני בנוגע לצורך, או ההגיון, להשקיע יותר כסף ברמקולים.

    Monitor Audio Platinum 200 3G

    רמקולי Monitor Audio Platinum 200 3G היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2023 בקטגוריית הייאנד.

    עם יחידות שמגיעות היישר מרקול הדגל הייחודי, ה-Hyphn, ה-Monitor Audio Platinum 200 3G הוא רמקול נפלא עם עיצוב פנטסטי וביצועי סאונד מרגשים, שכוללים רמת ניקיון גבוהה, בס הדוק ומפורט ושמירה מצוינת על דינמיות גם בעוצמת ניגון נמוכות כל זאת לצד סאונד טבעי ומרגש. ה-Monitor Audio Platinum 200 3G יספקו בו זמנית גם את חובבי המוזיקה וגם את האודיופילים הקפדניים.

    לסקירה המלאה שלנו של Monitor Audio Platinum 200 3G

    רמקולים מומלצים Monitor Audio Platinum 200 3G

    רמקולים מומלצים – רצפתיים עד 100,000 ש״ח

    לרכוש רמקולים בעלות של רכב זהו מעשה ששמור למשוגעים לדבר, האודיופילים וחובבי הסאונד והמוזיקה. האנשים שמחליטים לא להתפשר על הסאונד שלהם ולא להסתפק בפחות מהטוב ביותר. הרמקולים המומלצים שלנו בקטגוריה זו מפגינים בדיוק את זה, עם איכות בנייה ועיצוב ברמה של פסל אומנותי, שימוש בחומרים אקזוטיים ואיכות סאונד מופלאה.

    Focal Sopra 3

    רמקולי Focal Sopra 3 היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2022 בקטגוריית רמקול רצפתי הייאנד.

    ה-Focal Sopra 3 הינו רמקול הייאנד מודרני במלוא מובן המילה. העיצוב מרהיב ברמה של פסל, איכות הבנייה היא פנטסטית, כשכל רמקול עובר בדיקה ידנית קפדנית, טרם היציאה מהמפעל. מעל לכל אלה זו איכות הסאונד של ה-Sopra, שמאופיינת בשקיפות, צלילות, רמת פירוט נפלאה, ובס עמוק וטבעי. 

    ה-3 Focal Sopra מצליח להיות אנרגטי ועוצמתי כשצריך ושנייה אחרי זה, כשמנגנים מוזיקה אקוסטית שקטה, הוא הופך לאינטימי ומרגש. זהו רמקול שמצליח להעביר את המוזיקה כמו שהיא הוקלטה.

    הסקירה המלאה שלנו של Focal Sopra 3

    רמקולים מומלצים Focal Sopra 3

    רמקולים מומלצים – אולטרה הייאנד ללא הגבלת מחיר

    למי שקצת מכיר את תחום האודיו, יודע שהשמיים הם הגבול מבחינת תמחור ציוד האולטרה הייאנד. בקטגוריה הזו אנחנו מציינים את הרמקולים היקרים ביותר וגם אין מה לעשות הטובים ביותר, שיצא לנו לשמוע ולסקור.

    Zellaton Stage ו-Zellaton Plural Evo

    בקטגוריה הזו אנחנו בוחרים להמליץ על שני דגמים של חברת הקצה הגרמנית Zellaton. מדובר בשני דגמים שמגיעים מסדרות שונות, ה-Plural Evo שייך לסדרת ה-EVO, ״היותר נגישה״ של החברה, בעוד דגם ה-Stage הינו הרצפתי ״הקטן״ של סדרת הדגל המפוארת, ה-Klassic. שני דגמי הרמקולים האלה כוללים תכנון ללא דופי, ברמה קיצונית ועושים שימוש בדרייברים ייחודים בפיתוח החברה מתרכובת ה-full-cone, הם מיוצרים בתהליך ידני מורכב, המשול, על פי החברה, ליצירה של כלי נגינה. בדגם ה-Stage אפילו הטוויטר עשוי מהחומר הזה בנוסף לדופן אחורית שהיא open-back.

    עבורי שני הרמקולים האלה הם דוגמא לעד כמה רחוק ניתן להגיע, כשלא שמים גבולות. אז נכון, רק ברי מזל מעטים יוכלו להרשות אותם לעצמם, אבל התוצאה כאן היא איזון קיצוני ממש בין עוצמה חסרת מעצורים, לדיוק וניקיון. ברמות האלה כבר ממש לא פשוט לתאר את הסאונד, כי הסופרלטיבים כבר לא מספיקים, זו חוויה אחרת, שמקרבת את המאזין אל המוזיקה באופן שונה ומוחשי יותר.

    דגם ה-Zellaton Plural Evo נסקר כחלק מהסקירה של המגבר המנורתי המשולב Engström ARNE וגם כיכב במערכת שבחרנו אותה למערכת הסטריאו של השנה 2023.
    דגם ה-Zellaton Stage נסקר בכתבה שלנו אודות המערכת של Raguan Audio

    רמקולים מומלצים Zellaton Stage

    דגם מומלץ נוסף:
    Sonus Faber Cremonese – יצירת אומנות מבית היצרן האיטלקי, רמקול עצום, שימלא כל חלל בסאונד הרומנטי והמוכר של החברה לצד Imaging ויכולת מרכוז מדהימים והעברה של רמקול Full Range.

    רמקולים מומלצים Sonus Faber Cremonese

    סיכום

    כך מסתיים לו החלק השלישי והאחרון של המדריך שלנו של רמקולים מומלצים, שמהווה סיכום עבודה של יותר משלוש שנים. המסקנות שלנו מהמדריך הן שיש רמקולים מעולים בכל רמת מחיר, החל מרמקולים שמגדירים מחדש את נושא התמורה למחיר ועד לרמקולים אקזוטיים שעליהם אודיופילים וחובבים חולמים בלילות. זהו תחום רחב ומגוון, רק עצה שלנו אל תשכחו שבסוף מה שחשוב באמת זו המוזיקה, כך שלא משנה מהי המערכת שלכם תמשיכו ליהנות ממוזיקה טובה.

    שתפו אותנו אלו רמקולים רצפתיים הם המומלצים ביותר לדעתכם.

    הערת העורך: לפני סיום לא יכולתי שלא להסביר את ההיעדר של רמקולי YG Acoustics ברשימה שלנו, מלבד הרמקולים האישיים שלי, ה-YG Acoustics Carmel 2, הייתה לי היכרות מעמיקה עם דגם ה-Hailey 2.2, למשל במהלך הביקור שלנו במתחם ההדגמות של ״אבי יפה״ ובמספר הזדמנויות נוספות. מדובר בשני דגמים, שהם יותר מראוים להיכלל ברשימת הרמקולים המומלצים שלנו והסיבה היחידה שהם לא כאן, היא שהם לא עומדים בקריטריון של רמקולים שניתנים לרכישה כעת. זאת מכיוון שהדור השני של סדרת ה-Reference של YG הוחלף לאחרונה בדור שלישי, ולכן הדגמים הללו לא נמכרים עוד. יצא לי לשמוע כמה מדגמי ה-Reference 3 בתעורכת מינכן 2023, אך מכיוון שזה לא נחשב לסקירה מעמיקה, זה לא היה הוגן לכלול את הרמקולים ברשימה כאן.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן