fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מגבר השנה 2021 – נבחרי השנה של אתר AVReviews

    אחרי שבחרנו את רמקולי השנה שלנו, הפעם נבחר את הזוכים בתואר ״מגבר השנה 2021״ של מגזין AVReviews.

    סקרנו מספר מגברים מעולים השנה, ובחרנו להעניק את פרס ״מגבר השנה 2021״ לשלושת המגברים המצטיינים לטעמנו על פי קטגוריות מחיר שונות.

    מגבר השנה 2021

    מגבר השנה 2021 בקטגוריית היי-אנד – מעל 35,000 ₪

    זו הקטגוריה שבה מצפים לביצועים קרובים לשלמות, שום דבר פחות מזה לא מתקבל! הזוכה בקטגוריה זו, לא ממש יפתיע אתכם, זהו המגבר שכינתי, ״המשולם עבורי״. עם איכות בנייה מדהימה, עיצוב רטרו ייחודי ואייקוני, ושילוב מפיל לסתות עם הרמקולים של YG Acoustics.

    והזוכה הוא: Nagra Classic Int

    מגבר השנה 2021 בקטגוריית היי-אנד
Nagra Classic Int

    אומנם מדובר בקלות במגבר הכי יקר שבחנו השנה, אבל המגבר הקלאסי והמדויק כל כך הזה, תוצרת שווייץ, גרם לי לצבוט את עצמי בשביל לוודא שאני לא חולם. ואני כל כך מאושר שהחלום הזה ממשיך לאחר ההפתעה שאישתי עשתה לי ורכשה עבורי את המגבר.

    הנה מה שהיה לי לומר על ה-Nagra Classic Int:

    ״עם כל הכבוד לעיצוב ואיכות הבנייה, מה שהופך את ה-Nagra Classic Int למגבר שהוא, זו איכות הסאונד הפנומנאלית שלו, שפשוט השאירה אותי המום. זה מתחיל ברמת ניקיון ורקע שקט שלא היו מביישים אף מערכת מופרדת של קדם מגבר ומגבר הספק, ממשיך בבימת סאונד בעלת רוחב, גובה ועומק, שגורמים למאזין להרגיש כאילו אין קשר בכלל בין הרמקולים למוזיקה. בדרך עוברים גם דרך תכונות כמו איזון, דיוק ורמת פירוט מופלאה. 

    לסיום, התכונה של ה-Nagra Classic Int, שקושרת את הכל יחד היא שעם כל המושגים האודיופילים האלה, המגבר אף פעם לא גרם לי להרגיש כאילו אני נמצא בתעורכת אודיו, בה כל מערכת מנסה למשוך תשומת לב על ידי הפגנת “שרירים” אודיופילים מנופחים. במקום זאת, הרגשתי שאני נמצא בהופעה פרטית או באולפן ההקלטות של האומנים האהובים עלי, שמנגנים ושרים אך ורק בשבילי.״

    מצטיינים נוספים

    מגבר נוסף שראוי לאיזכור בקטגוריה זו הוא ה-T+A PA 2500 R, הינו מגבר מבית חברת ההייאנד הגרמנית, T+A, שחזרה לייבוא סדיר לארץ השנה. זהו מגבר אנלוגי משובח ועוצמתי, בעל איכות בנייה ללא דופי, ויכולת להוציא את המירב כמעט מכל זוג רמקולים הקיים בשוק.

    מגבר השנה 2021 - נבחרי השנה של אתר AVReviews

    מגבר השנה 2021 בקטגוריית מיד עד היי-אנד – 10,000 – 35,000 ₪

    בקטגוריה הזו יש לא מעט מגברים מעולים, המציעים איזון נפלא בין איכות בנייה, סאונד ויכולות.
    בקטגוריית האולטרה היי-אנד בחרנו במגברים אנלוגיים לחלוטין, בקטגוריה ההיי-אנד, אנחנו בוחרים במגבר All In One מדורני, שהוא דיי 180 מעלות מהם וכולל פחות או יותר כל יכולת קיימת בשוק.

    והזוכה הוא: NAD M33

    מגבר השנה 2021 בקטגוריית מיד עד היי-אנד
NAD M33

    ה-NAD M33, הוא מגבר Class D המבוסס על המודול המוערך Eigentakt, מבחינת הסאונד, מצאתי אותו ניטרלי במיוחד. ה-M33 כולל כל כניסה שאיי פעם תצטרכו, מכניסת פונו ועד תמיכה ב-HDMI ARC לחיבור הטלוויזיה שלכם. הדובדבן שבקצפת הוא תוכנת התיקון האקוסטית, Dirac Live, שתבטיח שתקבלו תוצאה אופטימלית מהמערכת שלכם בחלל ההאזנה שלכם.

    הנה מה שהיה לנו לומר על ה-NAD M33:

    ״ה-NAD M33 הינו מגבר דגל משולב מודרני, בעל סט יכולות כמעט אינסופי. מודל ההגברה הדיגיטלית המתקדם, ה-Eigentakt, מעניק ל-M33 יכולת הגברה מרשימה בעלת גוון סאונד ניטרלי ומאוזן ביותר. ה-M33 תפקד בצורה מרשימה ביותר לכל אורך מבחן ההאזנה.״

    אני מכתיר את ה-NAD M33 בתואר “המגבר הוורסטילי ביותר”.

    מצטיינים נוספים

    ה-T+A R 1000 E, הינו מגבר משולב, שכולל כניסות אנלוגיות ודיגיטליות, סטרימר אודיו, כונן CD מובנה ואפילו מקלט רדיו (כך שטכנית זה רסיבר). עם איכות בנייה מעולה, עיצוב רטרו ונקי וסאונד המאופיין ברקע שקט במיוחד, הפרדה מעולה ורמת פירוט גבוהה, זהו מגבר מרשים ביותר.

    מגבר השנה 2021 - נבחרי השנה של אתר AVReviews

    מגבר השנה 2021 בקטגוריית כניסה עד ביניים – מתחת ל-10,000 ₪

    כמו בתחום הרמקולים, גם באלקטרוניקה בשנים האחרונות יש לא מעט חברות המציעות מגברים בעלי ביצועים מרשימים במיוחד, בלי לשבור את הכיס.

    המגבר שבחרנו בקטגוריה זו, עולה הרבה פחות מהגבול העליון של 10,000 ₪ וזהו מגבר שאנחנו יכולים להמליץ עליו בעיניים עצומות בתור אחד המגברים הכי משתלמים בשוק.

    והזוכה הוא: Audiolab 6000A Play

    מגבר השנה 2021 בקטגוריית כניסה עד ביניים
Audiolab 6000A Play

    בעוד רבים מהמגברים בקטגוריית מחיר זו מבוססים על הגברה מסוג Class D, ה-Audiolab 6000A Play כולל הגברה קלאסית בטופולוגיית Class A\B. עם מבחר כניסות אנלוגיות, דיגטליות, כניסת פונו ויכולות הזרמה, יש כאן כל מה שאפשר לבקש.

    הנה מה שהיה לנו לומר על ה-Audiolab 6000A Play:
    “העיצוב של ה-6000A Play, כולל אלמנטים של הרטרו-בריטי, כולל בוררים עם התנגדות בריאה שקשה להפסיק לשחק איתם ומצד שני יש גם טאץ׳ מודרני, בדמות מסך אינפומטיבי, בהיר וקל לקריאה.

    בגזרת הסאונד ה-6000A Play, נותן תמורה גבוהה למחיר, עם סאונד ניטרלי ומאוזן, שמשאיר לרמקולים לקבוע את הגוון הסופי של הסאונד. אל תתנו לנתוני ההגברה הצנועים שלו להטעות אתכם, הוא מצליח להניע יפה גם רמקולים קשים באופן יחסי, בצורה מפתיעה ומוצלחת ביותר.”

    עד כאן בחירות מגבר השנה 2021 שלנו, צפו להכרזת הזוכים בקטגוריות נוספות בקרוב.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן