fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • פריק קונטרול – Freak Control חוגגים שנה

    אמש הגענו לבאר שבע לחנות האודיו המקצועית ״פריק קונטרול״ – Freak Control, לאירוע של ציון שנה מאז הקמת החנות, שהפריחה את שממת האודיו בדרום.

    פריק קונטרול - Freak Control

    יש אודיו יוקרתי בדרום

    את שי חדד, המכונה ״שי פריק״, הבעלים של פריק קונטרול, פגשנו לראשונה בתחילת השנה. בתור תושב הדרום, שמחתי כל כך לראות שמישהו הרים את הכפפה ופתח חנות אודיו מקצועית באזור הדרום. עד כה חנויות כאלה היו רק במרכז ומעט בצפון. פריק קונטרול היא הרבה מעבר ל״רק״ חנות, תמצאו שם היצע מרשים של מערכות בכל טווחי המחיר, כשללא ספק גולת הכותרת היא החדר האקוסטי המרשים של החנות. שי גאה במיוחד בחדר האקוסטי, שמאפשר ללקוחות להתרשם מהפוטנציאל המלא של ציוד הקצה שהוא מדגים בחדר.

    אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הכתבה המלאה שלנו על הביקור, כולל ראיון מצולם עם שי.
    מאז חזרנו אל שי מספר פעמים לבצע סקירות בחדר האקוסטי שלו, למשל לרמקולי Sonus Faber Electa Amator III, או למערכת ההגברה המנורתית, McIntosh C22 Mk V & MC1502. שני המוצרים הללו הודגמו בעולם הכניסה הרחב של החנות אמש.

    יבוא מותגי קצה: Karan Acoustics, Kalista Audio ו-Cardas Audio

    בחודשים האחרונים שי פנה לכיוון של יבוא ולאחר חיפושים רבים הוא מצא את מותגי העל שהתאימו לחזון שלו. המותגים שנבחרו הם מותג האלקטרוניקה הסרבי היוקרתי, Karan Acoustics והמותג הצרפתי העילי, Kalista. בשני המקרים מדובר במותגים מהשורה הראשונה, ציוד אולטרה הייאנד אמיתי. פרטים נוספים על המותגים תוכלו לראות בכתבה שהכנו: Karan Acoustics ו-Kalista Audio ייוצגו בישראל בידי פריק קונטרול.

    Izo FitzRoy

    שי לא עצר שם ולאחרונה הוא הוסיף לרשימת המותגים ביבוא בלעדי שלו גם את מותג הכבלים האמריקאי היוקרתי, Cardas Audio.

    פריק קונטרול - Freak Control
Cardas Audio

    על האירוע אמש

    אז כפי שציינו, אמש שי קיים אירוע לציון שנה לפתיחת פריק קונטרול. באירוע התארחו אודיופילים מרחבי הארץ. היה קל לראות את ההתרגשות הרבה של שי, שדילג בין האורחים ודאג שכולם ירגישו כמו בבית. האירוע כלל קייטרינג טעים במיוחד ועמדת בר, בה ברמן מקצועי פינק את האורחים בקוקטלים מושקעים.

    באולם הכניסה ניתן היה להתרשם משתי מערכות שכללו את השילוב המופלא בין Sonus Faber ל-McIntosh, יחד עם מותגים נוספים כמו למשל הסטרימר המסקרן של HiFi Rose.

    פריק קונטרול - Freak Control
HiFi Rose

    האורחים נהנו משיחות על אודיו, מוזיקה ואיך אפשר בלי קצת מונדיאל.

    גולת הכותרת: אחת המערכות המפוארות שהועמדו כאן

    גולת הכותרת של האירוע כמובן התרחשה בחדר האקוסטי בפריק קונטרול, שם שי העמיד את אחת המערכות המרשימות ביותר שהועמדו בארץ. המערכת מורכבת ממערכת ההגברה של Karan Acoustics מסדרת ה-Master Collection החדשה שלהם. קדם המגבר הוא מדגם LINEa עם ספק כח חיצוני מדגם PSUa. מגבר ההספק הוא מדגם POWERa בעל עוצמה בלתי נתפסת של 2x650W ב-8 אוהם ומשקל של 130 ק״ג.

    פריק קונטרול - Freak Control
Karan Acoustics
    פריק קונטרול - Freak Control
Karan Acoustics

    הנגן הדיגיטלי הוא מבית Kalista מדגם DreamPlay STREAM וכמובן שכל הכבלים היו של Cardas Audio.

    פריק קונטרול - Freak Control
Kalista Audio

    מה עם הרמקולים אתם שואלים? אז כאן שי הכין הפתעה מיוחדת, לרגל האירוע הוא הביא לחדר רמקולים מפוארים מסדרת העל של Focal, מדגם ה-Stella Utopia. הרמקולים הם באדיבות TR, היבואן הרשמי של Focal בישראל.

    פריק קונטרול - Freak Control
Focal Utopia
Karan Acoustics
Kalista Audio

    במהלך האירוע בכל פעם קבוצה אחרת של אורחים התיישבו להאזין למערכת, והזרימו את המוזיקה בעצמם דרך Roon. זו חוויה שאי אפשר לקבל בשום תערוכה, להתרשם ממערכת ברמה כזו עם המוזיקה שרוצים. כמובן שגם אני ניצלתי את ההזדמנות לשבת על הכיסא הכי מבוקש באירוע ולהאזין למערכת. מה אני אגיד לכם? שי לחלוטין הביא את מינכן לבאר שבע.

    הפוטנציאל של המערכת הזו הוא פשוט חלומי, מערכת ההגברה הזו תניע כל רמקול בקלות, והיא גם שולטת באופן מוחלט ברמקול, מה שמתבטא בסאונד מדויק ובבס הדוק. את הרמקולים שי קיבל ממש כמה ימים לפני האירוע, והם לא עברו תקופת הרצה מספקת, כך שאני בטוח שבעוד שבוע הכל כבר ישב במקום ואפשר יהיה להתרשם מהמערכת בשיאה, אם כי כבר אמש התוצאה הייתה מפילת לסתות.

    היה לנו לכבוד להשתתף באירוע החגיגי של פריק קונטרול, אנחנו מאחלים המון בהצלחה לשי והלוואי שבאר שבע תהפוך למוקד עלייה לרגל עבור חובבי הסאונד בארץ. ולכם, קוראים יקרים, אנחנו ממליצים בחום להגיע ולהתרשם בעצמכם ממבחר הציוד הנרחב בפריק קונטרול.

    פריק קונטרול - Freak Control
    צוות AVReviews עם שי פריק
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן