fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • רמקולי השנה 2023 של אתר AVReviews

    אנחנו גאים להציג בפניכם את הזוכים בפרסי ״מוצרי השנה 2023״ של אתר AVReviews, אותם נעניק למוצרים בתחום האודיו, שהכי אהבנו השנה. בכתבה הראשונה בסדרה נבחר את רמקולי השנה 2023.

    רמקולי השנה 2023 של אתר AVReviews

    מעט על תהליך הבחירה, הפרסים ניתנים למוצרים שבחנו במהלך שנת 2023, הם לא בהכרח מוצרים שהושקו השנה, אך הם בהכרח מוצרים שעדיין נמכרים בחנויות, כלומר לא יצא להם דגם מחליף. כמובן שאנחנו יכולים לבחור אך ורק מהמוצרים שהיה באפשרותינו לסקור. הפרסים ניתנים על פי טעמנו האישי ומהווים שקלול של ביצועים, עיצוב, נוחות שימוש ותמורה למחיר.
    בחלק מהמקרים יצא לנו לסקור השנה מוצר בודד בקטגוריה שלו, במקרים אלה בחרנו להעניק פרס למוצר במידה והמוצר התעלה ביחס לרמת הביצועים המצופה על פי ניסיוננו.

    בחרנו להתחיל מרמקולים, כיוון שלטעמינו הם מהווים את הרכיב החשוב והמשפיע ביותר במערכת הסטריאו. הזוכים מחולקים על פי קטגוריות מחיר.

    רמקולי השנה 2023: קטגוריית כניסה – עד 10,000 ש״ח

    בקטגוריה הזו תמצאו את הרמקולים ברי ההשגה, אותם מצאנו כתמורה גבוהה במיוחד למחיר ולכן הם מומלצים למי שמחפש לבנות מערכת ראשונה, או מערכת איכותית בתקציב סולידי.

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית מדפי ברמת כניסה: Fyne Audio F500

    השנה יצא לנו בפעם הראשונה לסקור מוצר של המותג הסקוטי, Fyne Audio. דגם ה-F500 של החברה הינו רמקול מדפי קומפקטי המציג איכות בנייה מצויינת ומראה ייחודי בזכות הדרייבר הקואקסיאלי. בנוסף, ה-Fyne Audio F500 כולל מספר טכנולוגיות ייחודיות כמו ה-BassTrax, שמאפשר פיזור בס אחיד ב-360 מעלות, מה שמקל מאוד על הצבת הרמקול בחלל ההאזנה.

    הסאונד מאופיין ברמת ניקיון מצוינת ביחס למחיר, במה רחבה ומיקום אובייקטים מדויק על פני הבמה. בסיום אותה סקירה נשארנו עם טעם של עוד ועל כך ה-Fyne Audio F500 זוכים בפרס רמקול השנה שלנו ברמת כניסה לשנת 2023.

    לסקירה המלאה שלנו של Fyne Audio F500

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית מדפי ברמת כניסה: Fyne Audio F500

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית רצפתי ברמת כניסה: Triangle Borea BR08

    בשנת 2021 סקרנו את הדגם המדפי הבכיר של הסדרה, ה-Triangle Borea BR03. בסיום אותה שנה ה-BR03 זכה בפרס רמקול השנה שלנו בקטגוריית הכניסה לשנת 2021. השנה סקרנו את הדגם הרצפתי ה-Triangle Borea BR08, שהוא רמקול הביניים של היצע הרמקולים הרצפתיים של הסדרה, מעל ה-BR07 ומתחת לרמקול הבכיר של הסדרה, ה-BR09.

    עם עיצוב מושקע, איכות בנייה מצויינת ומעל לכל הסאונד הטבעי והנעים של הסדרה, ה-Triangle Borea BR08 הוא רמקול שמתאים בול לסלון ישראלי ומהווה תמורה אדירה למחיר.

    לסקירה המלאה שלנו של Triangle Borea BR08

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית רצפתי ברמת כניסה: Triangle Borea BR08

    רמקולי השנה 2023: קטגוריית הביניים-גבוהה – עד 30,000 ש״ח

    מכאן אנחנו עושים קפיצה במחיר ועוברים לדבר על קטגוריית הביניים-גבוהה של עד כ-30,000 ש״ח. זו קטגוריה שתוכלו למצוא בה רמקולים מרשימים, שלא פעם כוללים טכנולוגיות המגיעות היישר מסדרות הדגל.

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית ביניים-גבוהה: Bowers & Wilkins 703 S3

    בקטגוריה זו סקרנו השנה את רמקול ה-Bowers & Wilkins 703 S3. מהדורת ה-S3 של סדרת ה-700 של חברת Bowers & Wilkins מציעה שלל שיפורים טכנולוגיים וכרגיל את העיצוב ואיכות הבנייה המפורסמת של החברה.

    דגם ה-Bowers & Wilkins 703 S3 מגיע בתיבה אלגנטית ובגודל שיראה נפלא בסלון הישראלי. הרמקול מספק לכם טעימה מהטכנולוגיות ואופי הסאונד של סדרת הדגל הנודעת, ה-800. אופי הרמקול הוא כזה שבלתי ניתן להשאר אדיש כלפיו, זהו סאונד אנרגטי ומלא חיים עם רמת פירוט גבוהה.

    לסקירה המלאה שלנו של Bowers & Wilkins 703 S3

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית ביניים-גבוהה: Bowers & Wilkins 703 S3

    רמקולי השנה 2023: קטגוריית ההייאנד – עד 50,000 ש״ח

    בקטגוריית ההייאנד של עד 50,000 ש״ח, אנחנו מעניקים את הפרס לאחד הרמקולים המעניינים, שהגיעו אלינו השנה לסקירה.

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית הייאנד: Monitor Audio Platinum 200 3G

    עם יחידות שמגיעות היישר מרקול הדגל הייחודי, ה-Hyphn, ה-Monitor Audio Platinum 200 3G הוא רמקול נפלא, עם עיצוב פנטסטי וביצועי סאונד מרגשים, שיספקו בו זמנית גם את חובבי המוזיקה וגם את האודיופילים הקפדניים. ה-Platinum 200 3G כל כך טובים שהם מציבים סימן שאלה רציני בנוגע לצורך, או ההגיון, להשקיע יותר כסף ברמקולים.

    לסקירה המלאה שלנו של Monitor Audio Platinum 200 3G

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית הייאנד: Monitor Audio Platinum 200 3G

    רמקולי השנה 2023: קטגוריית אולטרה-הייאנד – מעל 50,000 ש״ח

    אם בכל זאת אתם שואפים אל עבר השלמות ואל מוצרי ה-cost no object, הנה שני דגמי הרמקולים המטורפים ביותר שסקרנו השנה.

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית מדפי ברמת אולטרה-הייאנד: Kaiser Acoustics Chiara

    רמקולי Kaiser Acoustics Chiara הם שילוב בין יצירת אומנות של עבודת עץ מרהיבה, תכנון ללא פשרות ושימוש בחומרים אקזוטיים. זהו רמקול שהשאיר אותנו פעורי פה והראה לנו עד כמה רחוק ניתן להגיע בתכנון של רמקול מדפי.

    חברת הבוטיק הגרמנית היוקרתית יצרה כאן מוצר יוצא דופן, שמרגש את העין, הלב וכמובן האוזן. תנגנו דרכו מוזיקה אקוסטית, סימפונית, או הופעות חיות ותקבלו שחזור סאונד מהמדויקים והמרגשים שיצא לנו לשמוע.

    לסקירה המלאה שלנו של Kaiser Acoustics Chiara

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית מדפי ברמת אולטרה-הייאנד: Kaiser Acoustics Chiara

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית רצפתי ברמת אולטרה-הייאנד: Sonus Faber Cremonese

    לא רק חברות בוטיק יוקרתיות מייצרות רמקולי על, גם לחברת Sonus Faber האיטלקית יש את ליין ה-Reference שלהם, שכולל יצירות מופת מרהיבות. ה-Sonus Faber Cremonese הוא הרמקול הגדול והיקר ביותר שסקרנו השנה, זהו רמקול מפואר שימלא גם חלל האזנה גדול.

    ה-Cremonese הינו רמקול 3.5Way והוא כנראה הדבר הקרוב ביותר ששמענו לרמקול Full Range השנה. אם אתם נמנים על ברי המזל שיכולים להרשות לעצמם רמקולים כאלה, צפויי לכם פינוק אמיתי בדמות עוצמה ללא גבולות מבלי לוותר על העידון, תוך כדי הצבת רף חדש לבמה, imaging ויכולת למרכז את הווקל.

    לסקירה המלאה שלנו של Sonus Faber Cremonese

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית רצפתי ברמת אולטרה-הייאנד: Sonus Faber Cremonese

    רמקולי השנה 2023: קטגוריית רמקולים מוגברים אקטיביים

    אחת המגמות המרכזיות בשנים האחרונות היא רמקולים מוגברים/אקטיביים, שמהווים תחליף ראוי לסאונדברים ופתרון מעולה למי שמחפש מוצר סטריאו מודרני, שאינו מצריך הגברה ומקורות חיצוניים.

    רמקולי השנה 2023 בקטגוריית רמקולים מוגברים/אקטיביים: SVS Prime Wireless Pro

    הרמקולים המוגברים שהכי הרשימו אותנו השנה היו ה-SVS Prime Wireless Pro, שכוללים פונקציונליות נרחבת, כולל חיבוריות רשת עם תמיכה ב-Spotify Connect, AirPlay 2 ו-Chromecast בנוסף ל-HDMI ARC ויציאה עבור סאבוופר. ה-SVS Prime Wireless Pro מציעים עיצוב פרקטי ביותר עם מסך ובוררים, לצד שלט וכמובן אפליקציה.

    ברמת המחיר שלו, ה-SVS Prime Wireless Pro מספק את החוויה המלאה ביותר, אבל איפה שנעוצה ההפתעה האמיתית של המוצר הזה, זה בביצועי הסאונד שלו. עם במה גדולה ועמוקה, בס פאנצ׳י ואופי מאוזן וניטרלי, ה-SVS Prime Wireless Pro הוא פשוט מוצר מנצח.

    לסקירה המלאה שלנו של SVS Prime Wireless Pro

    רמקולי השנה 2023 של אתר AVReviews

    סיכום

    גם בשנת 2023 יצא לנו לסקור רמקולים מגוונים ומרתקים, החל ברמקולים ברי השגה ועד לרמקולים יוקרתיים שמנגנים בחלומות של האודיופילים וחובבי הסאונד הנלהבים.

    שתפו אותנו מהם רמקולי השנה שלכם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן