fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בנטפליקס – בלקספייס

    התכנים הבאים יעלו היום (27/5):
    העונה הראשונה של “בלקספייס”, סדרת מתח פשע ישראלית בכיכובו של גורי אלפי. כשמעשה טבח נוראי מתרחש בבית ספר תיכון, שוטר קשוח עם שיטות פעולה לא שגרתיות נקרא להוביל את החקירה.

    העונה השנייה של סדרת הפנטזיה הסקנדינבית, “ראגנורק”. רק גיבור על מיתולוגי יכול להציל עיירה נורווגית שמתמודדת עם בעיית זיהום וקרחונים שנמסים.

    “נס כחול”, סרט לכל המשפחה. מנהל בית יתומים והילדים שתחת חסותו משתפים פעולה עם קפטן ספינה נרגן במטרה לזכות בתחרות דייג ולמנוע את סגירת בית היתומים.

    עונה ראשונה של “עדן”, סדרת אנימציה יפנית. שני רובוטים מאמצים ילדה אנושית, הנחשפת דרכם לסודות אפלים של העולם הכביכול אוטופי, בו האנושות נמצאת על סף הכחדה.

    ביום שישי תעלה העונה השלישית של הסדרה הקומית המעולה “שיטת קומינסקי”, בכיכובם של מייקל דאגלס ואלן ארקין. דאגלס מגלם את סנדי, מורה למשחק שהוא שחקן עבר כושל, בעוד ארקין מגלם את נורמן, האמרגן שלו ובעלים של חברה מצליחה. יחד הם מזדקנים, מתמודדים עם מערכות יחסים של הדור השלישי ושלל הבעיות שמגיעות עם הגיל.
    הסקירה שלנו לעונה הראשונה
    הסקירה שלנו לעונה השנייה

    עוד בשישי יעלו פרקים חדשים (החלק השני של העונה החמישית) של “לוציפר”, סדרת פשע ופנטזיה. השטן פותח מועדון לילה בכדור הארץ ומנהל מערכת יחסים עם חוקרת במחלקת הרצח.

    ביום שלישי יעלה סרט האקשן שובר הקופות, “מהיר ועצבני: הובס ושואו”. סרט ספינאוף לסדרת סרטי המרוצים המפורסמת. הובס (דוויין ג’ונסון) ושואו (ג’ייסון סטאטם) נאלצים לשתף פעולה מול טרוריסט מסוכן בגילומו של אידריס אלבה.
    הסקירה המלאה שלנו

    עוד בשלישי, יעלה הסרט התיעודי, “חורים שחורים: קצה הידע שלנו”. קבוצת מדענים מנסים להשיג תיעוד ראשון של חורים שחורים במטרה להרחיב את הידע שלנו עליהם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן