fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • חדש בקולנוע – לשחרר את גיא

    השבוע בקולנוע, הסרט ״לשחרר את גיא״ הוא קומדיית פעולה פרועה מהיוצרים של דדפול. בנוסף, סיפורה של אחת הדיוות הגדולות, קומדיה ישראלית פרועה, ועוד עיבוד תלת ממד לאנימציה מצוירת קלאסית.

    ריספקט

    הסרט מביא למסך הגדול את סיפורה של אחת הדיוות הגדולות בכל הזמנים, אריתה פרנקלין. הסרט הביוגרפי, מגולל את סיפורה של אריתה החל מימיה כזמרת במקהלת הכנסייה של אביה, ועד להפיכתה לאחת הקולות האייקונים של עולם המוזיקה.

    עם: ג׳ניפר הדסון ופורסט וויטקר
    במאי: ליסל טומי
    משך: 2:25 ש׳

    לשחרר את גיא

    סרט מטורף נוסף שמגיע מהיוצרים של ״Deadpool״. גיא (ריאן ריינולדס) הוא פקיד בבנק המאושר בחלקו. עד שהוא מגלה שהוא בעצם חיי במשחק מחשב אלים, ושהוא בעצם דמות NPC (ללא גיימרים שביניכם, non-playable character). מה שזה אומר זה שהוא לא יכול למות. גיא מחליט שהוא רוצה לקחת את היכולות הזו שלו ולהפוך מבחור טוב, לבחור מעולה. הסיבה לרצון הזה להשתנות…. ניחשתם כבר? כמובן בחורה שהוא פוגש.

    עם: ריאן ריינולדס, ג׳ודי קורנר וטייקה ואטיטי
    במאי: שון לוי
    משך: 1:55 ש׳

    פאלם ספרינס

    קומדיה רומנטית אודות זוג לא יוצלח במיוחד, אשר נפגשים בחתונה בפאלם ספרינגס. היא האחות הבעייתית של הכלה, והוא החבר של אחת השושבינות. לכאורה אין שום דבר מיוחד במפגש שלהם, עד שהם מתעוררים למחרת ומגלים שהם תקועים בלולאת זמן וחיים את אותו היום שוב ושוב.

    עם: כריסטין מיליאוטי ואנדי סמברג
    במאי: מקס ברבקוב
    משך: 1:30 ש׳

    סול

    סרט איכות צרפתי. סול היא אומנית טנגו מפורסמת מבונוס אייריס. מאחורי החיוכים ושמחת החיים, סול מחביאה את הכאב של אובדן בנה, אשר נהרג בתאונת דרכים אחרי שנים של נתק ביניהם. סול מחליטה שהיא רוצה להתקרב אל אשתו. של בנה והנכד שלה, בן השבע, אשר מתגוררים בפריז. היא שוכרת את הדירה שלידם ומעמידה פנים שהיא רק ״השכנה הטובה״. הסרט מתאר את מסע ההתקרבות בין שתי הנשים והילד שמחבר ביניהן.

    עם: שאנטל לאובי וקמיל צ׳אמו
    במאי: ג׳זאבל מקרס
    משך: 1:38 ש׳

    נתראה בשמחות

    קומדיה ישראלית מטורפת מאת מיכאל מאיר. מייקל, שחקן ישראלי המתגורר בלוס אנג׳לס, מוזמן עם חברתו לארוחת שבת שיגרתית בביתם המפואר של יוסי וסיגל בהוליווד. מה שמתחיל כמו ארוחה תמימה מתדרדר למאבק אגו פרוע בין שני אחים, כאשר כל האורחים נשאבים למאבק.

    עם: מיכאל אלוני, לירז חממי ומייק ברונשטיין
    במאי: מיכאל מאיר
    משך: 1:33 ש׳

    לא לנשום 2

    המשך לסרט האימה מ-2016. שני אחרי הסרט הקודם, נורמן מנסה להתרחק מהחברה ומתגורר בבקתה מבודדת. יחד איתו מתגוררת ילדה יתומה שהוא הציל. כאשר חוטפים מגיעים לבתקה וחוטפים את הילדה, נורמן צריך לעזוב את מקום מבטחו ולחזור לחטאיו מהעבר.

    עם: סטאפן לאנג (״אוואטר״) ומדלין גרייס
    במאי: רודו סייאגס
    משך: 1:38 ש׳

    סקובי דו! – מדובב

    אנימציה לכל המשפחה, מבוססת על הסדרה הקלאסית. סקובי וחבריו יוצאים לעצור האת המזימה האיומה לשחרר את קרברוס, רוח-רפאים-כלב, ובכך להביא לאפוקליפסת הכלבים. החבורה מגלה שלסקובי יש ייעוד מפתיע להגשים, על מנת שיוכלו להציל את העולם.

    מכיוון שלא יעזור לי להתלונן שוב על הפיכת קלאסיקת אנימציה יפיפה, לגרסה תלת ממדית חסרת נשמה, לא אעשה זאת…

    במאי: טוני קארבון
    משך: 1:33 ש׳

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    2 תגובות

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן