fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    הפעם הגיע אלי לסקירה סאונדבר כולל סאבוופר אלחוטי תואם מבית Monitor Audio. מדובר בסאונדבר האקטיבי היחיד בהיצע של החברה. מלבדו תמצאו גם ארבעה דגמים של סאונדברים פאסיביים.

    תודה לקונקטור, היבואן הרשמי של Monitor Audio, ששלחו לנו את הסאונדבר והסאב האלה לצורך סקירה.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    אם אתם מעדיפים סקירות וידאו, תוכלו לראות את סקירת הוידאו שלנו כאן:

    העומדים למבחן: Monitor Audio ASB-10 & WS-10

    ה-ASB-10 הוא סאונדבר אקטיבי בתצורה של 2.0. היחידות בסאונדבר עשויות מאותם החומרים כמו ברמקול ה-Bronze 100 שסקרתי לאחרונה. ב-ASB-10 יש 4 יחידות מיד-וופר מחומר ה-C-CAM בגודל 3 אינץ’ ושני טוויטרים מסוג C-CAM Gold Dome בגודל 25 מ”מ.
    זהו סאונדבר דיי קומפקטי, ברוחב 90 ס”מ ועם אפשרות לתלייה על הקיר באמצעות שני ברגים.

    המפרט הטכני המלא:

    Frequency Response (-6 dB): 65 Hz – 20 kHz
    Maximum SPL: 105 dBA (@1M)
    Power Output: Bass/Mid-range: 2 x 30 W, Tweeter: 2 x 20 W
    Inputs: Digital Optical (toslink), RCA (SPDIF), Analogue 3.5mm Stereo jack, USB A – Update
    Outputs: 2.4 GHz wireless sub-woofer
    Formats: Dolby Digital, Dolby Pro Logic II, Dolby Virtual speaker v2.0, Bluetooth v4.0 with aptX
    Amplifier Category: Class D amplifiers
    Power Consumption: <0.5W standby – ErP certified. 100 W Maximum
    Dimensions (H x W x D): 100 x 904 x 95 mm
    Weight: 5 kg

    ה-WS-10, הוא סאבוופר אלחוטי וורסטילי במיוחד. מלבד היכולת לשמש כסאבוופר אלחוטי או חוטי, ה-WS-10 ניתן להעמדה בצורה אופקית או אנכית, כאשר לכל תצורה יש את הרגליות המתאימות לה.

    הוופר של ה-WS-10 הוא בגודל 8 אינץ’ וגם הוא עשוי מחומר ה-C-CAM של החברה. על ההגברה אחראי מגבר Class D בעוצמה של 120W.

    המפרט הטכני המלא:

    Frequency Response (-6 dB): 40 Hz
    Maximum SPL: 105 dBA (@1M)
    Power Output: 120 W
    System Configuration: Dual HiVe ported enclosure, 18 mm MFD construction
    Inputs: 2.4 GHz Wireless receiver, LFE (RCA), 12 V trigger (3.5 mm mono Mini-jack)
    Controls: Volume, Phase (0-180) switch, Auto standby/trigger switch, EQ switch (Music, Movie, Impact)
    Amplifier Category: Class D
    Power Consumption: <0.5 W standby – ErP certified. 120 W Maximum
    Dimensions (Horizontal Including Feet (H x W x D)): 173 x 374 x 478 mm
    Dimensions (Vertical Including Feet (H x W x D)): 374 x 141.5 x 478 mm
    Weight: 9.70 kg

    עיצוב ואיכות בנייה

    סרטון פתיחת הקופסה – ה-Unboxing:

    ה-ASB-10 כולל עיצוב מינימליסטי, גוף הסאונדבר הוא מפולימר (polymer) חלקו הקדמי כולל גריל שחור, במרכזו יש את הלוגו של Monitor Audio וכפתורי השליטה, כשמעליהם נורת לד יחידה, שמשנה את צבעה בהתאם לכניסה הפעילה.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    משני צדדיו של הסאונדבר יש לוחות אלומיניום מוברש, המעניקות טאץ’ עיצובי נאה ל-ASB-10.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    בחלקו האחורי של הסאונדבר, תמצאו שני פתחים לתלייה על ברגים להתקנה קירית של הסאונדבר. כל המחברים נמצאים בתוך פתח במרכזו ופונים הצידה. מיקום חיבורים כזה יאפשר לכם להשחיל את החיבורים בצורה שתאפשר התקנה צמודה לקיר של הסאונדבר. עבור התקנה שולחנית, היה לי מעט לא נוח לחבר את הכבל האופטי. כמובן שחיבורים אלה לרוב עושים פעם אחת וזהו.

    מבחינה פונקציונלית, ה-ASB-10 שייך לסאונדברים, שמתמקדים בעיקר בלהיות אלטרנטיבה לרמקולים של הטלוויזיה, אין כאן חיבורי HDMI למיתוג וידאו, או תמיכה בפורמטים כמו Dolby Atmos ו-DTS-X. החיבורים המרכזיים הם Bluetooth וחיבור אופטי. אני אישית חושב, שזו בחירה נכונה ברמת המחיר הזאת, ועדיף לקבל השקעה רבה יותר ביחידות ויכולות השמע, מאשר שלל יכולות, שלא בהכרח יתרמו לחוויית האזנה טובה יותר.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    ה-WS-10, הינו סאבוופר בעל עיצוב מעניין, שלא נתקלתי בו בעבר. היכולת להעמיד אותו במצב מאונך או מאוזן, מאפשרת גמישות בנוגע לתפיסת המקום שלו והתוצאה האסתטית הרצויה. הסאב שוקל קרוב ל-10 ק”ג ומרגיש בנוי באיכות גבוהה, במיוחד ביחס למחיר. הצד עליו נמצא הוופר, יכול להיות חלקו התחתון או הצידי, בהתאם להעמדה. צד זה כולל את כל הבוררים והמחברים למיניהם, מה שאומר שאם תעמידו את הסאב במצב מאוזן, הם יהיו בתחתית ויהיה קשה מאוד לגשת אליהם.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    עבור התקנה מאוזנת, ה-WS-10 מגיע עם ארבע רגליות, וברגים לחיבור. היה לי מעט מוזר שאין חורי הברגה עבור הברגים, שמגיעים עם קצה חד, בשביל שאפשר יהיה להבריג אותם לתוך דופן הסאב. יכול להיות שהמטרה הייתה לשמור על אסתטיות הסאב במידה ורוצים להעמיד אותו במצב מאונך, כדי שלא יראו חורי ההברגה בתצורה זו. עבור העמדה במצב מאונך, מסופקים עם הסאב משטחי גומי להדבקה. אני בחרתי להעמיד את הסאב במצב מאונך.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    ה-WS-10 הוא סאבוופר דק ומרשים, אהבתי במיוחד את הוופר מחומר ה-C-CAM. הסאבוופר יכול לשמש גם בתור סאב חוטי. בנוסף, ברכישה של יחידת משדר, ניתן לשדך את הסאבוופר בצורה אלחוטית לכל מערכת קיימת.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    שליטה ושימושיות

    כפתורי השליטה על גבי ה-ASB-10, מאפשרים את הפונקציונליות המלאה של הסאונדבר: הדלקה, מעבר כניסות, כפתור ייעודי עבור כניסת ה-Bluetooth, כפתור עבור מצב ה-Dolby Virtual speaker ועבור עוצמת השמע.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10


    בנוגע לפונקציית ה-Dolby Virtual speaker, כאשר מפעילים את האפשרות הזו, הנורה של ה-ASB-10 מהבהבת שלוש פעמים ואילו כשמכבים, היא מהבהבת 5 פעמים. אני חושב שהיה עדיף אילו הייתה אינדיקציה קבועה למצב הזה, בדמות תאורה על כפתור ה-3D על גבי הסאונדבר למשל. מכיוון שמדובר בהבדל שקל לשמוע אותו (על כך בהמשך), אז לא מדובר בבעיה גדולה.

    בנוסף הסאונד בר מגיע עם שלט. ברמת המחיר הזו, לרוב השלטים הם פלסטיים וזולים, כאן מדובר בשלט מעוצב ומרשים. הטענה היחידה שלי כאן, היא שהייתי מעדיף שהשלט היה כולל כפתורים ייעודיים עבור כל כניסה.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    קישור הסאבוופר לסאונדבר מתבצע אוטומטית. בפעם הראשונה יש להדליק את שניהם בו זמנית, מכיוון ששניהם נכנסים למצב חיפוש רק בשניות הראשונות לאחר ההדלקה. נורת הלד על גבי הסאבוופר הופכת לכחול מהבהב ולאחר החיבור היא תהפוך לכחול רציף. בפעמים הבאות הם מוצאים אחד את השני גם אם אחד מהם דלוק ואז מדליקים את השני.

    הנושא האחרון שקשור לשימושיות הוא היכולת לשנות את רמת הבהירות של נורת הלד של ה-ASB-10, למי שהדבר מפריע. על מנת לשנות את רמת הבהירות יש ללחוץ על כפתור ה-3d (שמפעיל את פונקציית ה-Dolby Virtual speaker) במשך 3 שניות בזמן שה-ASB-10 נמצא במצב standby, ואז ניתן לשנות את רמת הבהירות באמצעות כפתורי ה+ וה-. לי זה מרגיש כמו פונקציה מעט מוחבאת, ולא ברור לי למה אי אפשר היה להוסיף כפתור נוסף עבורה.

    כיצד ה-ASB-10 וה-WS10 נבחנו?

    שני המוצרים נבחנו כמערכת אחת, כפי שאני מאמין שהם נמכרים בארץ. החיבור בין היחידות נעשה בצורה אלחוטית. המבחן הפעם כלל את החלקים הבאים: חיבור טלוויזיה LG OLED E8 דרך Bluetooth, חיבור נגן 4K בלוריי Panasonic UB820 דרך כבל אופטי, והזרמת מוזיקה דרך Bluetooth מ-iPad. בכל צורות החיבור בחנתי שלל תכנים ואת מצב ה-Dolby Virtual speaker.

    מבחן ההאזנה

    חיבור לטלוויזיה באמצעות Bluetooth

    התחלתי את המבחן על ידי חיבור הסאונדבר ב-Bluetooth לטלוויזיה שלי, LG OLED E8. חיבור ה-Bluetooth אינו מצריך אף כבל פיזי, ועל כן הוא החיבור המודרני ביותר. יחד עם זאת, ברוב מוחלט של המקרים, בחיבור זה מקבלים תוצאה פחות טובה מאשר בחיבור פיזי, כגון כבל אופטי.

    בדקתי מספר תכנים דרך השירות של נטפליקס, צפיתי תחילה במספר פרקים של תוכנית ריאליטי המרוצים המשוגעת, “הייפרדרייב”. תוספת הכוח לסאונד, ביחס לסאונד הדיי רזה של הטלוויזיה היא ניכרת. הסאונד כולל יותר נפח ועומק, הבמה גדולה יותר. הדיבור מפורט וברור עם הרבה יותר בס, נהמת המנוע מפורטת ורועשת כמו שצריך, הסאבוופר עושה כאן עבודה טובה.

    ה-WS-10, הוא אינו סאבוופר שיורד לאזור ה-20 הרץ, ולכן לא חוויתי ממנו את החוויה הזו של “אגרוף בבטן”, אבל מצד שני הוא מהיר ומפורט ולרוב אלה תכונות חשובות יותר מבחינתי.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    בעוד הסאונדבר מהווה שדרוג ברור לסאונד ביחס לטלוויזיה, הסאבוופר הוא זה שמעלה את הרמה של הסאונד למה שניתן לכנות “קולנועי”.

    מבחינת העוצמה, כיוונתי את הסאב לקצת פחות מחצי העוצמה שלו, האינטגרציה של הבס עם הסאונדבר הייתה טובה מאוד. לסאבוופר לא חסרה עוצמה, והוא לא הפגין קושי בלמלא את חלל הסלון שלי בבס.

    מכאן עברתי לסרט החדש “ויקטורי“, סרט מדע בדיוני עתיר אפקטים. פס הקול של הסרט הוא אנרגטי ועוצמתי. סצנות החלל כוללות שכבת בס קבועה, בנוסף לשלל פיצוצים ויריות, הסאונד ממלא את החדר ומייצר מעיין “חומת סאונד” מרשימה. הפירוט בפיצוצים והיריות מרשים.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    כאן גם בחנתי את אפקט ה-3D או ה-Dolby Virtual Speaker, זהו למעשה מוד הסאונד היחיד, שנכלל ב-ASB-10, ואני חייב לומר שהאפקט שלו מאוד מורגש. התחושה שלי היא שמצב הסאונד הזה מוציא את מלוא הכוח מהסאונדבר, הוא מגדיל את הבמה, גם לרוחב ולגם לגובה בנוסף לאקסטרה בוסט לדינמיות. לא הרגשתי שהבוסט הזה בא על חשבון פירוט או דיוק, לפחות לא בעוצמות שאני האזנתי בהן. כך שאני בהחלט ממליץ להפעיל את האפשרות הזו בסרטים.

    כמו בכל סאונדבר, שאינו כולל רמקולים אחוריים, הסאונד הוא קדמי, חסר אפקט הסראונד. יחד עם זאת, הבמה הקדמית שנוצרת היא רחבה ועמוקה.

    בנוגע לסנכרון הקול-תמונה, בחיבור ה-Bluetooth, הסנכרון לא מושלם וכלל מעט דיליי, אם כי לא ברמה שהפריעה לי, ברוב התכנים.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    המשכתי לשני קטעים של “דברים מוזרים”. בפרק הפתיחה, בחנתי את הפתיח האנרגטי של הסדרה, שגם הוא כולל שכבת בס קבועה, התוצאה הייתה דינאמית והיא העבירה את תחושת הקריפיות בצורה מדויקת. בסצנה שמיד אחרי הפתיח, השריף הופר שוכב על הספה, בעוד טלוויזיה משדרת חדשות נמצאת במרחק ממנו. כשהמצלמה מתחילה להסתובב ולהתקרב אל הופר, הרגשתי את המיקום של הטלוויזיה מתרחק ביחס למצלמה בצורה משכנעת.
    בפרק 8 של העונה השלישית, הקרב הגדול בקניון מול המפלצת הענקית, הבס מפורט ומהיר, למרות מעט מחסור בעומק שלו.

    חיבור לנגן 4K בלוריי באמצעות כבל אופטי

    בחלק השני של המבחן חיברתי את נגן ה-4K בלוריי שלי, Panasonic UB820, אל הסאונדבר באמצעות כבל אופטי (כמובן שניתן לחבר גם את הטלוויזיה בכבל אופטי, רק שבמקרה שלי זה מצריך הורדה שלה מהקיר).

    אתחיל ואומר, שיש שיפור משמעותי בסאונד בחיבור כזה, זה מתבטא קודם כל בהעלמות בעיית הסנכרון הקלה בין הקול והתמונה, אבל יותר חשוב מכך, הסאונד נקי יותר ויש שיפור בדינמיות והפירוט.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    פתחתי בקטע רעידת האדמה בסכר בפתיחת “סאן אנדרס” – בלוריי עם פסקול Dolby Atmos. סרט האסונות הזה כולל פס קול מרשים ובומבסטי. ה-ASB-10 (והסאב) עושים עבודה טובה וראויה בהעברת האפקטים והאנרגיה של הסיקוונס. בקטע הזה הרגשתי מעט קושי בהפרדה בין צעקת הפרופסור לעומת רעידת האדמה וקריסת הסכר. עדיין ניתן היה לשמוע בבירור את דבריו, אך אני רגיל לשמוע הפרדה מעט טובה יותר כאן. לטעמי יכול להיות שהדבר קשור בתצורה של ה-ASB-10, שהוא בתצורה של 2.0 ואינו כולל ערוץ סנטר נפרד וייעודי. יחד עם זאת, לא חשתי את התופעה הזו בקטעים אחרים שבדקתי.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    הקטע הבא שבחנתי הוא סיקוונס הפתיחה של “Mad Max: Fury Road” (4K בלוריי), הסרט הזה מהווה עבורי רפרנס גם באיכות התמונה וגם באיכות הסאונד. קולו של מקס (טום הארדי) עמוק, חד וברור עם בס מרשים. האפקטים הקטנים כמו לעיסת הלטאה, נשמעים בבירור ומאוד מפורטים. הדלקת המנוע, המרדף והפיצוצים נשמעים דינאמיים וממלאים את חלל החדר. לאחר שמקס נלכד, יש את הסיקוונס בו הוא מנסה לברוח בתוך המנהרות, בקטע הזה הרגשתי שה-ASB-10 בוחר להדגיש מעט את האפקטים על חשבון מוזיקת הרקע. בסצנה בה הוא פותח דלת, רק בכדי לגלות שהוא עומד על קצה צוק, יש שקט מוחלט, ועל הרקע הזה שומעים את הצליל של השלשלאות שלו, בצורה מדויקת.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    המשכתי לסרט המוזיקלי הנהדר, “The Greatest Showman” (4K בלוריי), הפתיחה המוזיקלית המפורסמת של הסרט כוללת מקצב בס חזק ומהיר, שנעצר ואז יו ג’קמן שר בלחישה, רמת האנרגיה ומצד שני הפירוט בקולו מרשימים, הבס שיוצא גם מהסאונדבר עצמו, מרשים. כן הצלחתי לשמוע את אפקט היתוש בשיר, אך הוא נשמע מעט חלש יותר ממה שאני רגיל. מיד אחרי קטע הפתיחה המוזיקלי עוברים לסצנה שכוללת דיבור על רקע שקט, כאן ה-ASB-10 מפגין את היכולת שלו למרכז ולהעביר דיבור בצורה חדה ומפורטת.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    סיימתי את החלק הזה של הבחינה בהופעה חיה. בחרתי בהופעה של Beth Hart מהרויאל אלברט הול משנת 2018 (בלוריי). האזנתי לשיר Baddest Blues, שכולל גם פסנתר שקט וגם קטע רוק עם גיטרה ותופים. קולה של בת’ חזק וברור, אך מעט חסר ניואנסים. כשגם הגיטרה והתופים מצטרפים, יש מעט קושי בהפרדה. דווקא בהופעות, הרגשתי שהתוצאה טובה יותר כאשר מכבים את אפקט ה-3D (ה-Dolby Virtual), אומנם התוצאה אנרגטית פחות, אבל דווקא הפרזנטציה הרגועה יותר, לדעתי מחמיאה יותר בהופעות. בלי האפקט, קולה של בת’ פחות חזק, אך רך ונעים יותר והאיזון המוזיקלי טוב יותר.

    מוזיקה דרך Bluetooth

    בשלב האחרון של מבחן ההאזנה, חיברתי את ה-iPad שלי ב-Bluetooth אל ה-ASB-10 וניגנתי מספר קטעי מוזיקה דרך Tidal.

    פתחתי ב-How Deep Is The Ocean של דיאנה קראל. השימוש בסאב קטן ומהיר, מאפשר שחזור בס מוזיקלי בצורה נהדרת. יש כאן פרזנטציה מאוזנת ורכה, עם רמת פירוט טובה בקולה של דיאנה. הבמה לא גדולה כמו ברמקולי סטריאו, אבל התוצאה הכללית הפתיעה אותי לטובה.
    כמו בהופעות, גם במוזיקה אני ממליץ על לכבות את אפקט ה-3D.

    המשכתי לעוד קטע ג’אז רך מופלא, Remembering של אבישי כהן. הפסנתר מועבר בצורה מאוזנת כולל גבוהים צלולים ונעימים ובס רך, שמתפזר בצורה נעימה בחדר.

    סיימתי בקטע Recognizer של Daft Punk, קטע מתוך הפסקול של Tron Legacy, שכבת הבס מהירה ומפורטת, והפרזנטציה מלאה באנרגיה.

    לסיכום שלב המוזיקה, סאונדברים לרוב מיועדים לקולנוע, כשדרוג הסאונד של הטלוויזיה. כך שלא היו לי ציפיות גבוהות מה-ASB-10 במוזיקה, אבל התוצאה המתקבלת בהחלט הפתיעה אותי. אז אין כאן במה רחבה והפרדה כמו שניתן להגיע אליהן במערכת סטריאו איכותית, אבל שילוב הסאב המהיר והמפורט והפרזנטציה הרכה והנעימה (כשאפקט ה-3D כבוי), סיפקו תוצאה מפתיעה.

    סיכום

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    ה-Monitor Audio ASB-10 והסאב האלחוטי התואם WS-10, מהווים פתרון ראוי ובר-השגה למי שמחפש לשדרג את חוויית הסאונד ממסך הטלוויזיה החדש שלכם. העיצוב קומפקטי ואלגנטי ביחס לרמת המחיר. אפשרויות ההתקנה מגוונות, את הסאונד בר ניתן לתלות על הקיר, ואת הסאב ניתן להעמיד אנכית או אופקית.
    את הסאונד בר תוכלו לחבר למסך שלכם באמצעות Bluetooth או כבל אופטי. אני מציע לשקול לחיוב שימוש בכבל אופטי, כך תקבלו סאונד נקי ודינאמי יותר ובנוסף תמנעו מבעית סנכרון קול/תמונה קלה, שהרגשתי בעת חיבור הטלוויזיה באמצעות Bluetooth.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    בעוד הסאונדבר מהווה שדרוג ברור לסאונד ביחס לטלוויזיה, הסאבוופר הוא זה שמעלה את הרמה של הסאונד למה שניתן לכנות “קולנועי”. האינטגרציה בין הסאב והסאונדבר היא נהדרת (בחיבור האלחוטי). הסאב מהיר ומפורט ומצליח להעביר את האנרגיה הקולנועית של סרטים עתירי אפקטים, גם אם הוא לא יורד נמוך כמו הסאבים הגדולים והיקרים יותר. בנוסף הזריזות שלו משתלבת נהדר במוזיקה.

    סקירה לסאונדבר Monitor Audio ASB-10 וסאבוופר אלחוטי תואם WS-10

    ה-ASB-10 מגיע עם מצב ה-3D, שזהו מצב Dolby Virtual Speaker. במצב זה יש בוסט לבמה שהסאונדבר מייצר ולדינאמיות. מצאתי את האפקט הזה אפקטיבי בסרטים, אך בהופעות ומוזיקה, העדפתי לכבות אותו ובכך לקבל תוצאה מאוזנת יותר.

    בזכות האינטגרציה הטובה בין הסאונדבר לסאבוופר, גם ביצועי המערכת במוזיקה הפתיעו אותי עם דינאמיות טובה, במה רחבה ורכות נעימה. אם מוזיקה היא תחום העניין העיקרי שלכם, ההמלצה שלי היא עדיין מערכת סטריאו או רמקולי סטריאו אקטיביים. לעומת זאת, עם מוזיקה היא יותר בונוס לצפייה בסרטים וסדרות, התוצאה ב-ASB-10 וה-WS-10 ראויה ומהנה.

    שורה תחתונה, שילוב ה-ASB-10 וה-WS-10, מהווים יחד תמורה גבוהה למחיר, עם ביצועים טובים גם בסרטים וגם במוזיקה, נוחות שימוש גבוהה ועיצוב אלגנטי וקומפקטי. בנוסף, זהו כנראה הסאונדבר היחיד או לפחות בין היחידים, עם 5 שנות אחריות.

    מחיר ה-ASB-10 וה-WS-10 יחד: 2,490 ₪, ניתן לרכוש את הסאונדבר והסאב גם בנפרד.
    אחריות: 5 שנים מבית קונקטור (יש לרכוש ממשווק מוסמך)

    המערכת ששימשה אותי לסקירה:
    טלוויזיה: LG OLED E8
    נגן 4K בלוריי: Panasonic UB820
    הזרמת שירים מ-Tidal דרך BT באמצעות iPad

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן