fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • NAD C 389 – מגבר משולב משתלם חדש

    חברת NAD הקנדית כוללת היצע מגברים מרשים ברמות מחיר מגוונות, כשאולי אחת מנקודות החוזקה שלהם היא שוק הביניים. כעת הם משיקים מגבר חדש, הכירו את ה-NAD C 389.

    NAD C 389
    (Image Credit: NAD)

    הכירו את NAD C 389

    ה-NAD C 389 הושק בתערוכת מינכן 2022, והוא מכוון לפלח שוק הביניים, או איך ש-NAD קוראים לזה, High Performance. ה-C 389 מבוסס על הגברת HybridDigital UcD הייחודית של החברה והוא מגיע עם ממיר המבוסס על 32bit/384kHz ESS Sabre, כמו המגברים בסדרת ה-Masters של החברה. על פי NAD הממיר הזה כולל רמה אפסית של clock jitter, אחד העיוותים המרכזיים שיכולים להיווצר בתהליך ההמרה.

    ה-NAD C 389 מגיע עם מוכנות לעתיד, בעזרת פלטפורמת מודלי השדרוג המפורסמת של NAD, ה-Modular Design Construction, או MDC. ה-C 389 מגיע עם הגרסה החדשה של הפלטפורמה, ה-MDC 2 ויש בו שני מקומות למודולים כאלה.

    המודול הראשון שכבר זמין, נקרא BluOS-D והוא מוסיף שתי יכולות מרכזיות אשר הופכות את ה-NAD C 389 לפתרון שלם ומשתלם במיוחד. היכולת הראשונה היא התחברות לפלטפורמה של BluOS, המוכרת מהסטרימרים הפופולריים מבית Bluesound ומוצרים נוספים מבית NAD וחברות אחרות. בעזרת ה-BluOS תוכלו להזרים אל ה-C 389 פחות או יותר, מכל שירות הזרמה קיים, Tidal, Deezer, Qobuz, Amazon Music HD, או Spotify. בנוסף לתמיכה ב-AirPlay 2 ופענוח מלא של MQA.

    היכולת השנייה שה-BluOS-D מביא איתו היא תוכנת התיקון האקוסטי, Dirac Live. חברו את המיקרופון המצורף אל כניסת ה-USB ב-BluOS-D, ותוכלו להריץ את הכיול בעזרת מחשב. יצא לי להתרשם מביצועי Dirac Live במספר מגברים של NAD (וחברות אחרות), כמו למשל ב-NAD M33, בחלל שלי תמיד מצאתי את התוצאה מרשימה עם שיפור גדול בהדיקות, הפירוט והניקיון של חלק הבס.

    עוצמת ההגברה היא 130W רציפים לערוץ ל-4 או 8 אוהם. בנקודות שיא ההספק יכול להגיע עד 210W ל-8 אוהם, 300W ל-4 אוהם ו-350W ל-2 אוהם.

    מבחינת הכניסות והיציאות של ה-NAD C 389, נתחיל בצד האנלוגי עם כניסת פונו לראשי MM ושתי כניסות RCA. בצד הדיגיטלי תמצאו שני כניסות אופטיות, שתי כניסות קואקסיאליות ויציאת HDMI תומכת eARC לחיבור קל עם הטלוויזיה שלכם. בצד היציאות יש יציאות כפולות לרמקולים, כך שתוכלו לחבר שני זוגות שונים, יש שתי יציאות לסאבוופרים לשילוב קל שלהם ובנוסף יציאות Pre-Out לחיבור מגבר הספק חיצוני. לסיום ישנה גם כניסת אוזניות ותמיכה ב-Bluetooth Qualcomm aptX HD דו כיווני.

    NAD C 389
    (Image Credit: NAD)
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן