fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • רמקולים מומלצים 2024 – רמקולים אקטיביים ומוגברים

    אחרי שבחלק הראשון של מדריך ״רמקולים מומלצים 2024״, המלצנו לכם על הרמקולים המדפיים הטובים ביותר שסקרנו, בחלק השני של המדריך נמליץ לכם על הרמקולים האקטיביים/מוגברים המומלצים ביותר.

    תזכורת: הרמקולים המומלצים שלנו נבחרים מתוך רמקולים שיצא לנו לסקור ושעדיין זמינים לרכישה. הבחירה משקפת את דעתנו וטעמנו האישי.

    רמקולים אקטיביים, או מוגברים, הם כבר מזמן לא רק ״תחליף לסאונדבר״ עבור חובבי סטריאו, או מוצר לייפסטייל, למי שאינו מעוניין להרכיב מערכת סטריאו שלמה. כיום רמקולים אקטיביים מהווים פתרון מודרני, נוח ומשתלם במיוחד. מגוון הרמקולים האקטיביים/מוגברים שקיים בשוק כיום מכסה טווח אדיר של גדלים ומחירים. אפילו שוק האולטרה הייאנד כולל פתרונות של רמקולים אוקטייבים, את חלקם יצא לנו להכיר בתערוכת מינכן שביקרנו בה בשנתיים האחרונות.

    רוצים לקרוא עוד על הנושא, אנחנו ממליצים על הכתבה שלנו ״מתקפת רמקולים אקטיביים ומוגברים״.

    רמקולים מומלצים – רמקולים אקטיביים/מוגברים עד 5,000 ש״ח

    מדובר בקטגוריית מחיר מאוד תחרותית כשמרבית דגמי הרמקולים האקטיביים נמצאים בה. בקטגוריית המחיר הזו רוב הרמקולים יגיעו עם קישוריות Bluetooth לרוב ללא יכולות שליטה מתקדמות. הרמקולים שאנחנו בחרנו למומלצים ביותר בקטגוריה דווקא כוללים חיבוריות רשת מלאה, שליטה ברורה ואינטואיטיבית ופרופיל סאונד ניטרלי, בס פאנצ׳י ובמה רחבה ועמוקה.

    SVS Prime Wireless Pro

    רמקולי SVS Prime Wireless Pro היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2023 בקטגוריית רמקולים מוגברים/אקטיביים וגם בפרס הפתעת השנה באודיו 2023. ה-SVS Prime Wireless Pro הם רמקולים אקטיביים (כלומר עם מגבר נפרד לכל אלמנט) וכוללים קישוריות רשת, יציאת HDMI ARC, יציאה לחיבור סאבוופר ומסך פונקציונלי .

    אם אתם חושבים שבגלל שהם מציעים את כל התכונות המתקדמות הללו באותו המחיר כמו המתחרים, אז הם בטח מקריבים את איכות הסאונד, אתם טועים בגדול. ה-SVS Prime Wireless Pro התגלו כרמקולים מאוזנים, בעלי אופי ניטרלי ויכולת לייצר סאונד גדול עם בס מפתיע. בנוסף, הם תיפקדו מעולה גם בחדר השינה וגם בחלל של סלון.

    לכן מבחינתנו ה-SVS Prime Wireless Pro הם אחד ממוצרי האודיו המודרני הכי משתלמים שיצא לנו לסקור.

    לסקירה המלאה שלנו של SVS Prime Wireless Pro

    רמקולים מומלצים: SVS Prime Wireless Pro

    רמקולים מעולים נוספים בקטגוריית המחיר הזו:

    רמקולי Klipsch The Fives, זכורים לנו בתור אחד המוצרים שהכי נהננו לסקור. מקור ההנאה הוא בלוק הרטרו המדליק, באפליקציית השליטה המתקדמת (למרות שמדובר ברמקולים ללא חיבוריות רשת) ובסאונד הדינמי ומלא החיים שלהם.

    רמקולים מומלצים: Klipsch The Fives

    רמקולי Triangle Borea BR03 BT, שייכים לאחת מסדרות הרמקולים האהובות והמוצלחות ביותר לדעתינו. כמו הרמקולים הפסיביים של הסדרה שמציעים את הסאונד האופייני, בעל המיד הטבעי והמרגש, רמקולי Triangle Borea BR03 BT מביאים את הקסם של המותג הצרפתי בגרסה מוגברת ומודרנית, שגם מגיעה בשלל גימורים מדליקים.
    *שימו לב: בשלהי 2023 הושקה גרסה מחודשת לרמקולים האלה שנקראת Triangle Borea Connect, ומוסיפה יציאת HDMI ARC וכניסת USB Audio.

    רמקולים מומלצים: Triangle Borea BR03 BT

    רמקולים מומלצים – רמקולים מוגברים בעלי תמורה גבוהה למחיר

    אם אתם רוצים להרכיב מערכת סטריאו טובה במחיר נוח במיוחד, הבחירה ברמקולים מוגברים היא לטעמי הדרך הקלה והמשתלמת ביותר. הרמקולים שבחרנו כמומלצים ביותר בקטגוריה הם כנראה ״הכי הרבה איכות סאונד תמורת הכי פחות כסף״ שניתן לקבל.

    Q Acoustics M20

    רמקולי Q Acoustics M20 היו הזוכים שלנו בפרס רמקולי השנה 2022: רמקולים אקטיביים/מוגברים כניסה – תמורה למחיר. ה-Q Acoustics M20 הם דוגמה לכך שגם מוצרים ברי השגה יכולים להיות מתוכננים ומושקעים עד הפרט האחרון. ברגע שהדלקתי את הרמקולים הלסת שלי פשוט נשמטה, הסאונד של ה-M20, מאופיין בבס מפתיע בעומק והפאנצ׳יות שלו, דינאמיות מעולה, איזון, הפרדה מרשימה ורמת פירוט גבוהה, בעיקר בחלק המיד התחתון. מעבר לכל זאת, הסאונד מרגיש גדול, אנרגטי ומהנה מאוד להאזנה, וזאת מבלי להיות מוגזם או בומי.

    אומנם המחיר שלהם עלה מעט מאז שסקרנו אותם ב-2022, הם עדיין מהרמקולים המשתלמים ביותר בשוק.

    הסקירה המלאה שלנו של Q Acoustics M20

    רמקולים מומלצים: Q Acoustics M20

    רמקולים מומלצים – רמקולים אקטיביים הייאנד

    הרמקולים שנמצאים בקטגוריה זו מוכיחים שניתן לשלב בין טכנולוגיה מודרנית, עיצוב ואיכות סאונד. הרמקולים בקטגוריה זו מוכיחים שלרמקולים אקטיביים יש פוטנציאל להפוך למערכות הסטריאו המקובלות גם בקרב חובבי ההייאנד. הרמקולים שבחרנו כמומלצים ביותר בקטגוריה זו הם דוגמה נהדרת לכך.

    Cabasse The Pearl Akoya

    רמקולי Cabasse The Pearl Akoya, משלבים טכנולוגיות קצה בתוך תיבה עגולה, קומפקטית ויוקרתית. התיבה הקטנה הזו כוללת דרייברים בתצורת 3Way והגברה בעוצמה כוללת של 750W RMS. תכונה חשובה נוספת שתמצאו כאן תוכנת תיקון אקוסטי אפקטיבית, שתאפשר לכם לשלב את כל העוצמה הזו באופן אופטימלי בחלל ההאזנה שלכם. אפליקציית השליטה תאפשר לכם לקנפג את הרמקולים וליהנות משירותי ההזרמה הפופולריים ביותר לצד תמיכה ב-AirPlay 2. אומנם חסרה לי כאן יציאת ה-HDMI ARC, כך שתצטרכו לחבר את הטלוויזיה שלכם בכבל אופטי, אבל הביצועים והשימושיות של ה-Akoya יותר ממכפים על כך.

    הסקירה המלאה שלנו של Cabasse The Pearl Akoya

    רמקולים מומלצים: Cabasse The Pearl Akoya

    רמקולים מעולים נוספים בקטגוריית המחיר הזו:

    שני רמקולים נוספים ראויים לאזכור בקטגוריית ההיאנד. ראשית הרמקולים הרצפתיים היחידים ברשימה שלנו, ה-KEF LS60, כוללים עיצוב דק גזרה במיוחד ומשלבים טכנלוגיות מרשימות, שמגיעות מרמקולי ה-Blade המפוארים של החברה.

    רמקולים מומלצים 2024 – רמקולים אקטיביים ומוגברים

    הרמקולים שסוגרים את הרשימה שלנו, שייכים לחברה צרפתית פורצת דרך טכנולוגית וכוללים כנראה את העיצוב הייחודי ביותר, שזיכה אותם בפרס שלנו לעיצוב השנה באודיו 2021. אנחנו מדברים כמובן על רמקולי Devialet Phantom I 108 dB. אז אם אתם מחפשים רמקול שמנגן באופן עוצמתי ואנרגטי ונראה כמו תכשיט יוקרה, אולי אלה הרמקולים בשבילכם.

    רמקולים מומלצים: Devialet Phantom I 108 dB

    סיכום

    רמקולים אקטיביים, או מוגברים, הם מקטגוריית מוצרי האודיו הצומחות בשנים האחרונות ועל כן, לנו יש עניין רב בהם. כבר כיום הם מהווים פתרון נוח, מודרני ופונקציונלי שמאפשר לצרכנים ליהנות ממערכת סטריאו בעלת חוויית שימוש נוחה ומחיר משתלם. הטכנולוגיה הזו מצד אחד הופכת להיות זמינה יותר מאיי פעם ומצד שני גם זולגת אל עבר ההיאנד, שם הם מציעים טכנולוגיות פורצות דרך ועיצובים מרהיבים.
    בחלק השני של מדריך הרמקולים המומלצים שלנו ריכזנו עבורכם את הרמקולים האקטיביים/מוגברים הטובים ביותר שיצא לנו לסקור.

    שתפו אותנו בדעתכם על רמקולים אקטיביים ומה הם הרמקולים האקטיביים האהובים עליכם.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן