fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • מגבר השנה 2022 – נבחרי השנה של אתר AVReviews

    בכתבה זו נבחר את המגברים הטובים והמומלצים ביותר לשנת 2022, אז מי יהיו הזוכים בפרס ״מגבר השנה 2022״ של מגזין AVReviews?

    מגבר השנה 2022

    כתבות הסיכום הקודמות שלנו:
    רמקולי השנה 2022
    אוזניות השנה 2022

    מגבר השנה 2022 – בקטגוריית היי-אנד – מעל 40,000 ₪

    זו הקטגוריה שמדירה שינה מעיני האודיופילים, כאן נמצאים מגברים שבנויים מהחומרים הכי איכותיים ומפגינים את איכות הסאונד החלומית ביותר. את הפרס הזה השנה אנחנו מעניקים למערכת הגברה יוקרתית מארה״ב.

    והזוכה הוא: McIntosh C22 Mk V & MC1502

    השנה נפל בידינו הכבוד להתרשם ממערכת הגברה מנורתית יוקרתית מבית Mcintosh, שמורכבת מקדם המגבר McIntosh C22 Mk V ומגבר ההספק, ה-McIntosh MC1502. ה-C22 Mk V הינו קדם מגבר אנלוגי מלא, בעל עיצוב על זמני שיראה נפלא גם במערכת וינטאג׳ וגם במערכת מודרנית. לעומתו מגבר ההספק, ה-MC1502 הינו מגבר מגבר הספק עצום, המשדר עוצמה אמריקאית במיטבה.

    מבחינת הסאונד, המערכת הזו מדגימה בדיוק למה הגברת המנורות נמצאת איתנו עד היום, למרות שההגברה הטרנזיסטורית מאיימת להחליפה מאז שנות ה-50 של המאה הקודמת. הסאונד מאופיין בבמה תלת ממידית ועוטפת, דינאמיות נהדרת, רמת פירוט גבוהה ובו זמנית סאונד רך ומעוגל.

    הנה מה שהיה לנו לומר על ה-McIntosh C22 Mk V & MC1502:

    ״מבחינה עיצובית, ה-McIntosh C22 Mk V כולל עיצוב על זמני מרשים. בעוד ה-McIntosh MC1502 הוא מגבר הספק המשדר עוצמה, הוא ענקי וכולל את העיצוב ״הפתוח״ המוכר של החברה, בו המנורות והשנאיים הגדולים מונחים על פלטת פלדת אל-חלד בגימור מראה מוברש.

    בנושא איכות הסאונד, עם ההגברה העוצמתית של 150W לערוץ, לא מפתיע שמקבלים סאונד גדול, עוטף וחסר מאמץ, עם יכולת לנגן בעוצמות גבוהות בקלות. איפה שהקסם של הגברה מנורתית מתבטא באמת, זה בעיקר בשילוב שמצד אחד מאפשר רמת פירוט גבוהה והפרדה מעולה ומהצד השני רכות וטבעיות. לרוב מאפיינים אלה נמצאים בשני הקצוות של אותה הסקלה, אבל ה-McIntosh C22 Mk V ו-ה-McIntosh MC1502 מצליחים לספק את שניהם יחדיו.״

    מחירו של McIntosh C22 Mk V הוא: 34,620 ₪ 
    מחירו של McIntosh MC1502 הוא: 63,900 ₪
    הסקירה המלאה שלנו ל-McIntosh C22 Mk V & MC1502

    מגבר השנה 2022 – בקטגוריית ביניים – 10,000 עד 15,000 ₪

    קטגוריית הביניים בתחום ההגברה הינה תחרותית במיוחד וכוללת מגברים מגוונים ומרשימים, לתחושתינו המגבר שבחרנו בו למגבר השנה שלנו, הוא אחד הטובים והמשתלמים ביותר שתוכלו לרכוש.

    והזוכה הוא: Lyngdorf TDAI-1120

    מבין שלל המגברים בשוק, מגבר הכניסה של חברת הקצה הדנית, Lyngdorf, מצליח להציע משהו שונה ומקורי. ה-Lyngdorf TDAI-1120 מבוסס על טכנולגיית הגברה דיגיטלית מלאה (לא Class D), המגבר כולל מערכת תיקון אקוסטי ייחודית ואפקטיבית במיוחד בפיתוח Lyngdorf, שנקראת RoomPefect. הפונקציונליות הנרחבת של ה-TDAI-1120 מאפשרת להשתמש במכשיר בתור, מגבר משולב – All In One, קדם מגבר, או רק כנגן רשת ובנוסף ישנה גם אפשרות לחבר שני סאבוופרים (רק בשימוש בתור מגבר משולב) וגם לשלב במערכת רב ערוצית. ייחוד נוסף של המגבר הוא אפשרויות כיוונון הסאונד הבלתי מוגבלות שלו.

    כל הטכנולוגיות המודרניות האלה, בשום אופן לא באות על חשבון הסאונד. ה-Lyngdorf TDAI-1120 מאופיין בסאונד בעל בס הדוק, שליטה מעולה ובמה נהדרת בנוסף ליכולת נפלאה לשמור על דינאמיות גם בעוצמות ניגון נמוכות.

    מגבר השנה 2022
Lyngdorf TDAI-1120

    הנה מה שהיה לנו לומר על ה-Lyngdorf TDAI-1120:

    ״ה-Lyngdorf TDAI-1120 הוא אחד ממוצרי האודיו המרתקים והמתקדמים בשוק. הוא מגיע עם עיצוב תעשייתי מושקע ויפיפה וחוויית שליטה מודרנית ומתקדמת. המכשיר קל משקל ואינו מתחמם כלל. בנוסף אל תתנו לנתון ההספק הצנוע שלו להטעות אתכם, מדובר במגבר עוצמתי ודינאמי.

    אפשרויות הכיוונון של ה-TDAI-1120 הן מגוונות באופן קיצוני ממש. יחד עם זאת, המכשיר אינו מרגיש מסובך יתר על המידה ואינו מכריח את המשתמש לשחק עם ההגדרות השונות, אם המשתמש אינו מעוניין בכך. למעשה גם בהגדרות ברירת המחדל, אפילו מבלי להריץ את תוכנת התיקון האקוסטי, ה-RoomPerfect, כבר קיבלתי תוצאה מצויינת מה-TDAI-1120.

    בשורה התחתונה, בטווח המחיר שלו, ה-Lyngdorf TDAI-1120 הוא אחד המגברים הטובים ביותר שתוכלו לקבל תמורת כספכם. זהו מגבר שמוכיח שאפשר לקבל גם וגם, גם מגבר אולטרה מודרני וטכנולוגי וגם סאונד עם נשמה.״

    מחיר: 10,990 ₪
    הסקירה המלאה שלנו ל-Lyngdorf TDAI-1120

    מצטיינים נוספים

    מגבר מצויין נוסף שסקרנו בקטגוריית המחיר הזו הינו המגבר המשולב JBL SA750. זהו מגבר שמהווה מחווה למגברי הרטרו הנודעים של החברה, אך מבחינת היכולות מדובר במגבר משולב All In One מודרני עם יכולות הזרמה, פונו ומערכת התיקון האקוסטי של Dirac Live.

    JBL SA750

    מגבר השנה 2022 – בקטגוריית כניסה עד ביניים – מתחת ל-10,000 ₪

    זו הקטגוריה בה נמצאים המגברים ברי ההשגה שמהווים תמורה גבוהה למחיר ופתרון מעולה למי שמחפש לבנות מערכת סטריאו במחיר שפוי. השנה יש לנו זוכה כפול בקטגוריה, מדובר במגבר המגיע בשתי תצורות שונות.

    והזוכה הוא: Roksan Attessa Streaming Amplifier ו-Roksan Attessa Integrated Amplifier

    אומנם סקרנו רק את ה-Attessa Streaming Amplifier, אך ההבדל היחיד בין שני המגברים הללו הוא מודל ההזרמה מבית Bluesound, שקיים ב-Streaming Amplifier ואינו קיים ב-Integrated Amplifier. כך שיש לנו ביטחון מלא להעניק פרס גם ל-Roksan Attessa Integrated Amplifier. פער המחיר בין שני המגברים הללו הוא משמעותי, כך שאם אינכם זקוקים ליכולת ההזרמה, ה-Attessa Integrated Amplifier הוא הבחירה המשתלמת יותר.
    שני המגברים הללו הם מגברים משולבים, שממשיכים את המסורת הגדולה של המגברים הבריטיים ברי ההשגה. עם איכות בנייה מעולה ביחס למחיר וסאונד בוגר, מאוזן, ניטרלי וטבעי.

    מגבר השנה 2022
Roksan Attessa Streaming Amplifier

    הנה מה שהיה לנו לומר על ה-Roksan Attessa Streaming Amplifier:

    ״עם בניה, עיצוב ותכנון שנעשה כמו שצריך, יש פה הוכחה נוספת לחוק התפוקה השולית הפוחתת של עולם האודיו. ה-Roksan Attessa Streaming Amplifier הוא מגבר All In One, שמנגן ומשחזר מוזיקה באופן ראוי, מאוזן, ניטרלי וטבעי ולא הרגשתי בשום בעיה בשילוב שלו עם רמקולים יקרים בהרבה ממנו.״

    מחירו של ה-Roksan Attessa Streaming Amplifier הינו: 8,990 ₪
    מחירו של ה-Roksan Attessa Integrated Amplifier הינו: 5,990 ₪
    הסקירה המלאה שלנו ל-Roksan Attessa Streaming Amplifier

    סיכום

    השנה יצא לנו להתרשם ממגוון מגברים מרשים, מגברי מנורות נהדרים, מגברים דיגיטליים מתקדמים ומגברי Class A\B מסורתיים. המגמה הבולטת מבחינתנו השנה ממשיכה להיות מגברי ה-All In One, שכוללים מעבר לחלק האנלוגי והדיגיטלי גם יכולת הזרמה, כך שכל שעליכם לעשות הינו לחבר זוג רמקולים ויש לכם מערכת מלאה המוכנה לשימוש.

    שתפו אותנו מהו המגבר שהכי הרשים אתכם השנה.

    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן