fbpx
חדשות וסקירות בנושא סרטים, מוזיקה, ציוד אודיו וקולנוע ביתי
חיפוש
  • לקראת פרק הסיום של משחקי הכס

    לקראת פרק הסיום של משחקי הכס
    בלילה שבין ראשון לשני, משחקי הכס תגיע לסיומה לאחר שמונה עונות. משחקי הכס היא הסדרה המושקעת בתולדות הטלוויזיה ואולי סדרת הפנטזיה הראשונה שבאמת הצליחה לפרוץ למיינסטרים.
    אז מה היה לנו בעונה השמינית עד כה?
    הנה סקירות שלי לכל חמשת הפרקים:
    מדובר בעונה שהיא דיי רכבת הרים מבחינתי. לצד פרקי קרבות אפיים, שלא נראו כמותם על המסך הקטן, פרקים ארוכים עם הרבה סצנות שהרגישו מעט בזבוז זמן. הפוקוס שהיוצרים נתנו לסגירות מעגלים של דמויות משנה על חשבון התפתחות, שהרגישה מהירה מידי, בעלילות הראשיות מאוד צרמה לי בעונה הזו.
    למשל פרק 4 נפתח במשתה החגיגה בויינטרפל וכלל סצנה של משחק שתייה של טיריון ובריאן, לזה הבמאי מצא זמן, אבל להסביר איך דינאריז עברה ממנתצת השלשלאות לממשיכה של דרכי אביה כל כך מהר, זה לא דרש יותר התעמקות מבחינת הבמאים.
    שינויי אופי די קיצוניים נראו אצל מספר דמויות נוספות וגם הם לא זכו להסברים מספקים.
    בעיה נוספת של העונה זה האנטי קליימקס של כל הסיפור של מלך הלילה. בתום פרק עם קרבות אפיים, סצנות נהדרות, צילומים מרתקים, הגיע סיום כל כך לא מספק. במשך 7 עונות חיכינו לדעת מה יקרה כשמלך הלילה ילחם מול גיבורי הסדרה, ובסוף…. אוי הסוף… בנוסף לכך האינטרנט היה מלא בתיאוריות לגבי מוצאו של מלך הלילה, מי הוא? למה הוא עושה את מה שהוא עושה? ניראה שליוצרים פשוט לא היה מושג מה לעשות עם זה, אז הם החליטו להסתפק בפרק של קרבות מרשימים ולהתפנות להתעסק בחלק של העלילה שהם מרגישים יותר בטוחים לגביו.
    לקראת פרק הסיום של משחקי הכס
    הדבר הכי חיובי בעיניי בעונה הזו זה טיריון, פיטר דינקליג’ באמת עושה מטעמים מהתפקיד הזה מהרגע הראשון, אבל בעונה הזו הוא מרים את זה בעוד כמה שלבים.  בפרק החמישי כל פעם שהוא הופיע הייתי מרותק למסך, כל הבעת פנים שלו הייתה שווה זהב מבחינתי.
    לקראת פרק הסיום של משחקי הכס
    ובכן נשאר לנו רק פרק אחד. אז מה בעצם צפוי לנו? ההיסטוריה מלמדת שלאחר פרק מלא אקשן לרוב יש פרק מאוד רגוע, בו הדמויות צריכות להתמודד עם ההשלכות של האירועים. אני מניח שסיכוי גבוה שזה גם מה שיקרה הפעם.
    יהיה מרתק לראות כיצד הם יבחרו לסיים את הסדרה, אני אישית כבר בקושי יכול לחכות.
    Facebook
    WhatsApp
    Telegram
    Email
    Print

    כתיבת תגובה

  • MusicStorePro
  • avreviews_brand_banner2
  • avreviews facebook

    רוצים להישאר מעודכנים?

    דילוג לתוכן